12 თავი

248 21 7
                                    

   - სეჰუნ, გაიღვიძე. - ლუჰანი კისერთან უღიტინებდა და ამ გზით ცდილობდა გაღვიძებას.

   - თუ არ მომშორდები აბაზანაში ჩაგკეტავ 2საათით, ლუჰან, შემეშვი. - ამოილუღლუღა ბიჭმა.

   - სეჰუნ, ახლა მე ჩაგკეტავ ამ ოთახში და მე წავალ  2 საათით.

   - ძალიან კარგს იზამ, მშვიდად ვიძინებ, 3საათით წადი, ან 4.

   - მოკვდები შინაბერა, მე გეი ვარ და ქალებს არ დავეძებ, მაგრამ შენ? იქნებ გაიცნო ვინმე.

   - მეც გეი ვარ, შემეშვი. - გაუაზრებლად წამოცდა, თუმცა გვიან იყო.
  
   - შენ გეი ხარ? - პანიკური სიცილი დაეწყო ლუჰანს. - რა ხუმრობაა?

   - თავი რომ დამანებო ამიტომ გითხარი, - თავი იმართლა, თუმცა გვიან იყო. - კარგი ხო, გეი ვარ, ან ბი?
 
   - ეს შენ უნდა იცოდე სეჰუნ. მე წავედი. - კარი გამოიჯახუნა და სახლი დატოვა, თუმცა 10 წუთში უკან დაბრუნდა.

  სწრაფად აირბინა კიბეები და დაკაკუნების გარეშე სეჰუნის ოთახში შევიდა, სეჰუნი საცვალს იცმევდა.

   - ბოდიში, არ ვიცოდი, არ შემოვიდოდი. - წიწაკაზე მეტად წითელი იყო.

   - არ გაბრუნდე, შემოდი. - წყნარი ხმით მიუგო სეჰუნმა.

  - რა?
 
  -რატომ დაბრუნდი? საქმე გაქვს?

  -იცი, აღარ მახსოვს.

  - ლუჰან, დამალვას აქვს აზრი?

  - ვერ მიგიხვდი?
 
  - ვიცი ჩემი სიტყვების გამო დაბრუნდი. - საწოლის კუთხესთან ჩამოჯდა სეჰუნი საცვლის ამარა.

  - არ ჩაიცმევ? -უხერხულად შეიშმუშნა უფროსი.

  - არა!

  - ვერ მიგიხვდი? - ლუჰანმა გააზრება ვერ მოასწრო სეჰუნი ისე მიუახლოვდა.

  - ლუჰან, უკვე ვხდები რომ მიყვარხარ, შენ მიმახვედრე ჩემს ორიენტაციას.

  - რამე ხუმრობაა? - იკითხა თუმცა,   უკვე უცნაური რამ ხდებოდა.
ქვედა ტუჩზე ჯერ რბილი შეხება იგრძნო, შემდეგ ოდნავი კბენა.
ცოტახანში თვითონაც აჰყვა.
ვერც იმას მიხვდა კოცნაში მხოლოდ შარვალი რომ შეარჩინა სეჰუნმა.

  - ფეხები წელზე მომხვიე! გააკეთე ეს ნუ მიყურებ ასე! - ლუჰანი არ იყო წინააღმდეგი, გული სითბოთი აევსო, ბედნიერებას გრძნობდა.
სეჰუნმა საწოლზე დააწვინა, ჭიპის ირგვლივ კოცნიდახელებით კი შარვალს ხდიდად.
ცოტახანში სახე გაუსწორა, ხელი ტრუსში ჩაუცურა და პენიზსე აუსრიალა, ტუჩებში აკოცა და ჩასჩურვულა.

   - რატომ უნდა ჩავიცვა როცა ეს საცვალიც მაწუხებს შენ რომ გიყურებ. -ლუჰანს სახე აეწვა სურცხლით თითქოს მისთვის იყოს ეს პირველი და არა სეჰუნისთვის.

   - არ მჯერავს რომ ამას ვაკეთებთ.  -ვნებამორეულმა ამოილუღლუღა.

  - ამას ამიერიდან ყოველდღე გავაკეთებთ, ახლა კი საქმე და სიტყვები შემდგომ.

  ორივეს საცვალაი გვერდით მოისროლა, ლუჰანს მინნეტი გააკეთებინა, შემდგომ თვითონ გაუკეთა და როცა ბიჭმა გაათავა ანუსისკენ წაუღო თითები.
ანუსის დამასაჟების შემდგომ პრეზერვეტივი გაიკეთა და ზედ გელი გადაატარა.
თავდაპირველად მხოლოდ პენისის თავით შევიდა, მაგრამ ეს ლუჰანს აღარ ჰყოფნიდა, ამიტომ თვითონ მიიწევდა და უშვებდა სეჰუნს მასში.
ყველაფრის მიუხედავად სეჰუნი გამოცდილი არ იყო, ამიტომ ლუჰანმა ზურგზე დააწვინა თვითონ ზემოდან დააჯდა და მოძრაობაც დაიწყო.
სეჰუნი გიჟურ სიამოვნებას გრძნობდა, ბიჭს უკანალზე უჭერდა, მუცელზე ლუჰანის პენისის ხახუნი უფრო მეტს სიამივნებას ანიჭებდა.
ლუჰანი პირველი იყო ვინც გაათავა, ამიტომამჯერად სეჰუნმა გადააწვინა ზუტგზე, ფეხები შემოიწყო წელზე და მოძრაობას აუჩქარა. რამდენიმე წუთში სეჰუნმაც გათავა და ბიჭი მაგრად მიიხუტა.

   - მიყვარხარ ლუჰან, სექსით პირველად ვისიამოვნე. -მხარზე ხელი მოხვია და შუბლზე აკოცა

  - სეჰუნ, გთხოვარ მიღალატო.

  - ვფიცავ სრ გიღალატებ.

  -მაც მიყვარხარ, სეჰუნი. -ბიჭს მკერდზე გაეთამაშა.

  - მგონი ისევ ამიდგა. - მაცდურად გადახედა ლუჰანს.

  - შენს ხელში ვფიქრობ მალე სიარულიც გამიჭირდება, მაგრამ მე მზად ვარ.

  - ოთხზე დადექი...

***

და აი ვაღირსე დასასრულიც, მადლიბა ყველას ვინც ელოდებოდით და ბოდიში დაგვიანებისთვის.

გილოცავთ ახალ წელს.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Who is to blame?Where stories live. Discover now