10.თავი

178 19 2
                                    

გაფრთხილება!
+18 იქნება.

-რა გაიგონე?!

-ლუჰან,ნუ ხარ ჩუმად!_მხრებში ჩაავლო ხელი და შეაქანა,ერთ წერტილში გაშეშებული ბიჭი.

-ყველაფერი!_ოდნავ თავი მიაბრუნა ჯონგინისკენ,შემდეგ სეჰუნს გადახედა და გაუღიმა.
სეჰუნმაც გაუზრებლად ღიმილით უპასუხა,მაგრამ ორივეს მზერაში სევდა იყო.

-ლუჰან,მას რატომ უღიმი?

-სახლიდან მივდივარ!_კითხვა დააიგნორა ისე უთხრა უკანასკნელი.

-რა?სად?როგორ?

-არ ვაპირებ სცენებიც მოწყობას,ამისთვის საკმაოდ დიდი ვარ და არც მდედრობით სქესს წარმოვადგენ.

-მე ეს არც მიგულისხმია ლულუ._ხმა ლმობიერი გაუხდა ბიჭს.

-ჯონგინ,დღესვე მივდივარ.

-მეც._ამ ერთი პატარა სიტყვით მიიპყრო ორივეს ყურადღება სეჰუნმა.

-რა შენც?

-მეც წამოვალ ლუჰან,შენთან ერთად!

ჯონგინი ნაწილებად დაიშალა,გულში ცეცხლი აენთო.მზად იყო მოეგუდა ეს ბიჭი და ლუჰანიც ზედ მიეყოლებინა,ოღონდ ეს ორი ერთად არ ენახა.
ფიქრებში საკუთარი თავის დადანაშაულება დაიწყო,_ჩემი ხელით დავუთმე,მე მივუთითე,რომ ლულუ მოსწონდა.ეს რა გავაკეთე?! იდიოტი ხარ ჯონგინ,იდიოტი!

-სეჰუნ,მე მარტო მინდა დარჩენა._ დამშვიდებული ხმით მიუგო ლუჰანმა.

-ასეთ მდგომარეობაში მარტო არ დაგტოვებ!_ჩაახველა და ჯონგინს მოუბრუნდა._მადლობა,რომ ამ საკითხე დამაფიქრე,ვფიქრობ უფრო მარტივად გავერკვევი.

მუშტი მჭიდროდ შეკრა და რამდენიმე წამში მარჯვენა ლოყა შეულამაზა,არც სეჰუნი ჩამორჩა.ლუჰანმა როგორღაც მოახერხა მათი გაშორება.

-ორივე ამაზრზენი ხართ,რაც გინდათ ის გიქნიათ!_ თქვა და ოთახში გამოიკეტა,რადგან ბარგი უნდა ჩაელაგებინა.

2საათში ლუჰანთან ტაქსი მოვიდა,ამ დროის განმავლობაში სეჰუნსაც მოესწრო ბარგის ჩალაგება.ჯონგინი კი სახლში არ იყო.ნერვების დამშვიდების მიზნით გადაწყვიტა დასალევად წასვლა,თუმცა მხოლოდ დალევაზე არ დაჯერდა და ბარიდან კიონსუს ბინაში გადაინაცვლა...

კიონსუს ძალიან უყვარდა ჯონგინი,ამიტომ მარტივად მიიღო და აპატია ყველაფერი, მეტიც,მასთან ცხოვრება შესთავაზა.

-ვიცი,რომ ის შენი სახლია,მაგრამ ჯონგინ იქ ყოფნა ლუჰანს გაგახსენებს.შეგიძლია ჩემთან იცხოვრო,ეს მე გამაბედნიერებს შენ კი დაგეხმარება.

-ამაზე დავფიქრდი, ვფიქრობ ცუდი იდეა არ უნდა იყოს._ბიჭისკენ გადაიწია,ბაძაყზე მოუჭურა და ტუჩები ყურთან მიუტანა._ახლა კი მოდი ჩემთან,შენი კვნესა დამამშვიდებს კიონსუ.
 
ბიჭმა ვნებით ამღვრეული თვალებით შეხედა და ბიჭის მუხლებში გადაინაცვლა.

ჯონგინი დივანზე იჯდა,ბიჭი ზურგით ყავდა მიხუტებული,ცალი ხელი შარვალში ჩაუცურა და პენისი ორ თითსშორის მოიქცია,მეორე ხელით მკერდის თავებს ეთამაშებოდა,ყურის ირგვლივ კი ენით ბუნძურად ხაზებს ხაზავდა.ბიჭი ვეღარ ითმენდა მოძრაობდა ჯონგინის კალთაზე და კვნესოდა.

-ჯონგინ გთხოვ.

-ცოტაც იკვნესე პატარავ.მერე გაგავსებ სპერმით გპირდები._ეს ძალიან სექსუალურად ჟღერდა კიონსუს ყურში ამიტომ გააგრძელა კვნესა.რამდენიმე წუთში დივანზე გადააწვინა სრულუად შიშველი,ტუჩებში კოცნიდა,ჯერ ეთი თითით შევიდა მერე მეორე დაამატა,რის გამოც კიონსუსგან საყვედური მიიღო.

-რა საჭიროა ეს ყველაფერი?თითქოს პირველი იყოს.

-ოუ,პატარავ.ნამდვილად პირველი არაა შენთვის,მეტიც პროფესიონალიც კი ხარ "პენისზე ცეკვაში"

-ხოდა მაცეკვე.

თითები პენისით ჩაანავლა და დაიწყო ანუსში მოძრაობა,ნახევარი საათის განმავლობაში ჟიმაობდნენ,თუმცა არცერთი არ იყო პიკზე.ორივე ოფლში იყო გახვეული,მძაფრი შეჯახების ხმები ისმოდა ორი სხეულის.ალბათ კიონსუს კვნესა ქუჩაშიც აღწევდა,მაგრამ ვერცერთი ვერ მივიდა გათავებამდე.
ჯონგინმა მაგიდასთან მიიყვანა,თავი მაგიდაზე დაადებინა,მარჯვენა ფეხი სკამზე და თავიდან შეუსრიალა ანუსში პენისი.კიდევ 10წუთი მოძრაობდა,როცა პატარა ბიჭის ანუსმა სველი სითბო იგრძნო,მაგრამ მას ისევ სჭირდებოდა გათავება.ჯონგინმა ის პიკის წუთამდე მინნეტით მიიყვანა.
საერთოდ აღარ ახსოვდა  ლუჰანი.სად იყოან რას აკეთებდა ის?
მეტიც 1საათის შემდეგ ისევ ამოძრავდა ჯონგინის პენისი კიოსუს ანუსში.

Who is to blame?Where stories live. Discover now