Lay keluar dari biliknya. Turun ke bawah untuk bertemu dengan lelaki misteri tadi. Nampaknya saja , dipeluknya lama lelaki itu seperti sudah lama mengenalinya
"Abang.." Begitu kacak lelaki itu apabila senyuman nya terukir..
Siapa lelaki itu?
Lelaki yg tampak kacak itu Nicholas Zhang namanya.
Adik kandung Lay, mak lain ayah sama.
Seorang doktor, tapi bekerja secara haram. Buka klinik dan berbuat perkara yg jahat. Menculik kanak-kanak kemudian jual organnya.
Bukan itu sahaja, Nicholas juga menculik gadis dijadikan tempat untuk penghasilan telur. Satu suntikan sejenis dadah pada perut menghasilkan berpuluh puluh telur. Bagi orang kaya yang menderita tidak mempunyai anak, sanggup beli satu butir dengan harga beribu ribu dolar.
Abang dengan adik sama je.. Jahat & kaya..
Lay melepaskan pelukan dan pandang adik nya lama.. Teringat kenangan yg lepas. Walaupun dirinya benci akan perempuan yg melahirkan dia itu, namun Lay tidak pernah benci akan adiknya. Malah lebih menyayangi nya.
"Macam mana dengan pekerjaan kau sekarang?" Soal Lay. Mereka berdua duduk di sofa.
"Okey je bang, lumayan pulak tu. Kau sihat tak?" Nicholas menyoal nya, sudah 3 tahun dia tidak berjumpa dengan abangnya. Abangnya pun bengap, tiada pula nak melawat adiknya di Amerika selama 3 tahun berturut turut. Lay angguk saja.
"Kerja apa kau buat ni bang? Penat² kau jadi cikgu , kau culik orang pula. Pelajar kau pulak tu. Apa salah budak tu bang?" Soal Nicholas lagi.. Pelik dengan perangai abang nya..
"Tiada apa yg salah, aku cuma suka gadis tu." Lay dengan selamba.
"Kau yg salah ni bang ." Nicholas geleng kepala. Lay diam membisu kemudian adiknya pula mengeluh panjang.
"Kau panggillah mana² makcik yg boleh jahit lengan Lyia itu. Aku nak jahit kan kau haramkan pulak. Dah tahu sayang, kau lepas dia dalam lubang neraka tu kenapa.." Bebel Nicholas hanya didengari nya.
"Aku boleh buat sendiri.." Lay betulkan kedudukan nya , satu jelingan dilemparkan ke arah adiknya.
"Dalam mata kau pun aku dah tahu kau dah puas dengan perempuan tu kan?.. Dah ! Jual je dekat aku,ringan sikit beban kau.." Katanya selamba kemudian pandang si abangnya mula berupa syaitan .
Nicholas berdehem seketika dan datang melekat di tepi abangnya
"Bang.. Kau jual pelacur lagi kan?" Soal Nicholas. Hal Lyia diketepikan dulu, itu masalah abangnya.
Nicholas tahu abangnya bukan sekadar bekerja sebagai guru , tapi seorang bapak ayam terkaya di Seoul.
Lay angguk saja..
YOU ARE READING
Killers (Psycho) 2
TerrorTOLONG AKU ! AKU DICULIK ! AKU TAK TAHAN LAGI ! AKU DISEKSA ! AKU TAK SUCI LAGI ! AKU JADI BAHAN PEMUAS NAFSU DIA! AKU DAH SERIK ! AKU BENCI DIA ! DIA MENGANIAYAI KAWAN AKU ! DIA SEKSA KAWAN AKU ! DIBUNUH ! DITIKAM DENGAN KEJAM ! SANGGUP KAU SEKSA P...