Ruzgar in agzindan
Arabadan indim. Bavulumu alirken arkamdan ses geldi.
-Ruzgar biricik askimmm.
Bu sess derinni deildi. Aniden arkami dondum. Donmemle bana sarilmasi bir oldu.
-seni cok ozlemis
Ustumden attim.
-partonda sen kimsin??
-haha beni hatirlamadin mi ilk okul askin
-bnm bole bir askim mi varmis
Birden kahkaha atmaya basladi.
Derin in agzindanOne oturdum. Suratimda siritma vardi. Su filmlerde olur ya kafani dondurup arkaya bakarsin ardindan onun da sana baktini gorur uzun uzun el sallarsin ya onune baktindada yuzunde koskocaman bir gulumseme olur. Bnde kafami dondurdup baktim. Ama yuzumdeki gulumseme birden silindi. Bir kiz ruzgarin yuzune dokunuyordu.
-anne durdur arabayi
Annem sasirmis sekilde aniden ani fren yapti.
-Derin sorun ne?
Anneme cevap vermeden arabadan indim. Kosmaya basladim.
Ruzgar in agzindan-yine cok komiksin
-tamam oleysem oleyim simdi gitebilirsin
-ha sakin ol ruzgarcik deyip yuzume dokundu.
Elini ittim.
tam bisey dicekken kizin bir anda ciyakladi.
-ha sacim biraksana beni ya
-derin sakin olsana derin hey deerriinn!!!!!!
Derin aniden durdu. Ama kiz hala elindeydi.
-o surtugumu koruosun?
-tabi beni korucak sen onun icin 2 gunluk kahpesin
-nedion lan sen deyip kizi altina aldi. Sacini yoluodu.
Onu ustunden aldim.
-birak beni ruzgar.
-sus bir bende tanimiyorum bunu
-o zman nie senin yuzune dokunuyordu.
-benim ilkokul askimmis kendine gore
-kendime gore deil fotograflarimiz var
-hala nedio ya
-bunu 3muz evde konussak iyi olur.
-olur
-ben gelmiorum ruzgar
-derin adami sinir etme. Bende merak etiyorum. Anlasana bu zmana kadar snaa hic yalan soledim mi?
-aslinda hayir
-tamam gel ve sevgilim herkes dogrulari ogrensin.
2si onumden tipis tipis gitti.
Kapiyi actim. Oturdular.
-adin ne?
-adim nurten
-tamam hatirlamiyorum
-hic mi?
-hayir
Kizin gozu sulandi.
-simdi su fotolari goster.
-al iste.
Fotolara bakinca hatirladim. Ben nurten sedat. Benim en ii arkadasimdi. Kucukken birbirimize biricik askim yada cilgin askim diye seslenirdik.
Gozlerimden yas gelmeye basladi.
Ayakta beni bekliodu. Yine hissetmisti. Ona sarilicami. Hemen sarildim. Onu cok ozlemisim. 10 yasindaydim. Beni o kurtamisti dagda. Ne zman basim belada olsa hemen yanimdaydi. Suan ona ben nankorluk yapti. 10 yasimdayken ailevi sebeplerden dolayi hollanda ya tasindilar. Bende gitti diye cok uzulmustum. Resmen olumden dondum. Doktora zor yetisdirler. Hic gormedim. Turkiyeye ayak basmadilar. Babasi mafyaydi. Bize kendimizi koruma dersleri alitirmisti. Resmen bir avci gibiydi.
-ozur dilerim gercekten hemde cok cilgin askim.
-onemli deil biricik sevgilim anliyorum ben seni
Derin in agzindanResmen gozumun onunda birbirlerine askim diyorlardi. Artik dayanamadim.
-yeter be bn sizin su askinizi cekicek gucte deilim bitti artik ruzgar bitti.
Tam kapiya giterken
-dur bekle hersey bildin gibi deil.
-gozume mi inanicam sna mi?
-bana
-lutfen sna anlatacagim hersey her noktasiyla dogru. Lutfen beni dinle bir
Kiza kanim cok isinmisti. Anlamadim bir neden den dolayi ve cok masum gorunuyordu.
-peki
-ruzgar ve himm
-derin
-pekala ruzgar ve derin oturun
Nurten anlatmaya basladi.
-ha 10 yasindaydik. Babam mafya babasiydi. Ben ruzgar ve sedat herseyimizi paylasirdik. Herseyimizi. Aklin neyi aliyorsa. Ben ve ailem babam yuzunden hollandaya tasinmak zorunda kaldik. Babam turkiyeyle her baglantiyi kesmisti. Ruzgarla bir dha konusamadim.
-sedatla konustun mu hic?
Bunu soran ruzgardi.
-ha evet 5 yil sonra geldi. Bizimle kaldi. Ayni okula gittik. Ve sonra bana cikma teklifi etti bnde kabul ettim. 4-5 seneden beri cikiyoruz. Geceleri seni anlatirdi. Hep beraber yaptimiz seyleri konusurduk. Nasil dayak yedimizi. Babamin silahiyla kendi ayagimi vurdumu. Nasil savastimizi. Nasil camlarimi kirdimizi. Hep bole seyleri konusurduk geceleri bize masal gibi gelirdi. Ama hergece yatmadan oncede aglardik. Suan nasil agliosum.
-suan buraya nasil geldin?
Sedatla geldik. Babasi bizlere omur. Oldu. O cenaze isleriyle ugrasirken bende seni gorim dedim. Bu aksam artik bir yemek yeriz.
-yemek yerine benim daha guzel fikirlerim var.
-mesala
-partiiiiii
-oleyyy
Ruzgar bana bakti. Ben agliyordum o da agliyordu. Ve dayanamadim. Ona gitip sarildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKI DENE GOR HISSET
Romancenasil oldunu bilmedm halde ona asik olmustum nedenki... tam nefret eticem die dedm de snki daha baglaniodum. ASIK OLMUSTUM ASIK OLAMAYAN DERIN. KAHRAMANINA ASIK OLMUSTUM AMA O SONUNU BILMEDEN ASIK OLMUSTU...