სწორედ იმ დღეს გასინჯა პირველი ნარკოტიკი,ჯონგინმა იცოდა ეს პირველი იქნებოდა აამიტომ მხოლოდ კანაფი გაასინჯა.ო სეჰუნისთვის ეს სრულიად საკმარისი იყო თავი ბედნიერად ეგრძნო,სადღაც გაქრა მარტოობის წუხილი,ფიქრი და ტანჯვა,თვითგვემა მშობლების სიკვდილის გამო.
აღარ ახსოვდა „იენა" გოგონა რომლის სხეულს ამახინჯებდა,მაგრამ ამ გოგონას გარდა ო სეჰუნს სექსი სხვასთან არასოდეს ჰქონია, ვერც წარმოედგინა თუ შესაძლებელი იყო,მიუხედავად 4წლისა ერთხელაც ვერ მიიღო სექსით სიამოვნება.მაშ რატომ აკეთებდა ამას?
ან როგო შეეძლო ჰქონოდა სექსი თუ ორივე მხარე უკმაყოფილო იყო?იმიტომ რომ მან არ იცოდა ურთიერთობა და დიახ ის უბადრუკი და საბრალო იყო.
ახლაც ასე მოხდა,მისი საცოდაობით ისარგებლეს და კანაფი მიაღებინეს,დროთა განმავლობაში აღარ აკმაყოფილებდა.
ჯონგინსაც ეს სურდა დოზას უზრდიდა,ბოლოს წამალიც შეუცვალა და ახლა ფენციკილიდინის მომხმარებელი გახადა.და დღეს სეჰუნი კიმის ყველაზე დიდი კლიენტია თუ არ ჩავთვლით კლანებს.
ახლა კი როცა სეჰუნმა ფულის მხოლოდ ნაწილი მიუტანა ნარკოდილერს და ვერ მიიღო საკმარისი წამალი სხეულის მიცემას დაპირდა.ბიჭი რომელიც არ იყო ჰომოსექსუალი დღეს სხეულს ყიდდა ვიღაც ბარიგას სხეულს აძლევდა,სამაგიეროდ კი მიიღებდა საკმარის დოზას.
სეჰუნმა არც კი იცოდა რა უნდა გაეკეთებინა,იმასაც კი ვერ მიხვდა როგორ აღიგზნებოდა კაცზე,ამიტომ ჯონგინს მისცა საშუალევბა თვითონ ყოფილიყო დომინანტი.ეს უკანასკნელი კი ყოველგვარი სიფრთხილის და ალერსის გარეშე შევიდა სეჰუნის ანუსში,ეს ყველაზე ცუდი შეგრძნება იყო სეჰუნისთვის.თითქოს საკუთარი ხერხემლის მტვრევის ხმა გაიგო,ტკივილი იმდენად აუტანელი იყო,რომ ცრემლებიც კი წამოუვიდა, ამიტომ მოშორება სცადა თუმცა ამაოდ...ჯონგინი ძალიან სწარად მოძრაობდა სეჰუნში,მარცხენა ხელით ხელებს უჭერდა,მარჯვენა კი სეჰუნის უკანალზე მოათავსა.მან იცოდა სეჰუნის წარსული და ახლანდელი მდგომარეობაც,საკვირველია როგორ გაბედა პრეზერვატივის გარეშე ნარკომათან სექსი?
ალბათ იმიტომ,რომ იცოდა არავისთან ქონია სექსუალრი კავშირი ეს კი საკმაოდ კარგი მიზეზია,ამ დროს შიდსის შანსი მცირდება.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Who is to blame?
Fanficგაფრთხილება : +18 გეი სცენებიც კი იქნება,მაგრამ არა გადაჭარბებულად. შეხვდებით არა სტანდარტულ შიფს,მაგრამ მათი ურთიერთობა დროებითია. #ჰუნჰანი #სექაი #HunHan #SeKai #boyxboy #გეი #gay