ΚΕΦΆΛΑΙΟ 10

95 10 2
                                    

Λυδία pov
Ο Αντώνης δεν καταλάβαινε ότι δεν ήθελα να με βλέπει έτσι σαν Τέρας. Του έλεγα να φύγει από μπροστά μου, αλλά εκείνος όταν με είδε μέσα στα αίματα, έτρεξε και με πήρε αγκαλιά. Μετά άμεσος τρέχοντας πήγε στο μπάνιο, πήρε το κουτί πρώτων βοηθειών και άρχισε να μου καθαρίζει και να μου περιποιείται τις πληγές. Μόλις τελείωσε με έβαλε να κάτω στο κρεβάτι με τα φτερά μου απλωμένα, μετα κοίταξε με στοργή και με αγάπη.Τώρα που τελείωσε φύγε γιατί δεν θέλω να με βλέπεις σαν Τέρας.

Αντώνης pov
Όταν τελείωσα με την περιποίηση των πληγών τής την έβαλα να κάτσει στο κρεβάτι. Αρχή σε να λέει ότι είναι τέρας. Δεν μπορούσα να την ακούω να κατηγόρει των εαυτό τής. Σταμάτα και ακούμε εγω δεν σε βλέπω σαν Τέρας και την ταρακούνησαν ενώ την έπιασα απο τους ώμους της. Είμαι και εγω σαν εσένα, γι αυτό μην λες ότι είσαι τέρας είσαι ένας υπέροχος Άγγελος.
Λυδία:Τι είπες? Είσαι και εσύ σαν εμένα?
Αντώνης:Ναι είμαι σαν εσένα αλλά πολύ διαφορετικός από εσένα.
Λυδία:Μα τι ενόεις είσαι ή δεν είσαι? Μην παίζεις με τον πόνο μου.
Αντώνης:Ναι είμαι και δεν είμαι. Αλλά πρώτα πρέπει να κάτσεις να με ακούσεις προσεχτικά καλη μου Λυδία.

Λυδία pov
Μέσα στον πόνο και την απελπισία δεν κατάλαβενα τι εννοούσε και πηγενα να τρελαθώ. Αλλά μόλις άκουσα πως με αποκάλεσε αποφάσισα να ακούσω τι είχε να μου πει. Γιατί αν δεν μάθω τι μου συμβαίνει δεν θα αντέξω άλλο. Okay θα κάτσω να σε ακούσω.

Αντώνης pov
Λοιπον εγώ είμαι Άγγελος όπως και εσύ. Προέρχομαι απο άλλον κόσμο, τον κόσμο του Παραδείσου και όχι απο αυτόν τον κόσμο. Πρώτα απο ολα υπάρχουν 3 κόσμοι που πρέπει να ξέρεις. Ο πρώτος είναι ο κόσμος του παραδείσου που ζουν οι Αγγελοι. Ο δεύτερος ειναι ο Γήινος κόσμος που βρίσκετε στην μέση και κάτοικοιτε σπο τους ανθρώπους και ο τρίτος είναι ο Κάτω κόσμος, ο κόσμος των Ακατανομαστων που κάτοικοιτε απο τους... Δεν μου επιτρέπετε να το πω το όνομά.
Λυδία:Τους δαίμονες ενόεις?
Αντώνης:Ναι αυτούς.

Αντώνης pov
Εμείς επειδή δεν μπορούμε να πούμε το όνομά τους τους λέμε Ακατανομαστους. Αλλά εσύ είσαι πολύ διαφορετική από εμάς και απο τους Ακατανομαστους και απο τους Αγγέλους.
Λυδία:Δηλαδή, δεν καταλαβαίνω?

Άντωνης pov
Έχεις 3 φύσεις την Αγγελική την ανθρώπινη και την φύση των Ακατανομαστων. Είσαι έτσι από ένα και μόνο λόγο. Όλα αυτά έγιναν για τον εξής λόγο. Η Η ιστορία άρχισε πριν από 18 χρόνια. Λοιπόν οι Άγγελοι όπως και οι Ακατανομαστοι του κάτω κόσμου έχουμε 3  κανόνες που δεν πρέπει για κανένα λόγο να τους παραβουμε. 1 Να μην ερωτευτουμε ποτέ Ακατανομαστο και αυτοί το αντίθετο. 2 Να μην ερωτευτουμε ποτε προστατευομενο μας το ίδιο και για τους Ακατανομαστους και το 3 που δεν ξέρω αν ισχύει η για αυτούς να μην εκαταλιψουμε ποτέ τον προστατευομενο μάς. Τότε πριν 18 χρόνια περίπου 1 Άγγελος η Καλισα  και 1 Ακατανομαστος ο Μάριος ερωτεύτηκαν τρελά ο ένας τον άλλον. Τότε οι δύο κόσμοι, ο κόσμος του Παραδείσου και ο Κάτω κόσμος τους κυνήγησαν και αυτοί βρήκαν καταφύγιο στον Γήινο κόσμο. Για λίγο χάσαν τα ίχνη τούς, αλλά ο Άγγελος η Καλισα όμως έμεινε έγκυος και γέννησε ένα μωρό. Το μωρό Λυδία είσαι εσύ. Τότε από την μεγάλη αυτή αμαρτία έγινε κατακλισμος που ξέσπασε τον Γήινο κόσμο. Μέσα στο κατακλισμος οι Άγγελοι του Παρδεισου και οι Ακατανομαστοι του Κάτω κόσμου κυνήγησαν τους γονείς του και το αυτοκίνητο αναποδογηρισε και χάθηκαν. Δεν μπορούσαν να γίνουν ούτε Άγγελοι ούτε Ακατανομαστοι το αντίθετο. Αυτή ήταν οι τιμωρία τους για την τεράστια αμαρτία. Αυτό ήταν το τέλος μετά σε βρήκε η Σοφία η μητέρα σου η γήινη.

Λυδία pov
Απο αυτά που άκουσα είχα παγώσει, κόκαλοσει στην θέση μου και κοιτούσα το κενό. Τα μάτια μου πλημμύρισαν απο τα δάκρυα που συγκρατουσα με τόση δύναμη να μην ξεχείλισουν.

Αντώνης pov
Μόλις τελείωσα την ιστορία η Λυδία είχε μείνει κόκαλο και προσπαθούσε να μην κλάψει. Μόλις είδα τα πρώτα δάκρυα να κυλάνε την πήρα άμεσος αγκαλιά και τότε άρχισε να με χτυπάει μετα χέρια της και να λέει ότι εμείς φταίμε για την κατάσταση τής. Εγω της έλεγα ότι είμαι εδώ για αυτην για να την προστατεύσω, να είμαι δίπλα τής. Τότε σταματισε να με χτυπάει και άρχισε με λυγμούς να κλαίω την αγκαλιά μου εγώ της χαΐδευα τα μαλλιά. Ήθελα τόσο πολύ να την βοηθήσω που άρχισαν να κυλάνε και απο τα δικά μου μάτια δάκρυα.

Λυδία pov
Άρχισα να χτυπάω τον Αντώνη από τον πόνο και την οδύνη που είχα. εξαιτίας τους έχασα τους πραγματικούς γονείς μου. Αλλα δεν έλεγα για αυτό εφόσον δεν τους ήξερα έλεγα γιατί η Μητέρα μου δεν είναι η Μητέρα μου και ο αδερφός μου ο πολύ αγαπημένος μου δεν ειναι αδερφός μου. Μόλις κατάλαβα ότι δεν φταίει ο Αντώνης μου άρχισα να κλαίω στην αγκαλιά του με λίγους. Εκείνος με χαΐδευε στα μαλλία και μετά απο λίγο έκλαιγε και αυτός μαζί μου.

Αντώνης pov
Τότε την τράβηξα μακρυά μου γιατί παραφερθηκα και παρασύρθηκα. Σκουπισα τα μάτια τής και τα δικά μου. Τώρα Λυδία μου άκουσε με για να τα ξεφορτωθείς αυτά τα φτερά την ουρά και τα κέρατα,πρέπει να ηρεμισεις. Το ξέρω είναι δύσκολο για σένα τώρα μετά από αυτά που άκουσες και έμαθες, αλλά πρέπει σε λίγο έρχετε ο αδερφός σου και δεν πρέπει να σε δει έτσι. Το απαγόρευσαν οι Ανώτεροι μου, μάς.
Λυδία:Μετά από ότι έμαθα μου ζητάς να ηρεμήσω?
Αντώνης:Ναι πρέπει καλή μου, αλλιώς θα βρούμε μεγάλο μπελά όπως σου ανέφερα πριν απαγορεύετε να σε δουν έτσι πρέπει να μείνει μυστικό.
Λυδία:Καλά Αντώνη ότι πεις.
Αντώνης:Πάρε βαθιές ανάσες για να ηρεμισεις.

Λυδία pov
Άρχισα να παίρνω βαθιές ανάσες για να ηρεμισω όπως μου είπε ο Αντώνης μου. Στο τέλος μπήκαν τα φτερά και τα κέρατα μέσα ακόμα και η ουρά. Είδα τον εαυτό μου στα σπασμένα κομμάτια του καθρέφτη που ήταν στο πάτωμα διασκορπισμενα κατω και  αντανακλούν την μορφή μου. Ήμουν ξανά φυσιολογική.
Αντώνης:Ωραία τώρα που είσαι φυσιολογική εγω λέω να φύγω μην με βρει εδώ ο αδερφός σου και έχουμε μπελά....

Λυδία pov
Εγω χάρηκα τόσο πολύ που ήμουν πάλι φυσιολογική που τον αγκάλιασα και πέσαμε στο κρεβάτι μαζί.

Ελπιζω να σας αρέσει το νέο κεφάλαιο και ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε την ιστορία μου. Φιλάκια πολλά. 😘❤️❤️❤️

Άγγελος και Δαίμονας [ολόκληρωμενη]. Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt