cicekci deki adam

45 3 0
                                    

Cakiyi sallamaya basladi. 3 kere filan iskaladi. O benim hareketlerime ben ise onun gozune bakiyordum. Odaklandim. Cakiyi nasil kullandina dikkat ettim. 2 sene onceki son dovuste jackson un nasil yendigimi hatirladim. O da ayni bu kiz gibi ellerime bakiyordu. Ben ise gozlerine. Onu tek hareketle yendim. Sol gosterip sag vurmak. Sol elimi ona vuruyormus gibi yaptim. O ise elini karnima goturmeye calisirken sag elimle yumrugu caktim. O kadar sert caktim ki yanagi icine girdi. Bayildi. Onu kolundan tutup kapida duran guvenlikciye verdim. Ifade vermek icin asagi kata indim. Kizin ismi cansel mis. Su demiri seven kiz. O ifade verirken ben de kantinde nescafe iciodum. Aslinda onu cok ozledim ama bu gerizekali kiz yuzunden onun yanina gitemedim. 10- 15 dakika gecti. Onu karakola goturmek icin hazirlanirken kantinin kuytu koselerinde cicekci vardi. Ben once bir adam cicek aldi. Gitti. Yakisikliydi. Bronz ten kasli vucut mukkemel bir gulus. Tam poyrazlik wallah.  Neyse benim cicek almam 10 dakka surdu. Cunku ne alacagimi bilemedim. En guzeli monalyaydi. Islik cala cala yukari cikiyordum. Kapiyi acmamla sok gecirmem bir oldu.

Lutfen yorum yapiniz asklarim. Ve oylayiniz yorum olmayinca yazasim gelmio lutfen sizden rica etiyorum emege saygi ben bu ise zman ayiriyorum. Sizi seviyorum ve karsilikli olsa cok guzel olur

ASKI DENE GOR HISSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin