ჯონგინმა ყველა ხარჯი გადაიხადა.პერსონალი გააფრთხილა რომ მიეხედათ და ხარჯებზე არ ეფიქრათ.
არ იცოდა რა გაეკეთებინა ამის შემდგომ,ინსტიქტურად ლუჰანს დაურეკა,ყოვეთვის როცა ნერვიულობდა მას ურეკავდა.გაოგნდა როდესაც ზარზე უპასუხა... ეს უკანასკნელი არასდროს პასუხობდა.-რაგინდა ჯონგინ,რატომ მირეკავ ისევ?
-ლუჰან გთხოვ მომისმინე,გემუდარები არ გამითიშო!_ნეწყვი გადაყლაპა მძიმედ და ისე დაიწყო მოყოლა._მე სეჰუნთან გუშინ სექსი მქონდა დღეს კი ის საავადმყოფოშია რეანიმაციაში წევს!ეს ჩემი ბრალია!_შიში და მღელვარება ეტყობოდა კიმს ხმაში.
-როდის იყო სექსის გამო რეანიმაციაში აწვენდნენ ჯონგინ?რაღაც სხვა ხდება, მაგრამ ბედის ირონიაა,ყველა ვინც კი შემიყვარა სეჰუნს უნდა ჰქონდეს მასთან სექსი..._თითქმის ხარხარით თქვა ლუჰანმა.
-მე მას ნარკოტიკის სანაცვლოდ სექსი მოვთხოვე,შემდეგ ნარკოტიკი მიიღო და წვიმაში დარჩა მთელი ღამე._ძალიან სწრაფად უპასუხა და უკვე ლულუსგან ლანძღვას ელოდებოდა.
-სეჰუნზდ უფრო საცოდავი ხარ კიმ ჯონგინ,ვიცი რატომაც გააკეთე.რომელ საავადმყოფოშია?
-ეს რაში გაინტერესებს?
-ორივე უბადრუკი მინდა ერთად გნახოთ._იმდენად ირონიულად უპასუხა,რომ ჯონგინს ჟრუანტელმა დაუარა.
ჯონგინს უკვე ლუჰანის მიმართ შურისძიების გრძნობა აღარ ქონდა, პირიქით ოღონდ მას დაბრუნებოდა მზად იყო ყველაფერზე უარი ეთქვა და სეჰუნისთვისაც ბოდიში მოეხადა.
_"სამსუნგის" სამედიცინო ცენტრში წევს._ჩაფიქრების შემდეგ კი კითხა_გინდა დაგელოდო?
-დამელოდე აუცილებლად.
ამ მომენტში ლუჰანს სეჰუნი უფრო აინტერესებდა ვიდრე ჯონგინი და გულის სიღმეში მადლობელიც კი იყო ჯონგინის რაც სეჰუნს გაუკეთა.თუმც ჯონგინს აუცილებლად კითხავდა როგორი იყო სხვა მამაკაცთან თანაც ჰეტეროსექსუალთან სექსი,ვინაიდან გულში საშინელი ეჭვიანობა დაუგუბდა.
YOU ARE READING
Who is to blame?
Fanfictionგაფრთხილება : +18 გეი სცენებიც კი იქნება,მაგრამ არა გადაჭარბებულად. შეხვდებით არა სტანდარტულ შიფს,მაგრამ მათი ურთიერთობა დროებითია. #ჰუნჰანი #სექაი #HunHan #SeKai #boyxboy #გეი #gay