5.💙

93 17 2
                                    

🦋Yes we are living and dying at the same time, but right now it's alright to open your eyes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🦋
Yes we are living and dying at the same time, but right now it's alright to open your eyes.
Because like any movie, like any dialogue the whole world is blue under the moonlight.
🦋

Cez okno bolo vidieť nočnú oblohu posypanú žiarivými hviezdami. Inokedy by som obdivoval tú krásu, no teraz som obdivoval niečo krajšie.

Slabé svetlo z lampičky na nočnom stolíku osvetlovalo jej rozkošnú tvár. Spala tak pokojne a ja som len sedel na stoličke a pozoroval ju.

Skúmal som každý detail jej tváre, akoby som ju už nikdy nemal uvidieť, akoby tu nebol žiadny zajtrajšok.

Ale zajtrajšok tu bude, bude aby mi dal ďaľšiu šancu pozrieť sa do jej krásnych čokoládových očí, prehrabnúť jej nezábudkové vlasy a hlavne mi dá šancu získať si jej srdce, ako si ona získala to moje.

Moje oči postrehli ako sa Ara zaborila viac do perín. Musel som sa pousmiať, vyzerala ako taký malý ľadový medvedík, ktorý sa zabáral do snehu.

Rýchlo ale potichu som začal na stole hľadať papier, na ktorom bol napísaný začiatok novej piesne.

S perom v ruke som už písal na papier nové slová:

Looks like a winter bear
You sleep so happily
I wish you good night, good night.

,,Prečo nespíš?" Vyrušil ma z myšlienok Arin hlas.

V tej chvíli som nemohol nájsť tie správne slová.

Napadlo mi: ,,Baví ma pozorovať ťa , keď spíš." No hanblivosť mi nedovolila vysloviť tieto pravdivé slová , a tak som len potriasol plecami.

,,Poď si lahnúť." Povedala a nadvihla perinu, aby som si ľahol vedľa nej.

A tak sa aj stalo. Ležali sme vedľa seba a ja som potláčal nutkanie ju objať. No aj tak túžba bola moc veľká na to aby som ju ovládol. 

Obmotal som svoje ruky okolo jej útleho pásu a pritisol si ju k sebe bližšie.

,,Dobrú noc." Zašepkal som a venoval jej jemný bozk do vlasov.

Blue parrot [k.th]Where stories live. Discover now