Sakın Ağlama .. Sakın !!

139 11 1
                                    

  Uyandığımda kolum alçıdaydı. Dirseğimi vurduğumu hatırlıyorum ama bu kadar kötü bir durumda olabileceğini düşünmemiştim .. !!

  Şu hastaneden de bir çıkamadım...

  Ellie yatağımın yanında ki koltukta iki büklüm olmuş uyuyordu. Bu kız bir harika dostum. O her zaman böyleydi. Beni ne iyi ne de kötü günlerim de yanlız bırakmıştı. Ama ben .. ben asla onun gibi olamadım. Keşke Jimin' de onun beni sevdiği gibi sevseydi beni zamanında...

   Ben düşüncelerimin içinde boğulurken, annem odaya girdi. Kapıyı hızlı bir şekilde açtığı için reflekslerim çok mu gelişmiş ne, yataktan düştüm. Bi insan bu kadar da korkmaz ki !!

  Ahh !! Olamaz .. kolum.. kolum sızlıyor. Ahh !! Acısı tüm vücudumu sardı. Canım .. canım yanıyor.

  "Anneee !! Anne .. koluum !! Kolum çok acıyor .. "

  "Se Yi !! Heyy .. Se Yi kendine gel .. !! Se Yi uyan .. "

  Ayy yine mi bayıldım. Yaa bu bayılmada değil. Ne biçim bi hastalık yaa bu. Kendimi öcü gibi hissediyorum... komik yönü bir yana canım hala yanıyordu.

  Annem beni kaldırdı ya da bir başkası bilmiyorum. Yatağa geri oturttu. Elleri çok sıcaktı. O beni bırakınca üşüdüm ...

Burayı okurken Taeyang eyes nose lips dinleyin .. T.T

  Annem yanıma oturdu. Bacağımın tam dibine. Elimi sıkıca tuttu. Gözlerini kapattı. Ağlıyordu... sesi inleyerek geliyordu kulağıma. Gözümü açamıyordum ama duyuyordum onu.. o sesi .. !! Sus yeter !! Diyemiyordum.. canım daha çok acıyordu...

  Gözlerimi yavaş yavaş açtım ve annem bir anda kalktı ve bana arkasını dönüp göz yaşlarını sildi.

  Bana doğru döndüğünde saçma salak bir gülücük yapıştırmış yüzüne güyaa neşeliydi. Gözleri ağlamaktan şişmişti. Bunu görmemek imkansızdı.

  Ben öksürmeye başladım. Annem panik oldu. Ne yapacağını şaşırdı... !! Sanki daha yeni doğmuşum gibi davranmaya başladı. Onu ne kadar sevdiğimi akıl sır eremez..

  "Yeter artık .. !! Ağlama .. istemiyorum. Seni o kadar çok seviyorum ki !! Eğer ağlarsan ben üzülürüm ve üzülürsem ... anne lütfen yapma .. artık ağlama.. benden gizlide ağlama !! "

  Kalbim acıyordu. O anda kalbimi çıkarıp atasım geldi. Annem ağlamamalıydı. O ağladığın da ben .. ben daha çabuk ölüyordum .. daha çabuk !!!

             ▪▪▪ 8. Bölümün Sonu ▪▪▪

  Daha fazla yazamadım...
  Duygularımı yazarken kontrol edemedim. Üzgünüm... T.T

YIRT AT !! ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin