"အဲ့ေတာ့ ဒီေန႔ ေစ့စပ္ပြဲက ပ်က္တာလား မပ်က္တာလား? "
"က်င္းကြမ္႐ွန္က ျပန္စဥ္းစားမယ္ဆိုတာ ဘာသေဘာလဲ? "
"အသိသာႀကီးပဲ က်င္းဂိုဏ္းခ်ဳပ္လို အက်ိဳးအျမတ္တြက္တတ္တဲ့သူက ဘာမဟုတ္တဲ့ ယြဲ႔လင္ခ်င္ လို ပါခ်ီပါခ်က္ ဂိုဏ္းေလးနဲ႔ ဂုဏ္အ႐ွိန္အဝါႀကီးတဲ့ ကူစူးလန္လိုဂိုဏ္းနဲ႔ ဘယ္ဘက္ကို အေလးသာမယ္ဆိုတာ ခ်ိန္ခြင္ေပၚတင္ၿပီး ခ်ိန္ထိုးျပေနစရာေတာင္ မလိုဘူး...
ၿပီးေတာ့ တစ္ဖက္လူက လန္ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ ဇယ္ဝူကြၽင္း က်င့္ၾကံျခင္းေလာကရဲ႕ နံပါတ္တစ္ သခင္ေလး ဂုဏ္ပုဒ္ေတြ တန္းစီေနတာ အျပစ္ဆိုစရာ ဆိုတာ အပ္တစ္ဖ်ားေတာင္႐ွိတာမဟုတ္ဘူး..."" က်င္းကြမ္႐ွန္လို ေခါင္းေျပးတဲ့သူက ဘယ္ဘက္ကို ေရြးရမယ္ဆိုတာ ေပသီးေခါက္ၿပီး တြက္ေနရဦးမွာလား..အလိုလိုသိၿပီးသား....က်င္းဂိုဏ္းခ်ဳပ္တို႔ ကံေကာင္းပံုမ်ား တရားဝင္ သမီးမ႐ွိဘဲနဲ႔ေတာင္ မေန႔တစ္ေန႔ကမွ လန္လင္က်င္းကို ေရာက္လာတဲ့ သားေက်းဇူးနဲ႔ ဇယ္ဝူကြၽင္းလိုလူမ်ိုးကို သားမက္ဖမ္းႏိုင္တယ္...."
"အခုေတြးၾကည့္မွ က်င္းကြမ္ေယာင္က အေမတူသားပဲ....ဇယ္ဝူကြၽင္းကို ဘယ္လို နည္းေတြနဲ႔မ်ား ျဖားေယာင္းလိုက္လဲမွ မသိတာ..."
လန္လင္က်င္းရဲ႕ အျပန္လမ္းတစ္ေလ်ွာက္ ဂိုဏ္းအသီးသီးမွ ဧည့္သည္မ်ား၏ ေဝဖန္သံမ်ားက တိုးတိုးတစ္မ်ိဳး က်ယ္က်ယ္တစ္မ်ိဳး ပ်ံလြင့္ေနသည္။
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
မၾကာေသးေသာ အခ်ိန္က ဆူညံေနသည့္ ေစ့စပ္ပြဲ အခန္းအနားတြင္ က်င္းကြမ္႐ွန္ႏွင့္ က်င္းကြမ္ေယာင္ သာက်န္႐ွိေတာ့၏။
"အားေယာင္.....ဒီ ကိစၥကို မင္းဘယ္လို သေဘာရလဲ? "
က်င္းကြမ္ေယာင္ အတြက္ အေျဖမ႐ွိ မေန႔ကအထိ သူႏွင့္ သာမန္ေသြးေသာက္ညီအကို ဆက္ဆံေရးျဖင့္သာ ဆက္ဆံခဲ့ေသာ အာ့ေကာသည္ ဒီေန႔မွ ျဗဳန္းစားႀကီး က်င့္ၾကံေဖာ္အျဖစ္ ရည္ရြယ္သည္ဟု လူအမ်ားၾကားထုတ္ေျပာလာသည္။
ဒီတစ္ပတ္လံုးလံုး ခ်င္ကေတာ္၏ စကားမ်ားေၾကာင့္ စိတ္ထဲတုန္လႈပ္ေနသည္က ဒီေစ့စပ္ပြဲတစ္ပြဲလံုး ဘာေတြျဖစ္သြားလို႔ ျဖစ္သြားမွန္းေတာင္ သတိမထားမိေပ။"အားေယာင္! "
"ဟုတ္....ဟုတ္ကဲ့ အေဖ "
"ဇယ္ဝူကြၽင္းေျပာတဲ့ ကိစၥကို ဘယ္လိုသေဘာရသလဲလို႔ ေမးေနတယ္ေလ "
" ဒါေပမယ့္ ခ်င္ဂိုဏ္းနဲ႔က မဂၤလာရက္ အထိ သတ္မွတ္ၿပီးသားျဖစ္ေန....."
"ရတယ္ ခ်င္ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ကို ငါေသခ်ာေျဖာင္းဖ်လိုက္မွာမလို႔ မင္းသာ ကူစူးကို လိုက္သြားဖို႔ျပင္ဆင္...."
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
လန္ဝမ္က်ိသည္ အကိုျဖစ္သူ၏ အခန္းထဲသို႔ ပြဲၿပီးၿပီးခ်င္းပင္ ေရာက္ခ်လာ၏။
ေမးစရာေမးခြန္းေတြ႐ွိေနသည့္တိုင္ ႏႈတ္က တစ္ခြန္းမွ ဖြင့္ဆိုျခင္းမ႐ွိေသးေပ...."ဝမ္က်ိ...ေရာ့ ေရေႏြးေသာက္လိုက္ဦး "
လန္႐ွ္ီးခ်န္သည္ ေရေႏြးခြက္ကို ညီျဖစ္သူအား ငွဲ႔ေပး၏။
လန္ဝမ္က်ိသည္ ေရေႏြးကို တစ္က်ိဳက္ေသာက္ရင္း အကိုျဖစ္သူအား စူးစိုက္ၾကည့္၏။
ထို႔အၾကည့္အား လန္႐ွီးခ်န္ အနက္ျပန္ေတာ့
'ေျပာစရာ႐ွိတာျမန္ျမန္ေျပာ မေစာင့္ႏိုင္ေတာ့ဘူး ' ဟူေသာအဓိပၸါယ္ပင္။" ဝမ္က်ိ့ တစ္ခါက အကိုကိုေျပာဖူးတယ္ မွတ္မိလား ကူစူးကို လူတစ္ေယာက္ ေခၚလာခ်င္တယ္....ၿပီးေတာ့ ဖြက္ထားခ်င္တယ္ ဆိုၿပီးေတာ့ ...."
"အင္း..."
"အားေယာင္က အကို ကူစူးကို ေခၚၿပီးဖြက္ထားခ်င္တဲ့ သူမ်ိဳးပဲ ဝမ္က်ိ...."
"...."
"သူ႔ကို အျခားသူေတြက မျမင္ေအာင္ ဖြက္ထားခ်င္တာထက္.....
သူမ်ားေတြ သူ႔ကိုၾကည့္တဲ့အၾကည့္ေတြကို မျမင္ေစခ်င္တာ....
သူ႔ကိုေျပာတဲ့ စကားသံေတြကို မၾကားေစခ်င္တာ...
အကိုက သူ႔အတြက္ ကမၻာသက္သက္ ဖန္တီးေပးခ်င္တာ....""ဝမ္က်ိ သြားလိုက္ပါဦးမယ္ "
လန္႐ွီး႐ွန္၏ စကားပင္မဆံုးေသး လန္ဝမ္က်ိသည္ ပိခ်န္ကို ေကာက္ကိုင္ကာ အ႐ိုအေသေပး၏။
"ဘယ္သြားမလို႔လဲ..... ဝမ္က်ိ "
"ရီလင္းသခ်ၤ ိဳင္းေတာင္ "
"ဟိုေန႔ကမွ သြားၿပီး ျပန္လာတာမလား "
"ေဝ့ရင္းကိုသြားေခၚမယ္ "
#TBC
YOU ARE READING
Intentionally
Short Story"ခ်င္စု....မင္းနဲ႔ ခ်င္စုက ေမာင္ႏွမေတြ.. " " ဘာလို႔လဲ....ဘာလို႔ လူေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိတဲ့ထဲမွာမွ ကြၽန္ေတာ့ကို လာေျပာေနရတာလဲ....ကြၽန္ေတာ့္ကို လာေျပာေနေတာ့ေရာ ကြၽန္ေတာ္က ဘာမ်ားတတ္ႏိုင္မွာမလို႔လဲ " "လ်န္ဖုန္ဇြင္းကို ကြၽန္ေတာ့္ က်င့္ၾကံေဖာ္အျဖစ္ ရည္ရြယ္ပါတယ...