ruzgarin hayati

33 2 0
                                    

-dha kucuktum. 10 yasindaydim. Yine her kis yaptigimiz gibi somestir tatilinde kara gittik. 1 hafta kalicaktik. Ben annem ve babam. Ben okuldaki en iyi kayakciydim. 2. Gunumuzdu. Her zamn yaptigimiz gibi babamla kar motoru yarisi yapicaktik. Teker teker yerlerimizi aldik ve son suratle surmeye basladik. Ben yine babami geciodum. Ona bakmak icin arkama dondum. Babamin bagirmasiyla onume dondum.

-Ruzgar onune bak!

Ama cok gecti. Ben motorla yan yatmis agaca carpmistim. Dudagimda kan vardi. Kolum incinmisti. Babam motordan inip yanima geldi.

-ne yaptigini saniosun sen gerizekali

-baba ozur dilerim ben

-ben senin bu haline uzulmuyorum gerizekali motoro uzuluyorum.

Babam yanimdan ayrildi ve motorun yanina gitti. Ona uzun bakti. Yanima geldi.

Suratima sanki bir pislige bakiyomus gibi bakiyordu. Bisey demeden motorunun yanina gitti. Ip cikardi. Motorlari birbirine bagladi. Ben de tam yerimden kalktim. Motorun ustune oturdum. Beni motora tam yerlestirecegi yerine sunu dedi resmen

-kalk surdan motoru dahada pisletme.

-ama baba ben burdami kalicam.

-evet

-sen hemen yardim getirirsin dimi

-bilmiyorum bunun cezasi olarak mesela 1 gece burda kal

-ama baba kurtlardan korktumu biliosu

-bnde paramin bos yere gitmesinden korkuyorum.

Deyip motora bindi. Giterken de bana el salladi. Hic bir zman bana sefkatle yaklasmadi. Her zman kotu bir babaydi. Aslinda onu o kadar cok severim ki onun beni sevdinden suphe duyarim

-annen seni bulmadi mi aramadi

-anneme bir kizla tanistimi ve onun yaninda kalacagimi solemis. Saatler gectikce dahada sogudu. Kar yagmaya basladi. Kaskim vardi eldivenlerimde ama hicbiri isitmadi. Bir agacin altina gectim. Kurtlar baykuslar ulumaya basladi. Napicami bilemedim. Ayaklarimi karnima cektim. Yan yattim sabahi beklicektim. Ama o kadar da kolay olmadi bu.

Bir anda gozlerimi actimda etrafta bir kactane kopek vardi. En nefret ettim hayvanlardi. O yasta aglamaya basladim. Bir tanesi yanima yaklasti. Usulca ama sinsince. Dhaa da yaklasti. Parfumum baharat kokuluydu. Annem her zman ozen gosterirdi. Kolumu isirdi. Havaya havai fisek atilinca hepsi kosarak kacti. Ben ise kolum kanli aglayarak ac ac sogukta sabahin olmasini bekledim...

-

ASKI DENE GOR HISSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin