ზაფხულის ბოლო დღეს,კაშკაშა მზე ანათებდა.თითქოს გრძნობს ბოლოა,ამიტომ მის მაქსიმუმს აკეთებს და ავსებს დედამიწას თბილი სხივებით.ქუჩებში გამოსულან წყვილები გასათბობად,ამ ხალხს შეერია ლუჰანი და ჯონგინი.ისინი წყვილად მისეირნობენ,უკან კი მარტოსული უბადრუკი მიჰყვება.აკვირდება და ვერ გაუგია,ასეთ სიცხეში როგორ ეხუტებიან ერთმანეთს,საერთოდ როგორ ეკარებიან.-სიყვარულის სითბო მართლა სხვაა?_ფიქრებში წასული სეჰუნი ლუჰანმა მიიყვანა გონს.
-ხომ არ დაიღალე,თუ გსურს წავიდეთ?
-თუ პრობლემა არ იქნება მანქანაში დაგელოდებით...
-არა,წავიდეთ._ლაპარაკში ჯონგინი ჩაერთო.
-მადლობა._უხერულად უთხრა სეჰუნმა.
მანქანისკენ გაემართნენ სამივე.ჯანმრთელობის მდგომარეობის გამო სეჰუნი წინ დაჯდა,საჭესთან კი ლუჰანი იყო.ჯონგინს ტარების სურვილი არ ჰქონდა. რაც სეჰუნმა მათთან ცხოვრებას დასთანხმდა უგუნებოდ იყო,ლუჰანს კი ამის შესახებ ვერაფერს ეუბნებოდა.სწორედ დღეს გამოვიდა სეჰუნი საავადმყოფოდან,ლუჰანის დაჟინებული თხოვნით ჯერ გაისეირნეს ახლა კი მათ სახლში მიდიოდნენ.ბიჭმა გადაწყვიტა,რომ სეჰუნს მოვლა ესაჭიროებოდა,მანამ სანამ არ დარწმუნდებოდნენ რომ საბოლოოდ გამოჯანმრთელდა.ჯონგინზე კი ეს ფაქტი ცუდად მოქმედებდა.არ სურდა ამ უკანასკნელთან ერთად ცხოვრება. ფიქრებში იყო ბიჭი გართული,როცა ლუჰანმა გამოაფხიზლა.
-ჯონგინ მოვედით.სეჰუნს დაეხმარე გადმოსვლაში.მე მანქანას ფარეხში დავაყენებ.
0
-ლულუ აქ დატოვე,საქმეზე უნა წავიდე 1 საათში,ამიტომ იქ ნუღარ შეიყვან.
-კარგი,მაგრამ ხომ ყველაფერი კარგადააა?
-კი ლულუ,აი ნარკოტიკების საქმეს ხომ მინდა სამუდამოდ მოვრჩე,მომარგაებლებს უნდა დაველაპარაკო,რომ საქმიდან გავდივარ.
-ჯონგინ, ხომ იცი ასე ადვილად არ დაგთანხმდებიან!_ხმის კანკალით უთხრა ლუჰანმა.ვერც კი ამჩნევდა წყვილი რომ სეჰუნიც ისმენდა ამ ყველაფერს.
-მე შემიძლია დაგეხმაროთ თუ უარი გითხრეს._მოულოდნელად ჩაერია სეჰუნი მათ დიალოგში,რითაც წყვილის გაკვირვება დაიმსახურა.
-რა,როგორ?_ერთდროულად კითხეს.
-არსებობს ნარკოდილერთა ჯგუფი,LOXEს სახელით არის ცნობილი.იქ ახლობელი მყავს.სანაცვლოდ დავპირდები,რომ მათთან კავშირზე გავიყვან შენ თუ მშვიდად გამოგიშვებენ.
-რატომ უნდა გენდონ?_ირონიულად იკითხა ჯონგინმა.
-რას კარგავენ ჯონგინ?_ლუჰანმა დასვა ახლა კითხვა.
-ვერ გავიგე ლულუ?_ ეს „ლულუ" სეჰუნს გულს ურევდა,მაგრამ იცოდა ეს მისი საქმე არ იყო.
-ჯონგინ,მათ გავლენ ამ რაღაც ილეოსქეს კავშირზე,თუ ვერ გავლენ შენ მათ ხელში რჩები.ვფიქრობ ან სხვა უნდა მოიფიქრო უკეთესი.ან ამ იდეას დასთანხმდე.
-ლუჰანი მართალია!_ ჩუმად ჩაილაპარაკა სეჰუნმა.
-კარგია!_ ავტომობილიდან მხოლოდ ახლა გადავიდნენ.
-მოემზდე სეჰუნ,ერთ საათში გავალთ.
-მე მოსამზდებელი არაფერი მაქვს._დამცირებული ხმით მიუგო ბიჭმა.
-ჯანდაბა!წამოდი ჩემსას გათხოვებ რამეს._შესთავაზა და სახლში შეუძღვა ლუჰანი.
-ლუჰან დამელოდე!_დაუძახა ჯონგინმა.
-რას აკეთებ?_ჩუმად კითხა ქერათმიანს.
-რას ვაკეთებ?_გაიკვირვა ბიჭმა.
-შენს ტანსაცმელს რატომ სთავაზობ?
-ცუდი რაა ამაში?შენ რა მასზე ეჭვიანობ?
-არა მასზე რატო უნდა ვიეჭვიანო._თავი იმართლა შავგრემანმა.
-მართალია,შენ მასზე და ჩემზე არ უნდა იეჭვიანო!
-ვხდები რასაც გულისხმობ მაპატიე.
-კარგი.
ერთ საათში ორივე მზად იყო,სეჰუნს მარტო ბანაობა გაუჭირდა ამიტომ ჯონგინი დაეხმარა.ეს უკანასკნელი ვერ დაუშვებდა,რომ ლუჰანი დახმარებოდა და შიშველი სხეულზე შეხებოდა.ზუსტად 4 საათზე ადგილზე იყო სეჰუნი და ჯონგინი.რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა ყოფილიყო,სეჰუნის მეზობელი ზი ტაო იყო ერთერთი მომმარაგებელი,ეს უკანასკნელი მომხრე იყო LOXE სთან კავშირის სანაცვლოდ ჯონგინი მშრალად გასულიყო საქმიდან.ყველაფერი იმაზე კარგად წარიმართა ვიდრე ეს ორი ელოდებოდა.სეჰუნმა მართლაც შეძლო და დააკავშირა ილეოსქეს კლანს,მომმარაგებლების ეს ბანდა.ჯონგინს არც კი სჯეროდა,რომ ასე მარტივად გამოვიდა საქმიდან ვეღარ ხვდებოდა სეჰუნისთვის მადლობა როგორ გადაეხადა.სეჰუნმა კი მხოლოდ ერთი სთხოვა.
-უფლება მომეცი შენთან ვიცხოვრო ცოტა ხანს,მინდა სამსახური ვიპოვო.ამის შემდეგ შემეძლება გადასვლა.
-კარგი,ეს არაა პრობლემა.სამსახური მეც მჭირდება.პოვნამდე გამოჯანმრთელდე უნდა!
ერთმანეთს თბილად გაუღიმეს.თითქოს წარსული უკან მოიტოვეს და ერთი მეორეს ცუდი არ გაუკეთებია ერთმანეთისთვის.ძალიან მალე კი ლუჰანთან ახალი სასიხარულო ამბით დაბრუნდნენ ესორი ახალგაზრდა.
***
2კვირაა ვწერ,391მეწერა,აქ გადმოვიტანე და 5წუთში დავამატე 109 სიტყვა.
რანაირად?🤷♀️პ.ს არ მინდოდა ეს ნარკოდილერებთან გაწელილი საქმე და ამიტომ წამში ამოვურე თემა.
ESTÁS LEYENDO
Who is to blame?
Fanficგაფრთხილება : +18 გეი სცენებიც კი იქნება,მაგრამ არა გადაჭარბებულად. შეხვდებით არა სტანდარტულ შიფს,მაგრამ მათი ურთიერთობა დროებითია. #ჰუნჰანი #სექაი #HunHan #SeKai #boyxboy #გეი #gay