6.💙

85 14 2
                                    

 🦋Don't be trapped in someone else's dream

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🦋
Don't be trapped in someone else's dream.
🦋

Zobudil som sa s iným pocitom. S pocitom, že už sa v tomto byte nenachádzam sám.

Možno keby som sa vedľa nej zobúdzal každé ráno, dni by mali iný zmyseľ.

Konečne som sa len tak neprechádzal životom, konečne mi začal dávať význam. Všetky zamilované piesne, ktoré som počul mi začali dávať význam.

Ona priniesla význam zamilovaným piesňam, ona bola moja zamilovaná pieseň, ktorú by som počúval dookola a nikdy by ma neprestela baviť.

Bola dôvodom prečo som sa tešil na ďaľší deň.  Videl som v nej to, čo som ešte v žiadnej dievčinej nevidel. Videl som v nej budúcnosť.

Neviem ako dlho som vedľa nej ležal ponorený v hlbokých myšlienkach.

,,Dobré ráno." Rozoznel sa jej hlas po celej izbe, a tak ma vytrhla z myšlienok.

Otočil som hlavu nabok a naše pohľady sa stretli.

,,Aj tebe dobré." Povedal som, strácajúc sa v jej čokoládkach.

Bola tak blízko, že stačilo sa len trošku nakloniť a naše pery by sa spojili, no zároveň bola tak ďaleko.

Hanblivosť a neistota boli tak dlhá prekážka, ktorá bola pre mňa ťažko zvládnuteľná.

,,Čo keby sme sa išli prejsť?" Prerušila to ticho, ktoré medzi nami vládlo.

,,S radosťou." Pozrel som sa na ňu s úsmevom na perách.

Postavil som sa z postele a šiel sa prezliecť.

Ukradnem si tvoje srdce Ara, to ti sľubujem.

Blue parrot [k.th]Where stories live. Discover now