10 yıl sonra
Yine kendimi kabristanda buldum. Onun topragini operken gozyaslarimla topragini islatirken kendimi buldum. Olmek icin cok erken deil miydi be Derin. Cocuklarimizi beni poyrazi aileni birakmya daha erken deilmiydi. Bak hatirladin mi bugunu ilk sevismemizi deniz altinda yapmistik. Geceden beri burdayim. Cocuklarimiz kalkmistir. Artik gitme siram geldi. Bunu sakın unutma sevgilim. Seni cok seviyorum. Ve ruyalarimdada bana evlen deme lutfen ben cocuklarimiza gayet cok iyi bakiyorum. Seni herseyden cok seviyorum hayatimin aski. Mermerdeki resmine son kez bakip kabristani terk ettim. Agliyordum. Arabayla gelmedim icin hemen bir taksi cevirdim ve cocuklarimizin yanina gitmeye basladim. Eve geldimde ikisede oturmus televizyon izliyorlardi. Onlara her zaman mutlu olmaya calistim. Gece aglarken gunduz guluyordum. Hepsi bana dek bir sevgilimden kalan armaganlar icin.
-cocuklar ben geldim...
-baba annemi bugun de mi ziyarete gittin?
-evet size cok selami var. Derin seni gozlerinden opuo. Onur senide o yanaklarindan opuyor.
-hissettim bile baba bilio musun bugun ruyamda annemi gordum. Bana nasil öldunu anlatacagini soledi. Anlatabilir misin?
-bana yalan soylemiyor sun dimi tatlim.
-asla. Annem yalanlari sevmez baba.
-harika simdi o zman siz ilk kahvalti menunuz olan sutleri icerken bende anlatim.
Ikiside karsima gecti. Merakten sutlerini yavas yavas iciyorlardi.
-evet bundan 10 yil onceydi. Annenizle ilk beraberlim oldu. Onu cok seviyorum hayatim sizi de. Bu evimizdeydik yine. Annene biseyler oldu ve biseyler gecikti ardindan hamile oldunu anlatik. Daha 19 yasindaydi. Ailesine solemek istemedi. Bende cok sevdigim icin hemencecik evlendik. Ardindan 9 ay sonra siz oldunuz. Bizde cinsiyeti ogrenmeye gittimizde ikiz oldunuzu ogrendik. Annenizin bir hastaligi vardi. Beyninde. Doktor dogumu istemedi. Ama o size kiyamadi. Ve bana sunlari soledi.
Onlara cok iyi bak. Eger dogururken ölursem onlari benim bir parcam olarak gor. Sakın onlara kizma. Onlari seni uzmucek. Gece istersen agla bagir cagir etrafi dagit. Ama onlar duymasin. Sabah oluncada kalk ve onlara her daim gulumse. Evlilik yil donumumuzde bile. Bak eger bakammassan anlarim evlenebilirsin. Musaade etiyorum.Ama ben evlenmicem. Cunku sizi cok seviyorum. Ardindan anneniz sans eseri 21 yasina kadar olmedi biliomusunuz. Sizin ilklerinizi hep yasadi. Ama bir sabah kalkaamadi. O bizimleydi. Ama suan Meleklerle. Cunku iki tane melek gibi cocuklari var.
-baba bizim yuzumuzden deil dimi?
-asla bunu bole dusunmeyin. Tanri onu bize hediye olarak verdigi gibi hediye olarak da aldi. Siz birbirinizi uzmeyin ve benide uzmesseniz asla kizmaz ve hep yanimizda olur.
-suan yanimizda mi?
-evet o her zman yanimizda hayatim.
10 yıl sonraBak sevgilim 10 yil oncede burdaydim ama bu sefer snaa daha da guzel haber getirdim. Kizimiz evleniyor. Derinimiz evleniyor. Cok guzel bi duygu. Damat kaynanasiz kaldi ama ben onada kaynana olurum. Sakin uzulme. 35 yasindayim. Ama hala cocuklarima bakiyorum.
Seni seviyorum deyip gittim.
Yazar=Derin ve Rüzgar oğlu Onur
Dogdugum gunden beri hatirladim kadariyla babam bakti bize. Okuttu herseyimize kosusturdu. Bizi cok sevdi. Deli gibi. Bu romani babama ve anneme hediye ediyorum.
Onlarin aski baskaydi. Annem ölünce babam hergun her sabah mezarina gitti. Ben herseyi anladim zaman hergece babamin agladigini duydum. Sabah olunca bize hep guluyordu. Bunu nasil yapiyor anlamiyordum. Ikimizin(Derin) dugununde babama bunu nasil basardigini sordum. Bana gokyuzunu gostererek
-bak oglum yukarda. Hergece ruyama giriyor. Size biraktigi mektupda anlattmadi. Tek sey annen. Bana gece agla bagir cagir dagit dedi ama gunduz olunca hep gul. Sakin ol dovme onlari benden daha cok sev dedi. Ben annenizi cok seviyorum dedi.
Evet babmda 61 yasinda öldü. Her sorana evliyim dedi. Her onla birlikte olmak isteyen kadinlara yuzugunu gosterdi ve evli oldugunu soyledi.
Babami ve annemi cok seviyorum. Hersey icin cok tesekkur ederim.
-Derin - Rüzgar ciftine-
Bu hikayemi okudugunuz icin cok tesekkur ederim. Multimedia da mutlu olduklari bir fotograf koydum. Siziniz sayenizde. Cok tesekkur ederim sizleri cok seviyorum. Iyiki hayatima girdiniz. Yeni kitabim var. "Geri Dönüş" isterseniz okuyun. Tekrardan hersey ama hersey icin tesekkur ederim. Artik bu hikayeyi bitirmeye karar verdim. Keske herseyin sonu mutlulukla bitse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKI DENE GOR HISSET
Romancenasil oldunu bilmedm halde ona asik olmustum nedenki... tam nefret eticem die dedm de snki daha baglaniodum. ASIK OLMUSTUM ASIK OLAMAYAN DERIN. KAHRAMANINA ASIK OLMUSTUM AMA O SONUNU BILMEDEN ASIK OLMUSTU...