0.6

97 41 111
                                    


Serdar Ortaç - Poşet

"Ya kızım manyak mısın ? Kes şunu !"

"Oldu başka bir emriniz arzunuz var mı hayatımı mahveden Gizem hanım ?"

Gizem Odaya girdiğinden beri konuşmasına fırsat vermeden yastık savaşı yapmaya başlamıştık .

"Ya Oktay'ların odasına kaçman hadi neyse bak hadi neyse diyorum . Anonimin engelini kaldırmak ne ya !!! "   Hayır yani beni gerizekalı sanıyor anlamıycam sanki .

"Fatma bak Bora değilmiş hem ve araştırmış çocuk . Bora'nın Serdar Ortaç dinlediğini bile öğrenmiş pes doğrusu . " Elimdeki yastığı kafasına geçirdim .

"Bide gülüyor ya bide gülüyor sen şakasın dimi. Amaa yook ben durur muyum ? Sen bekle benim de adım Fatma ise ben de Oktay'a aşık olduğunu herkese söylemezsem şerefsizim. Bak görürsün demedi deme. "

"Senin adın Fatma değil ki gerizekalı Fatmagül ehehehehe."

"Bak hala ne diyor ya . Oktay'ın sevgilisi öğrensin bak o zaman da gülebilecek misin ? "

Gizem bana donuk gözlerle bakmaya başlamıştı. Arkasına dönüp yatağa oturdu .  Yanına geçtim ve arkasından sarıldım.

"Özür dilerim. Üzüleceğini tahmin etmemiştim."

"Önemli değil " diyerek önünü döndü. Ve sıkıca sarıldı . O sırada arkamdaki telefonumu alacağını nerden bilebilirdim ki ?

Birden kalkıp odanın içinde koşmaya başladı .

"Ya Gizem ver şu telefonu !" Orta parmak çekti ve tuvalete girdi. Ben kapıyı açana kadar o çoktan kilitlemişti.

"Kızım sen şaşkoloz musun ? Ben salak mıyım ne üzülücem anasını satıyım banane görende aşkımdan ölüyorum sanıcak . Seeen şimdi görrr ve bekleeee ! Bak kime yazıyorum. "

Düşündüğüm kişi olmaması için dua ettim . Allah'ım lütfen lütfen nolursun . Bunca yıl sana inandım inancımı boşa çıkarma.

fatmagulcelik: Hellloooo

fatmagulcelik : Seni çok seviyorum ve özledim . Ne zaman karşıma çıkıp o mükemmel strawberry öpücüğünü vereceksin . Hayır illa ben hackera falan mi başvurayım . Ne İSTİON OGLUUUUUMMMM.

fatmagulcelik : Napalim olm burdan sexting yapcak halimiz yok hrhlde

Kapıya vurmayı sürdürüyordum.
"Gizem aç şunu bak çıkınca çok kötü olucak."

Vurmayı kestim .
"Eninde sonunda çıkacaksın zaten ." Yatağıma oturup tırnaklarımla oynamaya başladım. Şortumun kenarından moraran bacağım görünüyordu. Hadi ama ne ara yapmıştım bunu . Sonra üzerimdeki atletten belli oluyor mu diye aynanın karşısına geçip """Gizem'in""" tartışırken sırf iz kalsın diye emdiği boynuma baktım . Hah bir bu eksikti . Dudak değil elektrik süpürgesi sanki.

O sırada kibar kibar odanın kapısı tıklatıldığında bu şekilde nasıl çıkıcağımı düşündüm . Bir dakika gecenin 2'sinde yurt görevlisinden başka biri gelmemiştir . Odadaki çöp poşetlerini elime alıp kapıdaki görevliye "Bir dakika !" diye seslendim. Elimdeki poşetlerle kapıya doğru geldiğimde aynı zamanda  konuşuyordum.

"Haftada bir gün mü geliyorsunuz yoksa her gün mü ? "

Konuşmamı bitirdim. Fakat karşımda duran kişi görevli değildi.

 Fakat karşımda duran kişi görevli değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


i'm suck | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin