Mavi !! ♡♡

126 13 4
                                    

  İnsanın evi gibisi yok !.. Rahat, sıcak ve yumuşacık yatağımdan kalkmak dün yaşadıklarımdan daha zor geliyordu !!

  Annem yine bir hışımla içeriye girdi. Artık alışmıştı bence ani hareketler yapmaya !! Gözlerimi açamıyordum zaten. Şişmişlerdi. Dün gece boyunca ağladığımdandır.

  "Se Yi !! Se Yi !! Aşağıda .. o .. aşağıda!! Seni çağırıyor .. hemen in !! Sana söylemesi gereken şeyler varmış ... !! "

  Dedi ve yataktan nasıl kalktığımı bile anlayamadan kendimi kapının önünde buldum. Pijamalarım, saçımın kafamda ki o anormal duruşu ve yarı açılmış gözümle etrafta yaşam belirtisi arıyordum. Çünkü burada kimse yoktu !!

  Annem .. annem beni kandırdımı şimdi ... !! Ama yhaa .. ben hasta bir bireyim. Bunları haketmiyorum.

  Yukarıya isyan ederek çıktım. Tam yatağıma atacaktım ki kendimi.. annem yatağımı çoktan toplamış bile.

  Bir anda evin içi konser veriliyormuşcasına yüksek bir sesle yankılandı. Annem beni mutlu etmeye mi çalışıyordu !! ... ㅋㅋㅋㅋ

  Artık tamamen uyanmıştım, istemeyerekte olsa !! Banyomu yaptım ve hazırlandım. Madem annem beni sabah sabah böyle bir enerji ile kaldırdı. Bende biraz koşmaya karar verdim ... en azından ben koşudan gelene kadar biraz uyurdu o da ...

  Eşorfman takımımı bulamıyordum. Anneme daha kaç kez söyliyecektim, benim dolabımı karıştırmaması gerektiğini... benimde bir düzenim var sonuçta ..

  Neyse bende başka şeyler giyinirim. Rahat hareket etmem yeterli. Hatta bugün stüdyoya gidip biraz sesimle ilgilenmem iyi olucak. Uzun zamandır şarkı söylemiyorum ve ses tellerimde bunun yan etkilerini görebiliyorum.

  ... !!

  Bu hala burada mı !! Dolabımda ki en değerli cisim .. onun bana ilk aldığı hediye ... dokunmaya bile kıyamıyordum ama bugün kullanıcaktım bunu !!

  Üzerime siyah sıfır kollu badi üzerine siyah kalın swetshirt üm, üzerinde lacivert renkte yazılar yazıyor ve altıma siyah tayt giyindim. Taytımın üzerine, dizimin altına kadar gelen tozlukları giydim. Tozluklarım lacivertti ve son olarak ... onun verdiği hediye.. o hediye, spor yapanların gelenek haline getirmiş olduğu ve onsuz spora çıkmadıkları birşeydi. Benim de en sevdiklerim arasında ilk beşte idi...

                ▪▪▪ 9. Bölümün Sonu ▪▪▪

   Mavi aşkımı sunduğum bu hikayemi beğendiğinizi umuyorum...

          Sizce spor yapılırken kesinlikle yanımızda bulundurmamız gereken şey ne ... ¿¿¿ ... (^v^")/'




 

YIRT AT !! ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin