🦋
Have I lost myself or have I gained you?
🦋Ticho sa rozliehalo po celej izbe,no niekedy ho prerušilo udieranie pera o stôl.
Sedel som za stolíkom a rukami som si podopieral hlavu. Zahľadel som sa z okna na zapadajúce slnko.
Západy slnka boli nádherné, no či viac ako ona? To asi nie. Premýšľal som ,ako by asi vyzerala v lúčoch zapadajúceho slnka.
Predstavoval som si ako sa jej modré vlasy lesknú a tvár s krásnym úsmevom žiari od šťastia.
Jej čokoládové oči by sa vpíjali do tých mojich a boli by sme len my dvaja, ignorojúc celý svet okolo nás.
Vtedy som konečne dostal inšpiráciu na text k novej pesničke. Do ruky som schmatol pero, ktoré sa nachádzalo len tak pohodené na stole.
Na kúsok papiera som začal písať:
She looks like a blue parrot would u come fly to me.
I want some good day, good day, good day..Pero som zavrel a položil späť na stôl. So spokojným výrazom som sa oprel o stoličku a opäť sa pozeral von z okna.
Slnko už zapadlo a jeho rolu nahradila tma. Nebola síce tak krásna ako nezbedné slnečné lúče, no ona by určite aj v tme bola krásna.
Opäť som mal pred očami predstavu ako mesačný svit dopadá na jej bledú pleť.
Opäť moje myšlienky zablúdili k nej. K neznámej modrovlasej kráske. Možno som šialený alebo bola toto láska na prvý pohľad?
Existuje vôbec niečo také? Možno áno , možno nie.
Choď už spať Taehyung, rozmýšľaš nad hlúposťami.
Nad krásnymi hlúposťami.
YOU ARE READING
Blue parrot [k.th]
Fanfictionshe looks like a blue parrot, would you come fly to me?