The end

87 15 3
                                    

🦋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🦋

I still wonder, wonder beautiful story.
I still wonder, wonder best part.
I still wander, wander next story.
I want to make you mine.

🦋

Všetko má svoj koniec.

Vety sa končia bodkami, filmy titulkami, príbehy zvyčajne epilógmi, no bodka je vždy na samom konci.

No naša láska žiadnou bodkou zakončená nebola. Za každou hádkou sa nachádzala čiarka, ktorá nám dala šancu náš príbeh predĺžiť.

Počujem  cupitanie malých nožičiek , ktoré vedie do mojej pracovne. Zdvihnem svoj pohľad a upriamim ho na dvere, kde sa na mňa pozerala vysmiatá tvárička s cumlíkom v ústach. 

Na chvíľu odložím papiere, ktorými som bol už dlhšie zahrabaný a postavím sa zo stoličky.  Moje kroky smerujú k malému človiečikovi, ktorý je dôkazom našej nekonečnej lásky.

Zodvihnem si ju na ruky a ona jej drobnú hlávku položí na moju hruď. Rukou ju pohladím po hebkých drobných vláskoch a ona mi venuje úsmev, ktorý zdelila po jej matke. 

Zavriem za sebou voľnou rukou dvere a pomaly kráčam dole schodmi, aby som malej krehkej bábike neublížil. Už z predsiene som videl, že v kuchyni sa svieti a vôňa chutného jedla naznačovala, že moja milovaná pripravuje večeru.

Spolu s Deiji na rukách sme vkročili do kuchyne, na čo sa začala v mojom náručí vrtiť, tak som ju položil na zem. 

Sadol som si na stoličku a pozoroval moju malú sedmokrásku a nezabúdku. 

Bol som vďačný hviezdam šťastia, ktoré sa na mňa cez okno usmievali, bol som vďačný za všetko v mojom živote, či už to bolo zlé alebo dobré. Zlé momenty ma naučili aj dobré veci, v zlých momentoch som objavil tú najkrajšiu nezábudku na lúke plnej obyčajných kvetov, no ona bola neobyčajne krásna. 

Preto sa nikdy nevzdávajte a neprestaňte dúfať, aj na vás čaká váš krásny zamilovaný príbeh, ktorý sa možno skončí šťastne alebo z neho získate ponaučenie.

Život je plný krásnych vecí, aj keď sa nám práve nedarí, nesmieme prestať zabúdať na to dobré.

Milujte, radujte sa.

Nepremrhajte svoj život smútkom, ako som to robil ja dokedy som ju nespoznal.

Milujem ťa Ara.



A tu máme koniec. Viem, že tento príbeh sa zdá byť krátky, ale naozaj som sa snažila zlepšiť svoje písanie, aby som vás niečim prekvapila. Ďakujem vám všetkým, ktorí ste to čítali, darovali hviezdičku alebo nejaký pekný komentár. Vážne si cením každého, čo číta moje príbehy a každý z vás ma v mojom srdiečku miesto, pretože bez vás by som sa nesnažila zlepšiť svoje písanie.

A preto by som sa vám chcela odvďačiť tým, že by som začala písať takzvané One shots na želanie od vás. Napísali by ste mi vaše meno, meno vášho biasa, nejaké vaše vlastnosti a aký by príbeh mal byť, či smutný alebo veselý. Snáď sa z vás niekto ozve. 

Taktiež na profile je nový príbeh, ktorý rozbieham. 

Blue parrot [k.th]Where stories live. Discover now