1.თავი

852 36 1
                                    

აგვისტოს მეორე დეკადაა.შუაღამე,3საათი იქნება თუმცა ქუჩებში აქაიქ მოსჩანს ხალხი ,ბევრი სხეულის გასაყიდად გამოსულა რათა ფული იშოვოს,ბევრიც სხვისი სხეულის მომწამვლელ ნივთიერებებს ყიდის და ამით შოულობს ფულს.

რა მნიშნელობა აქვს?ყველა სხეულს წამლავს და ყველა მათგანს დავიწყებია ადამიანობა...სწორედ ეს ხდება ახლაც...25წლამდე მამაკაცი აბსტინენციურ მდგომარეობაში იმყოფებოდა,ქუჩაში გამოსული კი ეძებდა ნარკოდილერს.
გაწელილი მაისური ეცვა,რომელიც მარჯვენა მხარს არ უფარავდა,ლავიწები მოუჩადა.ხელები გადაეჯვარედინებინა და მკლავებს ისრესდა,წელში მოხრილი იყო...წამლის ფული? დღესაც როგორც გუშინ,გუშინწინ ან უფრო ადრე მშობლებისგან დანატოვარი მემკვიდრეობის გაყიდვით იშოვა.ყოველთვის როცა ფენციკლიდინი(ნარკოტიკია) დასჭირდებოდა ვენებს, ის თითო ძვირფას ნივთს ყიდდა...ირონია, რომ მამაკაცია თორემ სხეულსაც გაყიდდა.
არა თვითონ ნამდვილად არ იქნებოდა წინააღმდეგი იმ მომენტში როდესაც ფენციკლიდინს ნაკლებობას განიცდიდა ამაზეც კი თანახმა იყო...

როცა ეს გაიგო ნარკოდილერმა,ისევ და ისევ ო სეჰუნისგა ფრაზით...

-ფული არ მაქვს, ვერც გავყიდე რამე,კაცები კიდევ შენ არ გიზიდავს.არვიცი წამალი როგო ვიყიდო შენგან...

იდეა მოუვიდა, რომ ჯერ თვითონ დაეკმაყოფილებინა სექსუალური მოთხოვნილებები ამ ბიჭთან შემდგომ კი ამ ყმაწვილით ფული გამოემუშავებინა...ო სეჰუნს მისცემდა ნარკოტიკს სანაცვლოდ კი მამაკაცები გამოიყენედნენ სეჰუნს ცხოველური მოთხოვნილებების მოსაკლავად.ეს საუკეთესო გზა იქნებოდა შურის საძიებლად.

ო სეჰუნი 1994წელს დაიბადა გაზაფხულის მშვენიერ დღეს, ზუსტად ამ დღსავეთ მშვენიერი იყო...კორეელი მამაკაცის კვალობაზე საკმაოდ მაღალი იყო,თხელი წელი და განიერი მხრები ჰქონდა, უხეში წარბები თუმც ბავშვური ღიმილი და ულამაზესი თვალები, გოგონების ოცნება იყო სეჰუნს მათთვის ყურადღება მიექცია,სანამ ამ მდგომარეობამდე მივიდოდა...დღეს კი არავის ახსოვს და ალბათ ვეღარც იცნობენ ამ მდგომარეობაში.სამხრეთ კორეის ერთერთი წარმატებული ოჯახის ერთადერთი მემკვიდრე, ქუჩის მაწანწალას უფრო ჰგავს ვიდრე წარმატებული ოჯახის შვილს.

ნარკოდილერი ჯიმ ჯონგინი სეჰუნის ფიზიკურობას აღიარებდა თანაც ორიენტაცია ხელს უწყობდა.სეჰუნთან სექსი კი ცუდი იდეა არ იყო...

ჰქონია თუ არა სეჰუნს აქამდე სექსი?_ კი ჰქონდა, საყვარელ ქალთან 17წლის ასაკში,როცა გოგონას სეჰუნი როგორც ძმა ისე უყვარდ. სწორედ მაშინ გააუპატიურა სეჰუნმა ულამაზესი არსება და ამას აკეთებდა 4წლის განმავლობაში.გოგონა ძალიან შეშინებული იყო და ვერავისთან ბედავდა ამის თქმას, სეჰუნმა არ იცოდა თავი როგორ შეეყვარებინა გოგონასთვის სწორედ ეს აღიზიანებდა და შემდგომ ძალადობაზე გადადიოდა...მას ხომ ყველაფერი ჰქონდა იმისთვის,რომ გოგონას ყვარებოდა.

ფული,განათლება,წარმატება,ოჯახი და იდეალური აღნაგობა...
მაშ რატომ ვერ აყვარებდა თავს?

Who is to blame?Where stories live. Discover now