انا بقالي فتره طوييله غايبه عن الواتباد.. بس خلاص فضيت لكم .. وحابه اعمل حاجااات كتيره اوي ليكو ان شاءالله ..وبتاسف ليكو على المقاطع الي كانت عرضاها وحصل عطل فني عندكو .. وده لان القناه الي كانت بتنزل عليها الفيديوهات الي كنت بنزلها مسحت المحتوى من عندها وان شاء الله هحل الموضوع ده قريب ...وقرات كومنتاتكو وان شاءالله هحاول اصلح من المشاكل الي انتو واجهتوها ... طبعا في روايه جديده هتنزل قريب خلصتها من فتره فاستنوها .. وفكرت في فكره حلوه جدا بالنسبه ل(انهم هنا) هعمل سلسله.. اسمها كاتب جديد.. هدور على هواة الرعب على السوشيل ميديا وبنشرلكم قصه من كتاباتهم.. وبحطلكم لينك الصفحه بتاعتهم واسم الكاتب والمطلوب من جيش الواتباد الدعم ليهم لانهم اكيييد كتاب مبدعين.. بصراااحه.. ممكن يكونو ناس مشهورين بس انا اول مره اقرأ ليهم حاجه.. وممكن يكونو ناس عاديه وحابه ان صفحاتهم تتنشر ...
ملحوظه صغننه😂😂.. اي حاجه هنشرها من كتابات الرعب هتكون مش بتاعتي.. زي كل الاجزاء الي نشرتها قبل كده ...ومش سرقه لمحتواهم وانما رغبه في دعم الناس الي خلتني زي ما بيقولو.. اتذوق طعم الرعب بحق وحقيقه..تاني خطه عندي.. هي لافلام الرعب.. انا بقالي اكتر من ١٠ سنين من عشاق افلام الرعب.. ففكرت اني انا انزلكم فيلم رعب القصه بتاعته ونقدي ليه؟، ( هحاول على قد ما اقدر زي review) من غير حرق 😂😂😂 وابحث عن الفيلم بشكل موسع.. وغالبا الافلام الهشاركها معاكو هتكون ماخوذه من احداث حقيقيه.... واذا فيه افلام جديده نازله علي السينما برضو هقولكم راى فيها من التريلر..
بالنسبه لخطه التنزيل هتبقى كل اسبوع مره.. غالبا كل خميس الساعه ١٢ بليل بتوقيت الامارات
١٠ بليل بتوقيت مصر
انا متحمسه جدا جدا جدا للشغل الجديد..
الي متحمس زيي يكتبلي في الكومنتس ومتنسوش النجمه الحلوه بتاعتنا 😂😂😂
طولت عليكم اوي.. سورييي#عودة آيه.. والجاي ارعب...
#انهم هناااااااااا
أنت تقرأ
انهم هنا !
Korkuبس اقفل النور وحط سماعاتك ومتبصش حواليك علشان ممكن يكونو جمبك ..! **في انهم هنا ** هيكون تجميعات لقصص الرعب لاحمد يونس الي في برنامجه المتميز رعب على القهوة اوكلام معلمين على راديو 9090 كمان هيكون فيه حجات كتيره ليها علاقه بالرعب.. تابعوني ومتنس...