"Puhahahahahahahahahhaahah. Kemal ne mal adamsın ya . Ay , ay çok komik mal. Ya gerizekalı üstüme kusmasaydın bari . Off ayy karnım ağrıdı gülmekten." Kemal eğdiği kafasını kaldırdı.
"Ne?"
"Ya aptal bak bir bana . "Ellerimle kafasını sabitledim.
"Şimdi de gözlerime bak . Bak bana benim gözlerimde kendi gözlerini gör , kendi saçını gör. Ben nasıl ayrılıyım bunlardan he . Nasıl ayrılıyım? "
"Ş-şimdi yani benden a-ayrılmadın mı?"
"I-ı." Ağlıyordu. Onu ağlatmak beni üzüyordu. Karşımda ağlamasına dayanamıyordum. Fakat bende onun için kaç gece ağladım. Biz boyleydik birbirimizi böyle sevmiştik ve böyle tamamlıyorduk.
Parmak ucuna kalkıp onu öpmeye başladım. O da bana karşılık veriyordu. Dudaklarımız ve vücudumuz yer çekimine resmen meydan okuyordu. Prenses masallarında ki gibi onu öptüğüm an sanki böyle sihirli ışıklar çıkmış ve benim bütün bedenini sarmıştı. Dudaklarımı yavaş ve beni hiç bırakmayacak bir kedi gibi öpüyordu. Onu sıkıca kendime sarmak baglamak benden uzaklaşmasını engellemek istiyordum. Elleri suratimdaydı ve bir acelemiz varmış gibi hızlı hızlı ve vahşi hareketler sergilemiyordu. Arada dillerimiz birleşiyordu. Üst dudak bendeydi. Bu anın bitmesini hiç istemiyordum. Ama tabiki başıma bir şey gelmeliydi. Bu an bitmeliydi. İnce topuklu ayakkabılarımdan bir tanesi kırıldı ve Kemal'in üstüne yığılmak üzereyken Kemal beni tuttu ve yatağa yavaşça yatağa bıraktı. Öpüşmemizi devam ettiriyordum.Kemal beni sadece öpüyor başka bir şey yapmıyordu. Bir eli belinde bir elide saçlarımı yavaşça okşuyordu . Hissetmiştim. Beni seviyordu. Hayır hayır hayır hissettiğim bu değildi. Hissettiğim saclarimdaki kusmuk kokusu.
"Kemal . Elinde kusmuk var Kemal. Saçıma sürmüşsün."
"Şimdi de kusmuktan mı tiksiniyorsun . Pardon ama yani şimdi ilk yaptığımız zaman sende benim üzerime b.." Onu susturup öpmeye devam ettim. Beni hissederek öpmesi hoşuma gidiyordu. Beni gerçekten seviyordu. Hala sarhoş olmanın verdiği delilikle konuştum.
"Sen beni seviyorsun."
"Evet."
"Sen beni gerçekten seviyorsun!"
(Y.n: klişe geliyor kb)
"Evet gerçekten seviyorum! " Bir odanın içinde bağırıyorduk. Sonra elimden tutup beni odadan çıkarttı. Koridorda hem ağlayıp hem de bağırıyordu.
"Bu kız varya bu kız ben bu kıza aşığım aşık be aşık !!" Salak salak kıkırdamaktan başka bir şey yapmıyordum. Bazı odalardaki öğrenciler çıkmış bize bakıyorlardı.
"Gerizekalı mısın kardeşim sussana. Banane senin aşkından."
"Oldu paşam başka. Aşık ol o zaman görüşürüz. Baybay ."Çocuk tekrar "Gerizekalı "diyerek kapıyı kapattı.
"Ya Kemal sussana mal mısın ? "
"Ben bu kıza aşığım ! Ben bu kıza aşığım ! " Tam bir aptaldı. Bu sefer başka bir kapı açıldı.
"Ya amk sikicem bak sevgilinizi he . Git sevgini nerde gösteriyorsan göster burda yapma." Kemal elimden çekiştirerek kapının önüne sürükledi.
"Ben burda göstermek istiyorum " diyerek beni öptü ve çocuğa orta parmak çıkarttı. Beni öpmeye devam ediyordu. Çocuk suratımıza kapıyı kapatınca yavaşça bıraktı. Yine ağlıyordu.
"N-noldu?"
"Çok güzelsin Tuğçe be kahretsin çok güzelsin. Sana dokunmaya kıyamıyorum bile. "
"Kemal mallıkta zirve yaptın he. Hadi yürü sizin odaya gidelim. " Konuşmadı sadece kafasını sallıyordu. Hala ağlıyordu aptal.
"Ay ne salaksın he. " diyerek sanki küçük kardeşimi seviyormuş gibi arkasından kafasına bastırmaya başladım. Sonra sırtına çıktım .
"Tuğçe napiyosun. İn ustumden. Kusmuklu kusmuklu."
"Banane be sen kustun. Kendi kusmuğundan mı tiksiniyorsun. Süs ve götür beni odaya. "
"İyi tamam düzgün tutun o zaman." Ayağımı yanlara bıraktım ve boynundan tuttum.
"Tug- tug-tu -tuhce bo-bo-bog-boguyosun."
"Hiii . Ay özür dilerim " eğilip yanağından öptüm. O sırada dengemiz bozuldu. Ve yere düştüm. Ağlıyordum. Amk ben.
"Aa ayağım Kemal . Aaa." Kemal ağlıyordu.
"Ya Kemal mal mısın ah yardım et. Aaa. Bileğim aaa. " Kemal bağıra bağıra ağlıyordu. Sonra koşarak kaçmaya başladı.
"Ya Kemal! Kemal nereye gidiyorsun? " Yaa ne yapicam ben şimdi burda .
"KEMALLL!!!"
"Aaa . Bacağım !"
O sırada ;
fatmagulcelik : Seni tanıyor muyum?
bidinle278917 : Ne önemi var ?
bidinle278917 : Sana tanıdığın insanlardan daha çok değer veriyorum. Tanıdığını sandığın insanlardan daha iyi tanıyorum seni. Aynaya baktığında gördüğünü zannettiği kişiden daha çok tanıyorum seni. Kısacası seni senden daha iyi tanıyorum. Bunun anlamını bilemezsin belki ama sana bunu aşkla öğretebilirim. Çünkü ben aşkla öğrendim . Çünkü bunun anlamı aşk. Çünkü Fatma ben sana aşığım.
(Görüldü ✔️✔️)
(Bu kullanıcıya artık mesaj gönderemezsiniz.)
fatmagülcelik : i am tired and pains
@gizemligizemhayatbanaguzel @tugecelerkadarguzel because of the two of you178 beğeni
(Bu gönderi yorum kapatıldı.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'm suck | yarı texting
Random(12.27) fakehesabımtakılın : Günaydın (Görüldü ✔️✔️) (Bu kullanıcıya artık mesaj gönderemezsiniz.) (16.28) birsoruisaretinidemicokgordun : Nasıl gidiyor ? (Görüldü ✔️✔️) (Bu kullanıcıya artık mesaj gönderemezsiniz.) (19:32) adamkesicekhalimyok : B...