part-13💖💖💖

9.8K 873 25
                                    

💖💖💖

မ​ေန႔ညကကိစၥျဖစ္​ပီး​ေနာက္​သူခ်ာတိတ္​ကိုဆက္​မ႐ွင္​းျပျဖစ္​​ေသးဘူး!
ဒီ​ေန႔​သူ*က်င္​းရႊမ္​အာ* နဲ႔​ေတြ႔ဖို႔ခ်ိန္​းထားတယ္​!
သူမအ​ေၾကာင္​း​ေတြမ​ေန႔ညကစံုစမ္​းထားပီသား!
သူမကသူ႔ကိုခ်စ္​လြန္​းလို႔ျပန္​လာခဲ့တာမဟုတ္​ဘူး!
ပိုက္​ဆံအရ^
တိတိက်က် ​ေျပာရရင္​^ သူမတို႔ကုမၸဏီ​ေဒဝါလီခံရ​ေတာ့မယ္​့အ​ေျခအ​ေန​ေရာက္​​ေနတာ!
ဝမ္​ရီ​ေပၚ့ဦ ​ေလးကသူမတို႔ကုမၸဏီမွာ႐ွယ္​ယာအမ်ားဆံုး!
သူမကဝမ္​ရီ​ေပၚကတစ္​ဆင္​့သူ႔ဦ ​ေလးကိုခ်ဥ္​းကပ္​ဖို႔ႀကိဳးစား​ေနတာ!
သူမကိုသူကူညီမွာပါ!
အဲ့​ေလာက္​ထိသူလူမႈ​ေရးမ​ေခါင္​းပါးပါဘူး!
သူ႔ကိုထပ္​မ​ေႏွာင္​့ယွက္​​ေတာ့ဘူးလို႔ကတိ​ေပးရင္​^
ပီးရင္​​ေတာ့ျပသာနာ​ေတြအကုန္​႐ွင္​းပီ!
သူခ်ာတိတ္​ကိုဖြင္​့​ေျပာဖို႔ပဲက်န္​​ေတာ့တယ္​!
သူအရမ္​း​ေပ်ာ္​​ေနတယ္​^
ဒါ​ေပမဲ့ ခ်ာတိတ္​က​ေရာ^ သူ႔ကိုႀကိဳက္​ပါ့မလား???

*ႀကိဳက္​မွာပါ ငါဒီ​ေလာက္​​ေခ်ာတာကို!!! *

ဝမ္​ရီ​ေပၚ ကိုယ္​လံုး​ေပၚမွန္​​ေ႐့ွရပ္​ပီးကိုယ္​့ကိုယ္​ကိုယ္​အား​ေပးလိုက္​တယ္​!...

💖💖💖

က်န္​းခ်န္​တစ္​​ေယာက္​အရက္​ဘားမွာငူငူျကီးထိုင္​​ေနတယ္​!
dancing floor မွာက​ေနတဲ့​ေလဒီ​ေလး​ေတြကိုၾကည့္​့ပီးသူ႔ကိုယ္​သူအားမလိုအားမရျဖစ္​​ေနတယ္​!

*ဘားလာပီးမကဲရဘူး^ အမူးသမားရစ္​တာခံ​ေနရတယ္​! *

သူတို႔ဒီ​ေန႔​ေန႔ခင္​း​ေက်ာင္​းလစ္​ပီးမုန္​္​့သြားစားတာ!
​ဆိုင္​​ေရာက္​​ေတာ့​သူတို့ဝမ္ရီ​​ေပ​ၚနဲ့ေတြ့တယ္!
ဝမ္ရီ​​ေ​​ပၚကသူတို့ကိုမျမင္ဘူး!
သူ​ကာင္​မ​လးတစ္​ေ​ယာက္နဲ့စကား​​ေ​​ျပာ​​ေနတာ^
ျပသာနာကအဲ့မွာစတာပဲ! ​
ေခၚသြားမိတဲ့ကိုယ္​့ပါးကိုဖ်က္​႐ိုက္​ခ်င္​မိသြားတယ္​!
​ေ႐ွာင္​းက်န္​႔​ေပါ့!...
ဝမ္​ရီ​ေပၚ ကသူ႔ကိုထားခဲ့​ေတာ့မွာ!
သူ႔​ေကာင္​မ​ေလးနဲ႔အဆင္​​ေျပ​ေနပီတဲ့!
သူနဲ႔ကြာပီးအဲ့​ေကာင္​မ​ေလးကိုယူ​ေတာ့မွာတဲ့!
​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​ႏိုင္​တဲ့စကား​ေတြကိုတစ္​ည​ေနလံုး​ေျပာ​ေန​ေတာ့တာပဲ! အဲ့တာမ​ေသာက္​ခင္​က^
အခု​ေသာက္​​ေနပီဆို​ေတာ့စဥ္​းစားသာၾကည္​့​ေတာ့!
ပီး​ေတာ့သူက​ေသာက္​ႏိုင္​တာမဟုတ္​ဘူး!
သူ႔အက်င္​့ကမူးရင္​စကားအရမ္​းမ်ားတာပဲ!
သူ့အ​​ေျကါင္း​​ေတြကိုသူ႔ငယ္​ဘဝက​ေနကိုစ​ေျပာ​ေတာ့တာပဲ!
ဒါ​ေပမဲ့ အၾကာဆံုးကတစ္​နာရီပဲ^
ပီးရင္​​ေတာ့သူကအိပ္​ပီ!
​ေလာ​ေလာဆယ္​​ေတာ့ဆယ္မိနစ္​​ေတာင္​မျပည္​့​ေသးဘူး!
အဲ့တာ​ေၾကာင္​့က်န္​းခ်န္​ငူငူႀကီးထိုင္​​ေနတယ္​!
ခဏ​ေနရင္​​သူအရစ္​ခံရ​ေတာ့မွာ^.....

My sonny🐰<completed>Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt