Mavi Nevresim ..

57 8 0
                                    

  Ohh be .. bu sefer evde uyandım. Bugünü tarihe attırmam lazım.. bi sn. Yazdım , tamamdır !!

  Her neyse .. yeni uyanmama rağmen o kadar yorgundum ki .. kolumun ağırlığı daha da artmıştı.

  Kolumu açtığımda sargı bezi vardı. Ben sargı bezini incelerken o anda odamın kapısı yavaşça açıldı ..

  Annem içeriye elinde büyük bir kutuyla girdi. Yachi de peşinden girdi. Tipsiz yhaa .. onu o kadar çok seviyorum ki. Annem çok sakin ve güler yüzlü bir şekilde yanıma yaklaştı ..

  Yanıma oturdu ve ;

  " Günaydın annem .. kolun nasıl şimdi ?? Daha iyisin değil mi ?? "

  Annemin suratına dalmıştım.. o kadar güzel bakıyordu ki bana !! Gözlerinin içi gülüyordu resmen.

  " İyiyim , iyiyim de sadece kolum biraz ağır .. yani her an kolum , omzumdan ayrılacakmış gibi hissediyorum.. onun dışında süperim !! "

  Annem iki kolumuda eline aldı ve arasında ki farka baktı .. bir anda göz bebekleri büyüdü ve içinde ki korku yüzüne vurmuştu sanki !!

  Annemin bu garip tepkisi üzerine bende korkmaya başlamıştım !! Odaya girerken ki suratından eser yoktu..

  Bi anda kafasını bana çevirdi ve gözlerini bana dikti..

  " Bunlar geçicek biliyorsun değil mi ? Hepsini birlikte atlatıcaz.. ama senden çok küçük bir şey isteyeceğim .. "

  Annem bir işler mi çeviriyordu. Ne söyleyeceğini çok merak etmiştim..

    ¤¤¤¤¤    ¤¤¤¤¤    ¤¤¤¤¤    ¤¤¤¤¤      

  Müziği son ses açmıştım.. hayatımın en mutlu gününü yaşıyordum... !!

  Odada deliler gibi dans ediyordum. Annemin bu kadar yumuşak kalpli olması beni gerçekten şaşırtmıştı.

  Yaa ben hala inanamıyordum .. bunların gerçek olması .. Aishh .. bacağımm !!

  Bacağıma bir anda kramp girdi. Tamda şarkının en güzel yerinde ..

  Kendimi yatağa zor atmıştım. Bacağımın ağrısı tüm vücudumu sızlatıyordu. Cidden acı vericiydi ve geçecek gibi değildi.

  Geçmeyeceğini anladıktan sonra annemi çağırdım. Başta duymadı , bende anne diye bağırmak yerine çığlık attım. Annemin koşuş sesi tüm evde yankılanıyordu.

  Bacağımı açmaya cesaretim yoktu .. eğer orada da kolumda çıkan yaradan çıkmışsa bu kadarı şimdisi için biraz ağır gelirdi bana. Tüm sevincimi unutmuş , her şeyimle bacağıma odaklanmıştım.

  Annem içeriye öyle bir girmişti ki , kadın kan ter içinde kalmıştı ! Oysa ki sadece alt kattan buraya kadar koşmuştu. Odam zaten tam merdivenin karşısındaydı..

  " Se Yi .. !! Se Yi .. "

  Adımı söyleyip duruyordu. Daha lafına bile başlayamadan ;

  " Anne bir şeyim yok .. sadece bacağıma kramp girdi ve kıpırdatabileceğimi sanmıyorum. "

  " Peki ya neden çığlık attın? Çok korkuttun beni.. "

  " Anne diye bağırdığımda beni duymadığın için bende çığlık attım ama bacağım gerçekten çok acıyor .. !! "

  Annem pijamamın paçasını sıyırırken bende gözümü olabildiğince sıkmıştım.

YIRT AT !! ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin