[ Intro ]

163 9 0
                                    

" Hai . Nama aku Kim Taehyung . Nama kau siapa ? "

" Shin Ryujin . Panggil je Ryu . "

" Okay ! Erm ~ Boleh kita berkawan ? "

" Of course ! "

°♡°♡°♡°♡°

" Taehyung-ah ! Duduk dengan aku ! "

" Bereh ! "

" Tak sangka kan kita dah masuk sekolah menengah ? "

" Tu lah pasal. Nampaknya kita dah boleh fikir pasal masa depan kita. "

" Hurm. Kau nak jadi apa besar nanti ? "

" Aku... aku nak jadi penyanyi ! "

" Hahahaha ! All the best ! "

°♡°♡°♡°♡°

" Ryu, teman aku pergi audition boleh ? Aku takutlah pergi sorang-sorang. "

" Boleh je. Asalkan kau belanja aku Cool Blog nanti. Hehe. "

" Kalau aku berjaya lulus audition tu, aku belanja dua Cool Blog ! "

" Okay ! Deal. "

" Deal. "

°♡°♡°♡°♡°

" Ryu.. A-aku takutlah.. "

" Apa yang kau nak takutkan ? Kau patutnya bangga tau sebab kau dapat capai impian kau. "

" Gila kau tak takut ? Lagi beberapa jam je music video pertama aku akan keluar ! Aku akan debut weh ! "

" Rileks, Tae. I know you can do it. "

" Ryu, janji dengan aku yang kau takkan tinggalkan aku. Kau akan terus ada dekat sebelah aku dan support aku. Janji ? "

" Ya, aku janji..! Dan kau pun sama. Jangan bila kau dah famous nanti kau lupakan aku pula. "

" Tak mungkinlah aku akan lupakan kau. "

" Glad to hear that. "

°♡°♡°♡°♡°

" Ryu.. Ni ada surat lagi.. "

" Surat apa lagi ni, Mika ? Aku dah penatlah macam ni. "

" Aku tak tahulah apa masalah fans bestfriend kau tu sampaikan setiap hari kau terima surat ugut nak bunuh kau. Kau tak takut ke ? "

" Takut memanglah takut tapi apa je yang aku boleh buat ? "

" Kau tak nak report dekat Tae ke ? Takkan kau tak nak bagitau dia ? Sampaikan studio nyanyian kau pun fans dia nak serbu. Takkan lah kau tak rimas. "

" Kalau aku bagitau Tae, nanti apa yang dia akan buat ? Buat pengumuman dekat fans dia supaya jangan kacau aku ? Tak ke fans dia akan lagi bencikan aku macam tu ? "

" Habis ? Kau nak biar je ? "

" Biar jelah. Aku boleh tahan. Takpe. Aku tak nak tengok Tae yang sakit pula nanti. "

°♡°♡°♡°♡°

" Ke-kenapa kau tipu aku ? "

" Mana ada aku tipu kau, Taehyung. Kau salah faham ni. "

" Kau kata kau busy tapi kenapa kau keluar dengan lelaki lain ?! Kenapa kau tipu aku ?! "

" A-ada sebab dia Tae.. bagi aku explain please. "

" Ah ! Tak boleh percayalah dengan kata-kata kau. Aku tak kenal dah kau siapa. Kalau kau memang tak nak jumpa aku dah. Takpe. Aku boleh tunaikan. "

" Kim Taehyung ! "

°♡°♡°♡°♡°

" Some people come into your life just to teach you how to let go "

Inspired from this ;

Let Go by BTS

First Chap >

#6 let go  [ C ]Where stories live. Discover now