Nada-Medusa
Fatma
artikengelleme : Fatma , Tanrı aşkına ne saçmalıyorsun ?
(Görüldü ✔️✔️)
(Bu kullanıcıya artık mesaj gönderemezsiniz.)
Bora değildi. Unuttuğum biri mi vardı? Gökhan? Yok canım. Yoksa...Ama o beni sevmiyor ki , neden yazsın? Belki de... Fotoğraflar? Hass. Volkan . Volkan . Volkan? 3 yıl...
Kerem
Çok koşturmalı bir günün ardından sonunda "rahatça" odamda oturabilmiştim. Birbirlerine ayakkabılarını koklatmaya çalışan Deniz ve Kemal'i saymazsam gayet huzurlu bir ortamdı. Benim üzerimden bir şeyler yapmadıkları sürece sıkıntı çekmezdim. Evet sanırım şom ağızlıydım. Düşüncelerimin ardından ,Deniz ve Kemal'in üstüme atlayıp ayakkabılarını ağzıma sokmaları bir oldu.
"Bu odada öylece oturamazsın Kerem bey."
"Şimdi ayakkabımın tadına bakma zamanı!!!!" Onları üstümden savurdum.
"Lan ne mal adamlarsınız. Ders çalışın az." Kemal gözlerini pörtleterek bana baktı.
"Pardon ,pardon , pardon . Ben tıp öğrencisiyim farkındaysan . " Evet inanması güç ama Kemal tıp kazanmıştı. Deniz ise BESYO okuyacaktı. Notları düşük olduğundan falan değil. Eski aptal antrenörlerinin inadına dünyaca ünlü bir antrenör olmak var hayallerinde...
" Pardon , pardon ben de hukuk öğrencisiyim farkındaysan ." Kemal iki yaşındaki bir çocuk gibi kollarını bağladı.
"Benimkinin puanı seninkinden daha yüksek ." İşaret parmağını gözümün dibine kadar getirdi ." Eziiiikkkk."
"Puanım seninkinden daha yüksek . " Diyerek yarım ağız güldüm. Deniz konuşmaya atladı.
"Harbi lan , sen niye bu okuldasın. Tamam bizim ki kötü değil ama o kadar yüksek puanla Galatasaray kazanırdın olm." Herkesin sorduğu klasik soruya hazır cevap verdim.
"Hayallerim burda." Deniz anlamayan bakışlarla bana baktı. Kemal çapkın bir bakışla gülümsedi.
"Yakında anlarsın Deniz'cim." diyerek Deniz'in omzuna vurdu. İkilinin arasındaki sumo güreşi başlamadan odadan çıktım.
denizdedalgaolmaz: Çok seviyo çoook.@kemkumkemal
1644 beğeni , 104 yorum
gulbikerem: Birbirlerini öldürmeden önce...
keralshipper: KEREM NERDEEEEE? KERAL WHEREEE?
tugecelerkadarguzel: kimi daha cok seviyo kapismayalim @denizdedalgaolmaz
denizdedalgaolmaz:@tugecelerkadarguzel beni
tugkemshipper: 😱😱 BARIŞTINIZ MIII?
tugecelerkadarguzel: Sence? @tugkemshipper
keralshipper:@tugkemshipper ULAN HAYALLERİM VARDII AAAA NEDEN NİYE AAA
gizemligizemhayatbanaguzel: kankolar , canım @tugecelerkadarguzel bizim odada hadi gelin
tugizemshipper: yeni shipperınız geldi dağılın .Tuğçe 💓 Gizem
EVEEEEEEET UZUN BİR ARANIN ARDINDAN HELLLLLOOOOOOOOOOOOO. sankiçokokuyucumvardanyyse , aaaaa evet hikayem okunmuyo . son bölümü iki kişi okumuş ikisi de benim . YAV NOOLUUUR OKUYUN. Bakın böyle değüşük güzel bi hikaye valla 2 senem kaldı üniversite sınavına , krize girmemek için zor tutuyorum . çünkü bilgim 0 vallahi 0ım iki seneye bile yetişmez . demem o ki ders çalışmak yerine buraya yazıyorum NOOOOOLUR OKUYUN BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'm suck | yarı texting
De Todo(12.27) fakehesabımtakılın : Günaydın (Görüldü ✔️✔️) (Bu kullanıcıya artık mesaj gönderemezsiniz.) (16.28) birsoruisaretinidemicokgordun : Nasıl gidiyor ? (Görüldü ✔️✔️) (Bu kullanıcıya artık mesaj gönderemezsiniz.) (19:32) adamkesicekhalimyok : B...