Yırt At !!

510 18 15
                                    

"Seni bir daha göremeyecek miyim ? .. bunu bana yapamazsın Se Yi .!! Benim yaa başkası değil ben.. ben.. !! "

"Bende istediğim için gitmiyorum. Bende seni seviyorum ama biliyosun .. zorundayım .. başka çarem yok !! Lütfen beni affet !! -_-

"Bir daha görüşemeyecek miyiz peki ?? !! "

"Bilmiyorum Jimin .. gerçekten bilmiyorum !! "

"Benim dışımda herkesi unutabilirsin ama beni asla .. tamam mı ? Sakın .. sakın beni unutma .. yalvarıyorum .. "

"Bu benim elimde değil .. ama seni unutabileceğimi sanmıyorum .. "

¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤

Çok soğuk bir gündü. Ocak ayına gireli 4-5 gün olmuştu. Okula giderken sadece gözlerim görünüyordu. Sabah kahvaltı yapmadan çıkmıştım. Çok aciz bir durumdaymışım havası vardı. Aç ve üşüyor.. hehehhe...

Neyse .. okula yaklaştığımda büyük bir topluluk bir noktada toplanmıştı. Bu soğukta bile merakıma yenik düştüm. Oraya gittiğimde bütün gözler bana çevrildi. !! Bi anda neye uğradığımı şaşırdım. Min De yanıma korkak adımlarla yaklaştı ve kulağıma birkaç cümle fısıldayıp kaçtı .. ;

"Ordaki kız seninle kavga edicekmiş. Tüm okulu ayağa kaldırdı. Ne yaparsan yap o kızdan kaçamazsın. Hemen git !! Hızlı ol!! "

Min De bu şekilde konuşunca korktum ama kızı görünce içime serin sular serpildi. "Beni dövecek" olan kız çocukluk arkadaşım Ellie çıktı. Çocukken en saçma anılarımı hep onunla yaşadım.

O tüm okulun önünde bana şaka yaptıysa bende ondan geri kalmam..

Yanına ukala bir tavırla yavaşça yaklaştım. Çantamı onun üzerine attım ve ,

"Sen misin benimle kavga edecek kişi ? .. Kendini kim sanıyorsun da bana bulaşıyorsun hee !! "

Bu sözleri söylerken Ellie bana tip tip bakıyordu. Neler döndüğünü anlayamamıştı. Tüm okul pür dikkat bana ve Ellie' ye bakıyordu. Ellie dayanamadı.. ;

"Benim .. !! Ellie .. !! Hatırlayamadın mı ? Beni nasıl unutursun ? (○..●") Hani .. "

"Tamam , tamam .. Sedece şaka yapıyordum. Ne kadar çabuk kandın. Çok değişmişsin... "

"Aishh !! Çok pissin .. gıcık, bi an hafızanı falan kaybettin sandım. Çok korktum ! "

Bizim bu konuşmamızı duyan öğrenciler yavaş yavaş dağıldı. Ben , Ellie ve yanında getirdiği iki arkadaşı ile beraber koskoca bahçede sadece biz vardık ..

Ellie arkadaşlarının gitmesini istedikten sonra, eğilip çantamı yerden aldı ve bana uzattı ..

"Hadi çatıya gidelim .. çok sıkıldım ! "

Ellie' yi asla kıramazdım .. tabiki bu ricasını da geri çeviremedim.

İlk ders matematik olduğu için benimde işime gelmişti çatı katı olayı .. !! ('^;^')

Çatıya yaklaştığımız da kapı açıktı. Normalde açık olmazdı hatta kilitli olur du. Kilidi bir tek görevlide ve bende oludu ve görevlide akşamları çıkardı buraya ..

Ellie girmek istedi .. "zaten görevli çıkar birazdan " demişti..

Dışarı çıktığımızda sağ taraftan tuhaf sesler geliyordu. Ben tedirginleştim. Ellie merak etti ve yavaşça sesin kaynağına doğru ilerledik ...

Bu olamaz dı .. bu kişi burada da olamaz dı. !!! (○°.°)

1. Bölümün sonu. Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınız ve beğenileriniz beni yazmaya daha çok teşvik eder. Bu arada hepinizin merak ettiği bir soru ve kafanızın karışmasına neden olan paragraf ..

En baştaki dialog kısmı ; orası biraz karışık aslın da .. ben hikayemin başında sonunu verdim .. yani hikayemi sonuna uyarlıyarak yazacağım ..

İleriki bölümlerde daha fazla karakterler giricek ve sizler bu kişileri belirleyin. Hangi rolde oynayacağını da yazın ben aralarından seçicem .. GOOD LUCK !! ..

♧ ♡♡♡♡♡♡♡♡♧

YIRT AT !! ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin