Ρίκο pov
Ήμουν από πάνω της και απέτυχα να πάμε να κάνει την δεύτερη δοκίμασια. Θα πάρει το μάθημα της και δεν θα τολμήσει να κάνει αυτά τα κόλπα σε εμένα.Την έβλεπα να κλαίει, δεν αντεξα αλλο, ήθελα να φύγω. Σε 10 λεπτά φεύγουμε. Σηκώθηκα και έφυγα από το δωμάτιο, αφήνοντας στην να κλάψει για να ξεθυμάνει. Έχει μια δύσκολη αποστολή. Την πιέζω και εγω στο έπακρο για να καταλάβει ότι οι Ανώτεροι και εγω δεν κάνουμε πλάκα.Λυδία pov
Τα δάκρυ μου έφευγαν και κυλούσαν μόνα τους προς τα κάτω. Δεν πιστεύω ότι ήρθε η ώρα για να ξανά πληγώσω ένα ακόμα αγαπημένο μου άτομο.Ντύθηκα με ένα απλό μαύρο τζιν και μια μαύρη φούτερ μπλούζα. Τα ματια μου ήταν κόκκινα από τα δάκρυα. Η καρδιά μου πονούσε. Ξαφνικά ένιωσα η πλάτη μου να πονάει πάρα πολύ. Είχα πολύ καιρό να νιώσω τέτοιο πόνο. Έβαλα την κουκούλα και τα παπούτσι και κατέβηκα κάτω. Ο Ρίκο με περημενε στο σαλόνι.
Ρίκο:Γιατί φοράς κουκούλα?.
Λυδία:Γιατί δεν θέλω να βλέπουν οι άλλοι τα χάλια μου.
Ρίκο:Όπως θες. Πάμε.Λυδία pov
Ξεκινήσαμε για το μπαρ. Σε περίπου 10 φτάσαμε με τα πόδια στο μπαρ. Η πλάτη μου όλο και πονούσε περισσότερα. Επερνα βάθειες ανάσες γαι να μπορέσω να αντέξω τον πόνο πιυ είχα.
Ρίκο: Λοιπον έχεις σκεφτεί τι θα κάνεις για να τον απαγάγεις?
Λυδία:Ναι θα του πω την αλήθεια για την Καρολίνα, ότι είναι στο νοσοκομείο.
Ρίκο:Τελικά θα γίνεις μια τέλεια Δαίμονας.
Λυδία:Ναι ότι πεις. Πάω να τον φέρω.Λυδία pov
Μπήκα μέσα στο μπαρ και είδα τον Στράτο. Άμεσος μόλις με είδε με τον δίσκο που κρατούσε απο την παραγγελία έτρεξε και με αγκάλιασε.
Στράτος:Σοκολάτακι μου, μου έλειψες πάρα πολύ. Όλα καλά? Πως τα πας με τον Αντώνη?
Λυδία:Καθόλου καλά ακόμα. Παραμένει στις δικές του γνώμες και προθέσεις.
Στράτος:Θέλεις να σε βοηθήσω εγώ, να τον πιάσω να του μιλήσω.
Λυδία:Οχι Στράτο. Θέλω να έρθει απο μόνος του. Αλλά δεν ήρθα για αυτό.
Στράτος:Το ξέρω οτι σου έλειψα και εμένα μου έλειψες.
Λυδία:Οχι ήρθα να δου πω κάτι για την Καρολίνα.
Στράτος:Έπαθε κάτι? Ανήσυχω πολύ δεν μπορώ να την βρω στο τηλέφωνο.
Λυδία: Να ξέρεις.... Το σχολείο έπιασε φωτιά και εγκλωβίστηκα εγω με την Καρολίνα μέσα...Λυδία pov
Όταν το άκουσε αυτό έριξε το δίσκο κάτω. Τα ματια του γουρλωσαν και άμεσος έτρεξε στο μπαρ για να πάρει άδεια να φύγει. Άμεσος με πήρε από το χέρι και άρχισε να σπρώχνει το πλήθος για να βγει όσο ποιο γρήγορα μπορούσε απο το μπαρ. Όταν βγήκαμε έξω γύρισε να με κοιτάξει.
Στράτος:Λυδία σε ποιο νοσοκομείο είναι η Καρολίνα?
DU LIEST GERADE
Άγγελος και Δαίμονας [ολόκληρωμενη].
Aktuelle LiteraturΗ Λυδία ειναι 17 χρονο κορίτσι και ζει με στην Θεσσαλονίκη στο κέντρο της πόλης. Ειναι ορφανή απο πατέρα και ζει με την μητέρα τής την Σοφία και τον αδερφό τής που είναι μεγαλητερος, τον Στράτο. Υπάρχει και η καλητερη φίλη τής η Μαργαρίτα που ζει στ...