Λυδία pov
Ο Ρίκο πείραζε την καινούρια μαθήτρια και της έλεγε κάτι ακαταλαβιστικα που ούτε και εγώ κατάλαβα τι της ήθελε να της πει. Όμως εκείνη την ωρα ο Αντώνης γύρισε και τον κοίταξε με απειλητικό βλέμμα. Το μάθημα τελείωσε και το υποδέχτηκε το διάλειμμα. Η Καρολίνα καθόταν μόνη της στην τάξη ενώ όλα τα υπόλοιπα παιδιά ηταν έξω. Είχα μια επιθημια να μιλήσω σε αυτό το κορίτσι. Ηταν σαν να την ένοιωθα σαν φίλη μου. Πήγα και την πλησίασα.Της έδωσα το χέρι μου για χειραψία και τής συστήθηκα. Γεια είμαι η Λυδία.
Καρολίνα:Είμαι η Καρολίνα χάρηκα πολύ.
Λυδία:Θέλεις να έρθεις στο κυλικείο να πάμε να κάτσουμε να φάμε και να σου γνωρίσω και τον κολλητό μου τον Αντώνη?
Καρολίνα:Ναι θα το ήθελα πολύ. Σε ευχαριστώ παντός που με προσκαλέσες. Είμαι νέα σε αυτό το σχολείο και δεν έχω φίλους και ανησυχούσα για αυτό το θέμα.
Λυδία:Αν θέλεις μετά το μεσημέρι αν πάμε σπίτι μου να διαβάσουμε και μετα να παμε στο μπαρ που δουλεύει ο αδερφός μου?
Καρολίνα:Δεν έχω θέμα, θα στείλω μήνυμα στην μητέρα μου να μην ανησυχείς.
Λυδία: Ωραία έληξε.Πάμε?
Καρολίνα:Ναι.Λυδία pov
Πήγα στο κυλικείο, ψωνίσαμε και κάτσαμε στον τραπέζι που καθόταν και ο Αντώνης. Εφόσον κάναμε τα τυπικά με το να συστήσω την Καρολίνα στο Αντώνη, οι ώρες πέρασαν γρήγορα. Άμεσος μετά πήγαμε σπίτι εγώ η Καρολίνα και παρακάλεσα και τον Αντώνη ο οποίος ήρθε με τα χίλια ζόρια σήμερα. Σύστησα την Καρολίνα στην μητέρα μου, πήρα μερικούς χυμούς και ανεβήκαμε πάμε στο δωμάτιο. Καθηστε όπου θέλετε.
Καρολίνα:Είναι κάτι που έχω να σου πω.
Λυδία:Ναι ακούω.
Καρολίνα:Στην διπλανή πολυκατοικία μένω εγώ με τους γονείς μου.
Λυδία:Αλήθεια, πολύ ωραία θα είμαστε μαζί συνέχεια.
Αντώνης:Okay, είμαι και εγώ εδώ.
Λυδία:Ναι Αντώνη μου και φυσικά χορις εσένα δεν κάνω και το ξέρεις.Αντώνης pov
Άκουσα καλά είπε Αντώνη μου. Δεν μπορώ να το συνηθίσω είναι τόσο φιλικά. Εξάλλου πρέπει να της πω τι της συνέβη και να της μάθω τα βασικά και να φύγω απο δω. Τότε η Λυδία πετάχτηκε απο το κρεβάτι που ήμασταν και άρχισε να με γαργαλάει. Αμέσως την σταματισα και πετάχτηκα απο το κρεβάτι.
Καρολίνα:Να Ρωτισω μήπως τα έχετε?
Λυδία + Αντώνης:ΟΧΙ!!!Λυδία pov
Το βράδυ έφτασε και ο Αντώνης πήγε στην απέναντι πολυκατοικία που έμενε με τους γονείς του για να ντυθεί. Εγώ και η Καρολίνα ντύθηκα με στο σπίτι μου.Σήμερα θέλω να ήμαστε ωραία ντυμένες.
Καρολίνα:Εγώ δεν ξέρω και πολλά από αυτά.
Λυδία:Θα σε βοηθήσω εγώ. Εξάλλου τι σόι φίλες είμαστε.
VOUS LISEZ
Άγγελος και Δαίμονας [ολόκληρωμενη].
Fiction généraleΗ Λυδία ειναι 17 χρονο κορίτσι και ζει με στην Θεσσαλονίκη στο κέντρο της πόλης. Ειναι ορφανή απο πατέρα και ζει με την μητέρα τής την Σοφία και τον αδερφό τής που είναι μεγαλητερος, τον Στράτο. Υπάρχει και η καλητερη φίλη τής η Μαργαρίτα που ζει στ...