part-16💖💖💖<final-2>

10.8K 715 13
                                    

💖💖💖

ကြၽန္​​ေတာ္​မ်က္​လံုး​ေတြအဆမတန္​ျပဴ းသြားတယ္​!
အိမ္​မက္​မက္​​ေနသလိုပဲ!ကြၽန္​​ေတာ့​ေ့႐ွမွာ႐ွိ​ေနတာကစားပြဲခံုတစ္​လံုး!​ေဘးမွာထိုင္​ခံုႏွစ္​လံုးနဲ႔အလယ္​မွာႏွင္​းဆီနီတစ္​​ေခ်ာင္​းတည္​းထိုးထားတဲ့ပန္​းအိုး​ေလး!
ပီး​ေတာ့ဒီအခန္​းကပတ္​ပတ္​လည္​နံရံ​ေတြကာထားတယ္​!
အင္​း... ကြၽန္​​ေတာ္​့ပံု​ေတြကပ္​ထားတဲ့နံရံ​ေတြ​ေလ^...
အံ့ျသစရာအ​ေကာင္​းဆံုးကို​ေျပာျပရမလား!
ကြၽန္​​ေတာ္​့လူႀကီး​ေလ!
piano ​​ေ့႐ွမွာထိုင္​ရင္​းကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုျပံဳးျပ​ေနတာ!
ကြၽန္​​ေတာ္​အရမ္​းလွတဲ့အိမ္​မက္​​ေလးကိုမက္​​ေနတာပဲ!
ဘယ္​​ေတာ့မွမႏိုးခ်င္​​ေတာ့ဘူး!
ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​က​ေလးကို​လူျကီးမျမင္​​ေအာင္​​ေနာက္​ပစ္​ပီးဆြဲစိတ္​ၾကည္​့လိုက္​တယ္​!
ဘုရား​ေရ!!!
တကယ္​ႀကီးျဖစ္​​ေနတာပဲ!
ကြၽန္​​ေတာ္​အ​ေတြးမ်ား​ေနတုန္​းလူႀကီးထံကသီခ်င္​းဆိုသံ​ေလးထြက္​လာတယ္​!piano သံ​ေလးနဲ႔ထပ္​တူညီစြာ​ေပါ့!
ကြၽန္​​ေတာ္​့လူႀကီးကအသံလည္​းအရမ္​း​ေကာင္​းတာပဲ!
ၿပီးျပည္​့စံုလြန္​းတယ္​!
႐ုတ္​တရပ္​ကြၽန္​​ေတာ္​့အျမင္​အာရံု​ေတြ​ေဝဝါးလာသလိုပဲ!
ကြၽန္​​ေတာ္​ငို​ေနမိပီ^​ေပ်ာ္​လြန္​းလို႔!ၾကည္​ႏူးလြန္​းလို႔!က်လာတဲ့မ်က္​ရည္​​ေတြ!!!

💖💖💖

ကြၽန္​​ေတာ္​ခ်ာတိတ္​ကိုpiano ​ေလးတီးပီးသီခ်င္​းဆိုျပ​ေနတာ!သီခ်င္​းပီးတဲ့အထိခ်ာတိတ္​ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုရပ္​ၾကည္​့​ေနတယ္​!ထိုင္​လဲမထိုင္​ဘူး!​ေသခ်ာၾကည္​့မိ​ေတာ့ႏွာတစ္​ရံႈ့လူပ္​​ေနတယ္​!ဟင္​!!!
ခ်ာတိတ္​ ငို​ေနတယ္​!
‌ကြၽန္​​ေတာ္​ခ်ာတိတ္​နားကို​ေျပးသြားလိုက္​တယ္​!

~ခ်ာတိတ္​ ဘာျဖစ္​လို႔လဲ? ကိုယ္​ဆိုတာမ​ေကာင္​းလို႔လား?
ခ်ာတိတ္​! အဲ... ~

႐ုတ္​တရပ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုလွမ္​းဖက္​လိုက္​တဲ့ခ်ာတိတ္​!

~ခ်စ္​တယ္​ ~

~ဟင္​ ~

~ခ​်စ္​ပါတယ္​ဆို​ေနမွ ရင္​နဲ႔မဆန္​႔​ေအာင္​ခ်စ္​တယ္​လို႔! ~

My sonny🐰&lt;completed&gt;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora