ΚΕΦΆΛΑΙΟ 5

136 14 23
                                    

Λυδία pov
Μπήκα μέσα στο πάρκο κι τα πέταλα από τα δέντρα έπεφταν πάνω μου και ήταν μια ωραία αίσθηση. Μετά απο λίγο καθησα σε ένα παγκάκι να ξεκουραστώ και να ξεχάσω τα πάντα απο την άπαισια ζωή μού. Έριξα πίσω το σώμα μου για να ακουμπισει η πλάτη μου στο παγκάκι. Τότε έριξα το κεφάλι μου προς τα πίσω και τα μαλλιά μου να πέφτουν στην ίδια κατεύθυνση. Τα χέρια μου τα αφίσα χαλαρά να πέσουν πάνω στο παγκάκι. Ένιωθα τον ήλιο να καίει στο δέρμα μου η αίσθηση ήταν τόσο χαλαρωτικό. Μετά απο 1 ώρα χαλαρώσης σηκώθηκα και είδα απέναντι μου ενα σεξυ άνδρα να κάθετε λίγα χιλιόμετρα απέναντι μου και να με κοιτάει. Ήταν τόσο ωραίος και δεν μπορούσα να τον δω λόγο της κουκούλα, είχε και μια τσάντα στον ώμο του, σίγουρα θα είναι μαθητής, αλλά κάτι μου θυμίζει. Τότε με πλησίασε και είδα ποιος ηταν.
Λυδία:Ρίκο γιατί με κοιτάς με τόση προσήλωση?
Ρίκο:Χάχαχα ποιος σε κοιτάει με προσήλωση μικρή.
Λυδία:Μικρό είναι το μάτι σου. Εξάλλου έχουμε την ίδια ηλικία.
Ρίκο:Με διασκεδάζεις πολύ το ξέρεις?Σε περνάω για 8 μήνες.
Λυδία:Χάχαχα, ναι ηλιθειε. Τέλος πάντων.
Ρίκο:Με ειρωνεύεσαι μικρό?

Λυδία pov
Ενώ με εποιασε με το χέρι του απο το σαγόνι του είπα. Ναι σε ειρωνεύομαι, υπάρχει πρόβλημα?Και του κατέβασα το χέρι απο το σαγόνι μου.
Ρίκο:Να και το σκατο βγάζει γλώσσα.
Λυδία:Φεύγω απο δω, νευριασα.
Ρίκο:Χάχαχα νεύρα μικρή?

Λυδία pov
Τότε ξεκίνησα για να φύγω και άκουσα να βγαίνουν από το στόμα του. Θα τα ξανά πούμε.Τότε εγώ δεν είπα απο μέσα απο τα δόντια μου απο τα νεύρα. Μόνο στα όνειρα σου θα σου ξανά μιλήσω. Ύστερα έτρεξα σπίτι μην γίνω πάλι τέρας απο τα νεύρα μου. Φοβόμουν πάρα πολύ για αυτό που μου συνέβη.

Μαργαρίτα pov
Άμεσος μέσος από ότι άκουσα απο τον ακατανομαστο τον Ρίκο, αναρωτήθηκα γιατί δεν με ενημέρωσαν οι Ανώτεροι μου. Τότε έφυγα κατευθείαν για το σπίτι μου. Όταν έφτασα άμεσος μεταφέρθηκα κατευθείαν για τον πάνω κόσμο, για να δω τι πρόκειται να κάνω με την δουλειά που μου είχαν ανάθεση. Μέσα σε κλάσματα δευτερόλεπτου ήμουν στον κόσμο των Αγγέλων. Ναι καλά καταλάβατε είμαι άγγελος και μόνο εσύ το ξέρετε. Δεν το ξερή κανένας άλλος είναι μυστικό. Είμαι ο φύλακας άγγελος της Λυδίας. Ήμουν μπροστά στους ανώτερους και στεκόμουν στα γόνατα υποκλινοντας τους. Ανώτεροι γιατί δεν μου είπατε για τον Ρίκο?
Ανώτεροι:Γιατί δεν πιστεύω με ότι θα εμφανιζόταν τόσο γρήγορα σ τον γήινο κόσμο. Επισεις έστειλα και αλλον άγγελο για να μάθει στο κορίτσι τα βάσικα για τις δυνάμεις τής.
Μαργ:Μα ούτε αυτό το ήξερα.
Ανώτεροι:Γιατί έχουμε λόγο, δεν είναι δικιά σου δουλειά αυτή. Η δουλειά σου ειναι να προστατεύεις το κορίτσι.
Μαργ:Μπορώ να γνωρίσω τον συνεργάτη μου?
Ανώτεροι:Μα φυσικά.

Άγγελος και Δαίμονας [ολόκληρωμενη]. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora