"Eridin kendinden, öyle usulca. Kime yenildim ben? Savaştım günlerce, düşündüm yıllarca."
***
Rüzgar: Minik Kız'ım?
Mayıs: Kalbine sevdalandığım?
Mayıs: Cidden sen misin Rüzgar'ım?
Rüzgar: Evet benim, güzelim.
Mayıs: Ama...
Rüzgar: Bir şey söyleme ve kapının önüne çık.
Genç kadın mesajı okuduktan sonra üzerine gömleğini alıp heyecanla merdivenlerden aşağı inmeye başladı. Hissettiği duygular çok farklıydı.
Korku, mutluluk, tedirginlik, umut...
Kapıyı açtığında demirlerin üzerine oturmuş olan sevdiğini gördü genç kadın. Dudakları anında yukarı doğru kıvrılırken gözleri ışıl ışıl parıldıyordu.
Huzur'um burada, kapımın önünde.
Genç adam geldiğini hissetmiş gibi elinde ki sigarayı yere atıp söndürdü ve arkasına döndü.
Göz göze geldikleri an ikisi içinde zaman durmuş, dünya anlamını yitirmiş gibiydi.
Saat durmuş, dünya da kimse kalmamış.
Genç adam tereddüt ederek adımlarını Miniğine yöneltti.
İleride ki çardağı gösterdi işaret parmağı ile genç adam. "Oturalım mı?" genç kadın usulca kafasını salladığında yavaş adımlarla yürümeye başladılar. Anının büyüsü bozulacakmış gibi, bir daha yaşanmayacakmış gibi yavaş davranıyorlardı.
Karşı karşıya gelecek şekilde oturduklarında sessizlik hüküm sürüyordu hala.
Genç adam dudaklarını aralarken telefon çalmaya başladı. Ersin'in annesinin aradığını gördüğünde şaşkınlıkla yanıt verdi.
Duydukları karşısında gözleri fal taşı gibi açılırken ağlamamak için kendini zor tutuyordu.
Ersin, kardeşi trafik kazası geçirmişti.
-
"Eğer beni sevseydin sevgili, bir şeyler yapardın."
Rüzgar ile Mayıs'ı getirememe sorunsalı wepfokwepokgrhtryju
Birlikte olurlarsa her şey kötü olacakmış gibi hissediyorum.
Sevgili olunca karakterlerim pek yazasım gelmiyor açıkçası. Çünkü sevgili olduktan sonra olay çıkartmak bana çok saçma geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni duy ve sarıl
Short Story[texting, tamamlandı] 0533.: Kimse içimde tutup da haykıramadığım onca cümleyi bilmiyor. 0533.: Ölüyorum yavaştan. 0533.: Beni duy artık. 0533.: Beni duy ve sarıl. © 2019 | vera