Extra-1💞<JC♥ LSC>

4.4K 157 3
                                    

💞❤❤❤

ကျန်းချန်အခုစိတ်တွေရှုပ်နေတယ်!မျက်နှာတွေလည်းပူနေပီ!သူအခုရှောင်းကျန့်တို့အိမ်တံခါးရှေ့မှာ!
အိမ်ထဲကိုဝင်ရမလား^ဒါမှမဟုတ် ပြန်ပဲသွားလိုက်ရမလား^စဉ်းစားရခက်နေတယ်^
ဘာလို့လဲ! ဟုတ်လား?
ဒီနေ့ကရှောင်းကျန့်တို့အိမ်မှာပါတီလုပ်မယ်ဆိုပီးဖိတ်လို့လာခဲ့တာ!အခုတော့^....
*အိုက်ယား! အိမ်ရှင်နှစ်ယောက်ဧည့်ခန်းထဲမှာနမ်းနေလို့*
တကယ်ပါပဲ!တံခါးလည်းပိတ်မထားကြဘူး!
ငါလေးက လေဒီတွေနဲ့တောင်မနမ်းဖူးသေးဘူး!
သူတို့နမ်းနေတာကိုဘယ်လိုမျက်နှာနဲ့ကြည့်ရမှာလဲ!
ကျန်းချန်ရှက်ရှက်နဲ့မျက်လုံးကြီးမှိတ်ပီးဟိုဘက်လှည့်လိုက်တော့နဖူးကခပ်မာမာအရာတစ်ခုနဲ့သွားစောင့်တယ်!
*အိုက်ယား! သေပါပီ မားမားရာ! *

ကျန်းချန် စိတ်ပေါက်ပေါက်နဲ့နဖူးကိုပွတ်ပီးရန်ပြန်တွေ့ဖို့မျက်စိဖွင့်လိုက်တယ်!ဒါပေမဲ့ သူ့စကားတွေကလည်ချောင်းဝမှာတင်ပျောက်ဆုံးသွားတယ်!
သူမှသူအစစ်ပဲ^မေးစေ့လေးကိုပွတ်ရင်းသူ့ကိုပြုံးပီးကြည့်နေတာ!
ရင်ဘတ်ထဲမှာပြိုင်မြင်းတွေပတ်ပြေးနေပြန်ပီ!
ကျန်းချန် သူ့ရင်ထဲကပတ်ပြေးနေတဲ့ပြိုင်မြင်းတွေကိုလစ်လျူ ရှုပီးစကားစပြောလိုက်တယ်!

~ဒီမှာဘာရပ်လုပ်နေတာလဲဗျ! ~

ခပ်တည်တည်နဲ့ပိတ်ဟောက်လိုက်တယ်!
ကိုယ့်ကိုအထင်ကြီးအောင်လို့လေ^ဒါပေမဲ့ ဟိုလူကြီးပြောလိုက်တဲ့စကားကြောင့်ကျွန်တော့်ရည်ရွယ်ချက်တွေပျောက်ဆုံးသွားရတယ်!

~ထပ်ဆုံပြန်ပီနော် ကောင်လေး ~ တဲ့!

ပြုံးပီးတော့ပြောနေတာ^ သူငါ့ကိုမှတ်မိတယ်!!!
ငါတော့ရင်ဘတ်ကြီးပေါက်ထွက်တော့မလိုခံစားနေရတယ်တစ်ယောက်ယောက်ကူညီကြပါဦ !

~Aww... ရောက်လာပီလား အိမ်ထဲမဝင်ဘဲဘာရပ်လုပ်နေကြတာလဲ! ~

တော်သေးတာပေါ့!ရှောင်းကျန့်ထွက်လာလို့!
နောက်ဆက်တွဲပြောလိုက်တဲ့စကားကြောင့်ကျေးဇူးတင်ချင်စိတ်တွေပျောက်ဆုံးသွားရတယ်!
အမယ်!သူတို့ကနမ်းနေတာကိုဘယ်လိုမျက်နှာနဲ့ငါကဝင်လာရမှာလဲ!
နေပါဦ ! ဒီလူကြီးကဘာလုပ်ဖို့???

My sonny🐰&lt;completed&gt;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang