ΚΕΦΆΛΑΙΟ 28

58 7 2
                                    

Στρατός pov
Έβλεπα την αδερφή μου να ουρλιάζει απο τον πόνο και να έχει μαζευτεί σαν μπάλα στο έδαφος.Άρχισα να παλεύω με τον εαυτό μου ώστε να ελευθερωθω και να βοηθήσω την αδερφή μου. Τότε απο την πλάτη της ξεπροβάλλαν κάτι τεράστια μαύρα φτερά που μερικά απο τα πούπουλα ήταν άσπρα και στο κεφάλι είχε κάτι τεράστια κέρατα. Είχα μείνει να την κοιτάω, δεν πίστευα ότι αυτά ήταν αλήθεια, αλλά πείστηκα όταν τα είδα με τα ίδια μου τα μάτια. Τότε από το πουθενά εμφανίστηκε μια δεινή με απότελεσμα να με τύφλωσε απο το πολύ έντονο και εκθαμβωτικό φως της. Μετά απο λίγα λεπτά τα μάτια μου επανήλθαν στο φυσικό τους και είδα μπροστά μου τον Αντώνη με την Κατερίνα. Ο ήχος της πόρτας αντίχησε στε όλο το χώρο της άδειας αποθήκης. Όλα τα βλέμματα γύρισαν να δούν ποιος ήταν. Τότε ένα σατανικό γέλιο ακουστικέ στον χώρο.
Ρίκο:Είναι πλέον πολύ αργά. Άργησα τε πουπουλενια σκουπίδια.
Στράτος:Μου φαίνεται δεν ξέρεις τίποτα. Οι δικοί σου σε εχουν στο σκοτάδι.
Ρίκο:Για κοίτα λίγο την πόλυ αγαπημένη σου μαθητευομενη σου. Πάρτο χαμπάρι έχασες απο εμένα και το προκάλεσες εσύ ο ίδιος στον εαυτό σου. ΧΑΧΑΧΑΧΑ😂.

Στράτος pov
Αν είναι δυνατόν ψάξαμε σε όλα τα πιθανά μέρη και ακόμα δεν τους βρήκαμε. Αχ τι θα κάνω τώρα.
Καρολίνα:Θα τους βρούμε μην απελπίζεσαι.
Στράτος: Ψάξαμε παντού στην πόλη και δεν τους βρήκαμε ακόμα. Επισεις ανησυχώ μην κάνει καμία τρελά στον αδερφό της η Λυδία και το μετανιώνει για όλη την ζωή της.
Καρολίνα:Αποκλείεται η Λυδία μας να κάνει κάτι κακό στον ίδιο τον αδερφό της.
Στράτος:Με τον Ακατανομαστο κοντα τής και τα απίθανα μπορουν να συμβούν.
Καρολίνα:Κάτι θα σκεφτείς.
Στράτος:Εσύ δεν μπορείς να σκεφτείς τίποτα. Εννοώ κάτι οτιδήποτε.
Καρολίνα:Δεν ξέρω θα προσπαθήσω.

Καρολίνα pov
Άρχισα να σκέφτομαι κάθε πιθανό μέρος, αλλά είδη είχαμε παει σε όλα. Εικόνες ήρθαν στο μυαλό μου απο την εποχή που κυνηγούσαν οι Άγγελοι μας τους καταραμένους αγγέλους. Τότε είπα το πιθανό μέρος που θα ήταν η Λυδία και ο Ακατανομαστος. Αν και ημουν απόλυτα σίγουρη για κάποιο λόγο ότι θα ήταν εκεί. Τότε μεταφέρθηκαμε την δεινή στο μέρος από τότε. Εκεί είδαμε τον Στράτο να ειναι δεμένος και την Λυδία να έχει μεταμόρφωθει μπροστά στον αδερφό της. Ήταν πεσμένη κάτω και έκλαιγε. Ο Ρίκο τότε μπήκε μέσα στην αποθήκη. Μας είπε ότι είναι πολύ αργά για αυτή και ότι αργήσαμε. Τότε ο Αντώνης ήρθε σε λογομαχία με τον Ρίκο. Τότε η Λυδία σηκώθηκα όρθια.
Ρίκο:Είσαι έτοιμη να εκπληρώσει και την τρίτη αποστολή?
Αντώνης:Ααα ώστε αυτό παίζει εδώ. Κατάλαβα τι πάτε να σκαρωσετε. Θέλεις να κάνει τις δοκιμασίες ώστε να χάσει τέλειος τον εαυτό της και να την κάνετε υποχηριο σας. Αυτό δεν θα το αφήσω να συμβεί.
Ρίκο:Αυτο το αποφασίζει εκείνη και όχι εσύ. Εξάλλου είδη έφτασες αργά.
Λυδία:Αρκετά έχω βαρεθεί να με κάνετε ότι θέλετε. Δεν είμαι κούκλα και ούτε παιχνίδι για κανένας σας. Είμαι άνθρωπος,αν και αυτό δεν ισχύει πλέον, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο εχω και εγω συνεσθηματα και ψυχή. ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΠΟΙΑ.
Ρίκο:ΓΙΑ ΑΚΟΥ ΕΔΏ. ΚΆΝΕ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΈΩ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΘΑ ΖΉΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΉ ΔΑΊΜΟΝΩΝ.
Αντώνης:Λυδία δεν χρειάζεται να το κάνεις αυτό. Δεν είσαι υποχρεωμένη να το κάνεις. Θα το πω και αν χαθούμε μαζί. Δεν θα ανεχτώ άλλο να βασάνιζε σε έτσι. ΣΕ ΑΓΑΠΏ ΚΑΙ ΣΕ ΘΈΛΩ ΠΊΣΩ. ΘΈΛΩ ΝΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΜΑΖΊ. ΔΕΝ ΑΝΤΈΧΩ ΆΛΛΟ ΝΑ ΕΊΜΑΙ ΜΑΚΡΥΆ ΣΟΥ.
Λυδία:Αλήθεια λες?
Στράτος:Λυδία λες να λέει ψέματα ο Αντώνης που τον ξέρεις τόσα χρόνια. Μην πίστευεις αυτον τον μαλακά. Πίστεψε τον Αντώνη. Το ξέρεις καλά στην καρδιά σου ότι λέει αλήθεια.
Ρίκο:Εσύ παράσιτο σταματά να ανακατεύεσε μην σε κάνω σκόνη.Μην το πιστεύεις τον πουπουλενιο. Λέει ψέματα.
Στράτος:Εσείς ναι λέτε έμαθα γιατί είστε φτιαγμένοι από αυτα. Ξέρεις Λυδία ότι δεν είμαι έτσι εγώ και ξέρεις ότι λέω την αλήθεια.
Λυδία:Και τότε γιατί δεν έλεγες τίποτα. Αλλά προτίμησες να μείνεις σιωπηλός.
Στράτος:Για αυτό που έγινε με τους γονείς σου. Δεν ήθελα να έχεις την ε
ίδια καταλήξη με τους γονείς σου. Αλλά βλέπω ότι θα σε χάσω μια για πάντα και δεν το θέλω αυτό γιατί θα πεθάνω.

Άγγελος και Δαίμονας [ολόκληρωμενη]. Where stories live. Discover now