#19.

1.2K 62 0
                                    

Jungkook's POV

Vstoupil jsem. Uviděl jsem ubrečenou Elly. Hned, jak mě uviděla, zakryla si obličej dlaněmi. Hned jsem zavřel, rozběhl se za ní a přitáhl si ji do objetí. Hned své dlaně přesunula na má záda a opatrně mě objala. Já ji hladil ve vlasech.

,, Co se stalo? " zeptal jsem se. ,, T-to t-ti n-esm-ím ř-íct. " vykoktala ze sebe. ,, Dlužíš mi to. " řekl jsem. ,, N-neř-eknu. " řekla. ,, Tak tě vyfotím a vyvěsím ty fotky po celý škole. " začal jsem vyhrožovat. ,, T-tak s-si p-po-slu-už. " řekla a odtáhla se z objetí. Svedla pak ruce vzhůru, jakoby se vzdávala.

Zadíval jsem se do jejích očí. Začali jsme se k sobě přibližovat hlavami a nepřerušovali náš oční kontakt. Najednou se rozletěly dveře. Okamžitě jsme si sedli normálně. Ve dveřích stála Lea. ,, Kooku kluci už jdou. Elly? Ty brečíš? " řekla. ,, N-ne. " řekla Elly. Já vstal a ještě jsem řekl: ,, Promiň mi to v knihovně. Nemohli bysme být kamarádi? " ,, J-jis-stě. " řekla a usmála se. Já jsem se taky usmál a odešel dolů za klukama.

Elly's POV

OMG!!! My jsme se málem políbili! Že by ke mně cítil to, co já k němu? Né. To je blbost. To by mi přece nenabízel přátelství.

Lea si za mnou hned sedla. ,, Proč jsi brečela? " zeptala se mě.  ,, N-na t-tom u-ž n-nes-sejd-e. " vykoktala jsem ze sebe a pořád se s úsměvem dívala, přesně tam, kde před chvílí stál ON. ,, To jsi brečela, kvůli němu? " zeptala se mě. ,, Z-z č-čá-ásti. " odpověděla jsem. ,, Proč jsi brečela? " zeptala se ještě jednou.  ,, Fajn. Ale řeknu ti to jen proto, že jsi moje nejlepší kamarádka. '' odmlčela jsem se.

,, J-já brečela, protože... Miluju Jungkooka a když řekl to v knihovně, byla jsem strašně smutná z pravdy, že mě nikdy nebude milovat. Ale prosím, nikomu to neříkej. " dořekla jsem.  ,, Co nesmí nikomu říct? " přiřítily se holky. ,, Fajn, ale neříkejte to klukům. " schválila jsem a začala jim to vyprávět.

NEW {j.jk}Kde žijí příběhy. Začni objevovat