Chapter Four: Diğer Malfoy

1.9K 115 77
                                    

"It's alarming honestly how charming she can be"

Bütün kıyafetleri ıslak ve gözlükleri buğulu bir Harry ve ondan pek farklı olmayan Ron sinirli bir şekilde erkekler yatakhanesine girdi. Yağmurdan dolayı Quidditch antrenmanları iptal olmuştu. Üstlerini değiştirip ortak salona döndüler. Ortak salonda Hermione onları bekliyordu.

" Neden erken geldiniz?"

" Gelmememizi mi tercih ederdin?" Ron söylendi.

" Öyle bir şey demedim. Her neyse, siz ikinizin gelmesi iyi oldu yoksa Profesör Snape'in sonradan verdiği ödevi yetiştiremeyecektiniz."

Harry ofladı.

" Lanet olası Profesör bir kez olsun ödev vermeden duramaz mı?"

"Ödev vermezlerse nasıl öğrenmeyi düşünüyorsunuz? Hani kitap falan açtığınız da yok." Hermione söylendi.

" İşine bak Hermione." dedi Ron ve kitabını almak için çantasına uzandı. Kitabını çıkarıp onun yanına oturdu ve Harry de aynısını yaptı. Bütün gece sinirli bir şekilde ödev yaptılar.

" Bu kurtadam meselesi de başka zamanı bekleyemez miydi sanki?"

" En azından sizi bekledim." Hermione söyledi.

" Tebrikler, bu takdir edilesi davranış sayesinde çatal bıçak seti kazandınız!" Harry dalga geçti.

" O zaman sizi ödevlerinizle baş başa bırakıyorum." Hermione odayı hızlıca terk etti.

" Hermione! Dur!" diye seslendiler ama Hermione çoktan gitmişti.

°•°

Harry, Hermione ve Ron kahvaltıdan sonra Tılsım Sınıfı'na doğru yol aldılar. 2. katı geçip 3. kata geldiklerinde koridor boyunca yürüdüler. Koridorun sonuna geldiklerinde sağa dönerken, Harry hiç bakmadan gittiği için Tılsım Sınıfı'ndan çıkmakta olan bir kıza çarptı ve ikisi de yere düştü. Yere düşen kitaplarını hızlıca toplarken kızın da aynısını yaptığını fark etti. Sarı saçları yüzüne düşen kızı anımsadı. Draco Malfoy'un ablası olduğunu duymuştu. Mavi gözleri vardı ve uzun boyluydu. Kitaplarını topladıktan sonra kız "Pardon" diyerek ayrıldı. Harry ayağa kalkarak Hermione ve Ron'un yanına gitti.

Tılsım Sınıfı'na girdiler. Ders başlayalı yaklaşık 10 dakika geçmişti. Kitabını açarken kendi kitapları arasında, ona ait olmayan bir kitap fark etti. Kitabı açtı ve içinde 5. Sınıf İksir Kitabı yazdığını gördü. Daha da meraklanarak kitabın bir sayfasını çevirdi. Alexa yazısı gözüne çarptı ve bir anda kafasında şimşek çaktı. Bu kitap az önce çarptığı kıza ait olmalıydı. Hermione'nin kızgın bakışları altında kendini suçlu hissederek kitabı kapattı ve kendi ders kitabını açarak odaklanmaya çalıştı. Dersin sonunda bunu arkadaşlarıyla konuşmalıydı.

°•°

Ders bitmişti. Harry, Ron ve Hermione ile beraber dışarı çıktı. İlk Harry konuştu.

" Kitabı gördünüz mü?"

" Ne kitabı?" diye sordu Ron.

" Malfoy'un kitabı."

Ron anlamamış gibi baktı.

" Malfoy mu? DRACO Malfoy mu?"

" Hayır tabii ki de değil."

" Kim o zaman?"

" Diğer Malfoy. Adı Alexa'ymış."

" Sanırım kitabını geri vermem gerekiyor."

Carmen | Harry Potter AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin