kıbrıs a yolculuk.

51 4 0
                                    

Eve geldim. Bavulumu hazirlatim. Rahat biseyler giymek icin ustumu deistirmeye kalktim. Tam pantolonumu cikartirken mektup dustu. Yerden alip yataga oturdumm. Icinde baska bir sey daha vardi. Cikartim. Abimin fotografi vardi. Cok yakisikli biriydi. Babam ona nasil kiymissa. Ama Yakup bey duygusuz biri oldugu icin bu cok normal. Al iste iyi kisi lafin ustune gelirmis. Ariyordu. Ama o kotu kisi ve hayatimda gereksiz biri hayatimda geregi yok. Cocuklumda yaptiklarini bir daha yasayamam. Bunu dusunmekten vazgecip ustumu deistirdim. Bu isle sonradan ilgilenebilirim. Bir taksi cagirdim. Ilk bas Adana ya gitip havayoluna gecicem. Taksiye bindim. Mp4 umu cikartip kulaklimi taktim. Ve onun telefon zil sesi olan sarkiyi actim. Basimi cama dayadim ve gozlerimi kapattim.

-abi geldik

Gozlerimi actim. 2 saatir uyuyormusum.

200 tl verdim. Indim Adana ya ilk gelisim deil. Siraya gir filan derken en sonunda ucaga binme sirasiydi. Ama telime mesaj geldi.

-dostum kibrisa gitince suraya ugra. Oradaki adamlar sana yardimci olucak. Good luck. Onu almadan gelme.

-beyefendi lutfen telefonunuzu kapatin.

-tabiki

-baska bir seye ihtiyaciniz varsa yardimci olabilirim. Dhaa cok egildi. Gogsu ful gozukuodu.

-hayir ablam karim bekliyor. Cocuklarimla kibrisa giticez. Tesekkur ederim

Kadinin surati bir anda bozuldu. Neye ugradigini sasirdi. Senle ugrasacak vaktim yok kahpe.

Ucaktada uyudum. Ama 20 dakika olsun ruyamda onu goruyorum sonucta. Indim. Poyrazin dedigi yere gitmeyi sonra halleterim. Polise gittim. Ablam ingilizce azcik ogretmisti.

-merhaba Derin Erkan diye biri getirildimi buraya.

-siz neyi oluyorsunuz?

-ben sevgilisiyim

-ha evet getirildi ama o hastaneye gonderildi ve heryer de basin var

- tamam hangi hastane?

-Kibri devlet hastanesi

-tesekkur ederim.

Taksiye bindim. Yarim saat icinde vardik. Kalbim kut kut atiyordu. En sonunda onu gorucektim.

-merhaba

-I dont see one minute

-oke

Kadin gitti. Bir baska hemsireyi cagirdi.

-buyrun

-sey Derin Erkan burada mi?

-ha evet

-kacinci oda

-255

-tesekkurler

-odaya gittim. Bir kapiyi acmamla bir kiz onu bogmaya calisiyordu. Kiz demeden bir yumruk gecirddim. Neye ugradini sasirdi. Bakiorumda bos gelmemis. Cakiyi cikardi. Bunla bas edebilirim. Eski zmanlari dusun. Merdiven alto dovuscusu oldun gunleri.

ASKI DENE GOR HISSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin