Dojeli jsme před pláž. Bylo 11:30 PM. Vystoupili jsme z auta. ,, Kde budeme spát? '' zeptala jsem se ho. ,, Mám tady zamluvenou chatku. '' odpověděl mi. Otevřel mi kufr, já si vzala svůj kufr a on si vzal ze zadního sedadla batoh.
Přes pláž jsme šli do malé chatky. Tam byla kuchyň, ložnice i obývák spojeny a koupelna byla zvlášť. Odložila jsem si kufr do jednoho z rohů. ,, Nechceš se jít projít? " zeptal se mě. Já jen přikývla.
Tak jsme tedy šli. Jen jsme se procházeli a povídali si. ,, Nejdeš si zaplavat? '' zeptal se zničehonic nic. ,, Jo. " řekla jsem. Pak jsme si sundali oblečení (kromě spodního prádla). Pak jsme běželi do vody. Byla příjemně teplá. Cákali jsme na sebe vodu a nádherně se bavili.
Ponořila jsem mu hlavu do vody. On se vynořil a... A... Políbil mě. Hned jsem začala spolupracovat. Odpojil se a řekl: ,, Už je to dost romantický? " Já přikývla. ,, Takže... Budeš mou přítelkyní? " zeptal se. Já přikývla. On opět spojil naše rty. ,, Miluji tě. " řekl, když jsme se zároveň odpojili. ,, Já tebe taky. " řekla jsem.
A co bylo s námi dál?
Já si koupila nádherný nový dům poblíž domu Jisoo. Jungkook se ke mně nastěhoval. S rodičema jsem naštěstí všechno urovnala.
Pak chodím s Jungkookem!!! Pak Jisoo s Joonem, Van s Yoongim, Lea s Taem, Andrea s Hobim, Eunmi s Jiminem a Seon s Jinem.
Doufám, že se ještě někdy uvidíme.Elisabeth Beauford
ČTEŠ
NEW {j.jk}
FanfictionTOTO JE JEDEN Z MÝCH STARŠÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ NEJSOU MOC DOBŘE NAPSANÉ, TAKŽE ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. New Town New Home New School New Friends New Love New Life