(Ending)

374 34 16
                                    

"ေနာက္ပိုင္း ဘာဆက္ျဖစ္သြားလဲ န်ဲ့သခင္ေလး ဆက္ေျပာပါဦး....."

"ေနာက္ပိုင္း.....?
ေနာက္ေတာ့....ငါလည္း....မသိေတာ့ဘူး
ဇယ္ဝူကြၽင္းနဲ႔ လ်န္ဖုန္ဇြင္း နဲ႔ ညားသြားတယ္ဆို ေတာ္ၿပီေပါ့ မင္းတို႔က ဘာဆက္သိခ်င္တာတုန္း...."

အိုးရန္ဇိက်င္း လန္က်င္းရီ လန္စစ္ေကြၽးတို႔သည္ န်ဲ့ဟိြဳက္စန္းနားတြင္ ဝိုင္းထိုင္ကာ ေ႐ွးေဟာင္းေႏွာင္းျဖစ္ ဗဟုသုတမ်ား ႐ွာမွီးေနၾကျခင္း....

အနားတြင္ ေဝ့ဝူ႐ွန္းသည္ ဒူးတစ္ဖက္ေထာင္၍ သစ္ပင္တစ္ပင္ကို ပ်င္းတြဲစြာမွီထိုင္ေနသည္။
လက္ထဲတြင္ ယုန္တစ္ေကာင္တစ္ေကာင္ကိုလည္း ပလက္လွန္လိုက္ ေမွာက္လိုက္ျဖင့္ ေဆာ့ကစားေနေသးသည္။

"အရင္က လ်န္ဖုန္ဇြင္းကို က်င္းဂိုဏ္းသား အျဖစ္ေတာင္ အသိအမွတ္မျပဳခဲ့တာ ၿပီးေတာ့ ဇယ္ဝူကြၽင္းက ဘယ္လိုလုပ္ က်င့္ၾကံျခင္းေလာကက သူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သိပ္အျမင္မၾကည္တဲ့ လ်န္ဖုန္ဇြင္း ကိုမွ...."

"ဇိက်င္း မင္းစကားကို ဆင္ျခင္ေျပာစမ္း ငါ့ေလးေလးလို ေခ်ာေမာ ခန္႔ညားတဲ့သူကို ႀကိဳက္လြန္းလို႔ ဇယ္ဝူကြၽင္းက အရင္စေတာင္းရမ္းခဲ့တာပဲ...."

"ဇိက်င္းက မင္းေလးေလးကို ေျပာတာ မဟုတ္ဘူးေလ သူေျပာတာ က်င့္ၾကံျခင္းေလာက သခင္မေလးေတြ႐ွိတဲ့ၾကားက ဘာလို႔ ဇယ္ဝူကြၽင္းက အဲ့တုန္းက အေျခအေနနဲ႔ လ်န္ဖုန္ဇြင္း ကို ေရြးရတာလဲကို ေမးတာ....
ၿပီးေတာ့ ေခ်ာေမာခန္႔ညားတာျခင္းကို ယွဥ္ရင္လည္း ဇယ္ဝူကြၽင္းက ပိုသာတာပဲ..."

"က်င္းရီ မင္းတို႔ ဇယ္ဝူကြၽင္းက ဘယ္လိုပဲ ခန္႔ခန္႔ ငါေလးေလးကသာ မယူခဲ့ရင္ ခုခ်ိန္ထိ ငါ့အေမဘက္က ဦးေလးက်န္းလို လူပ်ိဳႀကီးျဖစ္ေနဦးမွာပဲ...."

"က်န္းခ်န္က လူပ်ိဳႀကီးလို႔ ဘယ္လိုေျပာလဲ!!!"

န်ဲ့ဟိြဳက္စန္း၏ စကား အဆံုး ျငင္းခံုေနၾကေသာ ကေလး တစ္စု၏ အၾကည့္သည္ န်ဲ့ဟိြဳင္စန္းဆီသို႔ စုျပံဳလာသည္။

"ဦးေလးက်န္းက လူပ်ိဳၾက္ိးမဟုတ္ဘူးလား...."

က်င္းလင္သည္ မ်က္ေမွာင္က်ံဳ႕ကာ ေမးျမန္း၏။

IntentionallyWhere stories live. Discover now