#7.

1.5K 81 3
                                    

Další den jsme jely jako vždy do školy.

,, Dneska nám představí nějakou novou učitelku. '' řekla Jisoo, když jsme šly do třídy. ,, A nevíš, co nás bude učit? " zeptala se Lea. ,, Žeprej bude naše třídní. '' řekla jí na to Jisoo.

Sedla jsem si do té příšerné lavice a nachystala si na následující hodinu. Stihla jsem to tak akorát. Zrovna totiž zazvonilo. Ten... Jungkook přišel a sedl si vedle mě.

,, Zdar." řekl. Já ho ignorovala a četla si. On mi zavřel knížku přímo před nosem. ,, Ses zbláznil nebo co?! " zařvala jsem na něj. Na to vše utichlo a do třídy vešel ředitel s nějakou postarší paní.

Potichu jsem začala listovat ve své skoro přečtené knížce, s nadějí, že najdu stranu, na které jsem skončila. Učitel mezitím představil tu paní, jako naši třídní. Já ho poslouchala jen napůl, protože jsem se pořád snažila najít tu stránku. Naštěstí jsem ji našla dřív, než třídní začala popisovat naše nové učivo.

,, A už toho mám dost! " zakřičela ta nová učitelka přes celou třídu. Proč? Všichni kluci si povídali. A to zrovna né moc potichu. ,, Přesadím si vás. " řekla.

,, Takže... Namjoon jde za Jisoo, Hoseok za Andreou, Jimin za Eunmi, Seon za Seokjinem, Lea za Taehyungem a Vanessa za Yoongim. " řekla. Všichni si sedli tak, jak řekla. Před náma teď seděli Taehyung a Lea.

,, Za tohle bych tu ženskou zabila. " řekla Andrea. ,, To já taky. " řekly všechny, až na mě a na Andreu.

NEW {j.jk}Kde žijí příběhy. Začni objevovat