{9}

245 37 12
                                    

"Sadece bu gecelik Brian!"

Brian, Jae kolunu çekiştirmeye devam ederken oflamaya başladı.

"Sana rezil olursunuz diyorum."

Jae, dün geceden beri Brian'a onlarla birlikte şarkı söylemesi için teklifte bulunuyordu. Junhyeok gittiğinden beri vokal eksikliği yaşıyorlardı ve yerine her gün geçici birini buluyorlardı fakat Jae bir kaç gece önce emin olmuştu ki Brian'da şarkı söyleme kabiliyeti vardı. Zaten her zaman sesinin güzelliğini vurguluyordu, ayrıca Sungjin ve diğerleri de bu işe olur gözüyle bakıyordu.

Brian'ın sesi sahiden güzeldi, fakat Brian pek bunun farkında değil gibiydi.

"O kadar inatçısınki."

Brian ve onu kolundan sürükleyerek yürüten Jae, akşamın bir vakti yolun ortasında tartışa tartışa bara gidiyorlardı.

"İnatçı sevdiğini duydum,"

Jae, Brian'ın alaycıl sesini duyduğunda sırıtarak arkasına döndü ve kendisini onun gibi sırıtarak izleyen Brian'ın gözlerine baktı. Geri geri yürümeye başlamıştı.

"Kimden?"

Brian omuz silkti.

"Ondan, bundan."

Jae kahkahasına engel olamazken göz kırptı.

"Doğru söylemiş."

Sonra tekrardan Brian'ın kolunu tutup onu çekiştirmeye devam ettiği sırada Brian'da gülümsemesini yok edip kaşlarını çatarak sitem etmeye kaldığı yerden devam etmişti.

10 dakikalık bir çekiştirmenin sonunda ise bara giriş yapmışlardı. İçeri girer girmez Matt yanlarına koşmuştu.

"Neden bu kadar geç kaldın! Bu gece erken kapatacağız."

Jae, Brian'ın kolunu bırakırken tek kaşını kaldırdı.

"Neden?"

"Bilmiyorum ama 11 gibi kapatmam söylendi bu yüzden bu gece erken başlamanız lazımdı çalmaya. Seni birçok kez aradık ama cevap vermedin."

Jae, cebinden telefonunu çıkardı ve son bir saatte gelen mesajlara baktı. Telefonunu bir daha sessize almasa iyi olurdu. Telefonunu cebine attı, Brian ve Matt sohbet etmeye başlamışlardı.

Yanlarından ayrılıp sahnede oturan Dowoon ve Wonpil'İn yanına gitti.

"Selam!"

"Sonunda gelebildin Hyung."

Dowoon homurdanırken Wonpil Dowoon'un bagetlerinden birini Jae'nin kafasına atmıştı.

"Ne demeye telefonuna bakmıyorsun? Geç kaldın."

"Sessize almışım!"

Jae kendini korumaya çalışırken Dowoon kahkaha atarak ikisini izliyordu. Ardından gözü Brian'a takıldı.

"Ben demiştim Brian hyungu arayalım, kesin onun yanındadır diye..."

"Onu ikna ettin mi?"

Wonpil aniden aklına gelen konuşmaları ile bagetleri Dowoon'un kucağına bırakıp merakla sormuştu. Jae göğsünü kabartarak sırıttı.

"Tabii ne sandınız."

Dowoon hızla sohbete dahil oldu. Brian'ı daha önce şarkı söylerken duymamıştı. Bu yüzden neden abilerinin Brian ile çalmak istediğini anlamıyordu.

"Tamam ses tonu çok eşsiz falan ama daha önce hiç şarkı bile söylememiş?"

"Yo, bana söyledi."

"Ne zaman?"

"Sanane?"

"OOOOOO..."

Dowoon hızla konudan sapıp sırıtmaya başlamıştı. Jae onu görmezden gelip Brian'ın yanına gitti. Matt ile sohbet etmeye devam ediyordu. Bu sırada da onu izleyen Wonpil konuştu.

"Jae zor beğenen birisi, Brian'ın sesini bu kadar beğendiyse denemekte fayda var bence. Junhyeok'un  kısımlarını söyleyebilir bugün."

Dowoon sahnede yerini almak için ayaklandı, gözleri Jae ile konuşarak yanlarına gelen Brian'daydı.

"İnsana sevdiği, kusursuz gelirmiş hyung. Çokta şey etme bence."

Wonpil şok içinde Dowoon'a baktı.

"Tanrım! Jae duyarsa seni öldürür!"

Dowoon omuz silkip yerine geçti ve gülmeye başladı.

"Biliyorum."

Bu sırada Brian'da yanlarına gelmiş ve selam vererek sahneye çıkmıştı. Birkaç dakikalık kısa sohbetten sonra asıl konuya girmişti Wonpil.

"Cidden eşlik edecek misin bize?"

Brian başıyla onayladı, evet Jae çok ısrar etmiş olabilirdi bu yüzden onu kırmak istemiyordu ama aynı zamanda kendisinide denemek istiyordu çünkü söylemeyi cidden istiyordu. Jae ile şarkı söylemek kulağa oldukça güzel geliyordu.

"Evet ama çok amatör olduğumdan sadece 1 şarkıya eşlik edeceğim."

"O halde şarkıyı sen seç."

Dowoon hızla araya girdi.

"Hyung, yalvarırım benim çok aktif olmadığım bir şarkı seç Tanrı inandırsın seni çok yorgunum bugün."

Hepsi dediğine gülerken Sungjin'de sonunda aralarına katılmıştı. 

"Hoşgeldiniz ama geç geldiniz. 2 tane şarkı çalsak bu gece için yeterli olur bence."

Jae omuz silkti.

"İşimize gelir."

"Neyse hadi şarkıyı seç Brian."

Brian bir süre düşündü, kendisine sormalarını beklemiyordu. 

"I Need Somebody."

Jae şarkının ismini duyduğunda başını kaldırdı. Brian ile göz göze gelmişti.

"Şarkıyı bana bakarak söyledin. Neden?"

"Çünkü yalnızdın."

...

bambarabambam

bambarabambam

bambarabambam

baaambaaam

ben geldim, geç geldim :(

Not Alone [Jaehyungparkian]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin