Λυδία pov
Ενώ ήμουν στο ασθενοφόρο με τον αναπνευστήρα, δάκρυα άρχισαν να πέφτουν απο τα μάτια μου κατευθηνομενα προς τα ζεστά μάγουλα μου. Έβλεπα την Καρολίνα δίπλα μου ανέσθητη με ορο και αναπνευστήρα. Κατάφερα τελικά να πληγώσω ένα αγαπημένο μου άτομο. Μισό την ζωή μου. Μισό να είναι άγγελος του σκότους. Μισό την επιλογή που έκανα να φύγω μακρυά απο τον Αντώνη μου. Όλα εχουν καταστράφει και φταίω εγώ, εγώ τα κατέστρεψα με τα ίδια μου τα χέρια. Δεν υπάρχει επιστροφή, όπως είπε και ο Ρίκο είμαι καταδικασμενη στα λάθη μού. Αν αρνηθώ τώρα και γυρίσω πίσω, δεν θέλω κάν να φαντάζομαι τι πρόκειται να πάθουν τα άτομα που αγαπώ, ο Ρίκο ο ίδιος και ο εαυτός μου ακόμα απο τους καταραμένος Ανώτερους Δαίμονες. Φτάσαμε στο νοσοκομείο και μας έβαλαν στα επείγοντα σε ένα δωμάτιο εμένα και την Καρολίνα. Εκεί που καθόμουν στο κρεβάτι, ανοίγει απότομα η πόρτα και μπαίνει μέσα ο Αντώνης. Φαινόταν στο πρόσωπο του η άγωνια, η αναστάτωση και η ανησυχία για εμάς.
Ήταν έτοιμος να με αγκαλιάσει αλλά εγω τραβήχτηκα απο κοντά του.
Αντώνης:Είσαι καλά?
Λυδία:Να μην σε ενδιαφέρει.
Αντώνης:Με ενδιαφέρει και πολύ μάλιστα.
Λυδία:Μπα τι μάς λες? Σε είδα πόσο σε διέφερε όταν έφυγα από κοντά σου.
Αντώνης:Εσύ το απόφασες αυτό και σεβαστηκα τη γνώμη σου.
Λυδία:Για το εαυτο σου το έκανες γιατί απο την αρχή ήμουν βάρος για σένα.
Αντώνης:Οχι Λυδία μου, δεν μου είσαι βάρος. Πότε δεν σε αντιμετωπησα σαν ένα βάρος. Πάντα σε αντιμετώπισα με...
Λυδία:Δεν χριαζετε να πεις τίποτα. Δεν θέλω να ακούσω δικαιολογίες.
Αντώνης: Δεν λέω δηκεολογιες απλά... Τέλος πάντων. Γιατί το έκανες αυτό στο σχολείο Λυδία? Ξέρω ότι δεν είσαι τέτοιος ανθρώπος. Κάποιος λόγος θα υπάρχει?
Λυδία:Να μην σε ενδιαφέρει. Ασεμε στην ησυχία μου.Η ζωή είναι δικιά μου και την κάνω ότι θέλω.
Αντώνης:Το ξέρεις ότι δεν πάει έτσι? Είσαι η προστατευομενη μου και σε θέλω πίσω. Εξάλλου με τα καμώματα σου παραλίγο να χάσεις την καλητερη φίλη σου.
Λυδία:Δεν θα έρθω μαζί σου αν δεν δεχτείς την αγάπη μου και παραδεχτείς ότι εσύ αισθάνεσαι το ίδιο για μένα.
Αντώνης:Δεν μπορώ να το κάνω αυτό.
Έλα μαζί μου στους Ανώτερους μου και θα σου τα εξηγήσουν όλα.
Λυδία:Δεν έρχομαι πουθενά μαζί σου. Με αρνηθηκες για δεύτερη φορά. Ααα και δεν είμαι πλέον προστευομενη σου, αλλά του Ρίκο.
Ρίκο:Πολύ σωστά αγάπη μου.
Αντώνης:Φύγε τώρα όπως ήρθε. Πριν σε σκοτώσω.
Λυδία:Δεν θα σε αφήσω να το κάνει αυτό.
Αντώνης:Δεν κατάλαβαινεις ότι αυτός θέλει το κακό σου. Σε καταστρέφει δεν το καταλαβαίνεις?
Λυδία:Εσύ με κατέστρεψες.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Άγγελος και Δαίμονας [ολόκληρωμενη].
Ficção GeralΗ Λυδία ειναι 17 χρονο κορίτσι και ζει με στην Θεσσαλονίκη στο κέντρο της πόλης. Ειναι ορφανή απο πατέρα και ζει με την μητέρα τής την Σοφία και τον αδερφό τής που είναι μεγαλητερος, τον Στράτο. Υπάρχει και η καλητερη φίλη τής η Μαργαρίτα που ζει στ...