Uplynulo už několik měsíců. S klukama si povídáme, jen, abychom zjistili, jaké jsou jejich slabiny. Všichni nám už něco řekli, ale jenom Kook mlčí.
Teď rozvěšujeme po školních nástěnkách a sloupech plakáty, jako reklamu na naši párty. S holkama totiž doufáme, že tam příjde Jungkook, opije se a řekne nám všechno, co potřebujeme. Proto jsme připravili mini pozvánky pro kluky z naší třídy. A to jsou... Kook a jeho parta. A ano. Chodíme do třídy jenom s něma. Hrůza.
A říkáte si... Proč párty? Za chvíli budou Vánoce, tak jsme to uspořádali.
Párty bude u Jisoo, protože všechny ostatní bydlí v paneláku. A já? Já bydlím sice v celkem velkém domě, ale rodiče by asi nebyli moc nadšení, kdyby přišli v 9 domů, utahaní z práce a uviděli by v domě spoustu lidí. A ještě k tomu na párty.
Bude v sobotu 23.12. před Vánocemi. Já vím. Je to blbej termín, ale jinak to vážně nešlo. Byla škola a týden před Vánoci si mí rodiče udělali dovolenou a jeli jsme pryč. A to pryč znamená... Do centra města na nákupy.
Program na párty (ano, i program. Musíte přece vědět všechno) : můžete si dělat SKORO co chcete + bude tombola
P. S. : Můžete přinést pro někoho dárek a dát ho pak pod stromeček.My jen doufáme, že doopravdy příjdou. A teď jim jdeme dát pozvánky.
Podala jsem Jungkookovi pozvánku. ,, Co to je? " řekl, jakoby v životě neviděl pozvánku. ,, Pozvánka na naši párty. Příjdeš?" zeptala jsem se. ,, Emmmm... Ještě se musím rozhodnout. " řekl. Pak už začala hodina.
,, Tak co? Příjdou? '' zeptala jsem se. Všechny přikývly. ,, A Jungkook?'' zeptala se Seon. ,, Říkal, že se ještě musí rozhodnout. " odpověděla jsem.
ČTEŠ
NEW {j.jk}
FanfictionTOTO JE JEDEN Z MÝCH STARŠÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ NEJSOU MOC DOBŘE NAPSANÉ, TAKŽE ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. New Town New Home New School New Friends New Love New Life