On Yedi (17) ... ~2~

141 12 0
                                    

Ramen dükkanına girdim .. amca daha yeni açmıştı dükkanı bende yerleştirmelere yardım ettim. Mutfaktan tuzlukları almaya gittiğimde karşımda o taş kafalıyı gördüm...

O mu.. yemek yapıcak !! Hahahh nasıl... şu anda onunla dalga geçesim geldi ama o kadar profesyonel hareketler yapıyordu ki sadece izlemeye vaktim vardı.

(Yanlız ramen pişirilirken ne kadar profesyonel hareketler yapılır ki bshshsb..)

Bana masayı işaret etti o cool bakışlarıyla... içim düşmüştü resmen.. ama hala taş kafalıydı. Ama üzerinde ki önlük ona ayrı bir hava katıyordu. Gözlerimle onun üzerini süzerken bir anda göz göze geldik !! Allah bilir ne zamandır bana bakıyordu.. aishh !! Rezil oldum ..

Yavaşça masama yaklaştı. Kalbim çok hızlı atıyordu. Neden bana doğru geliyordu. O uzun bacaklarıyla koca yolu bir kaç adımda gelmişti bile. Neredeyse ağzımın suyu akıyordu. Neyim ben yhaa !! Heeyy .. Se Yi !! Kendine gel.. Sen Jimin' i seviyorsun unutma !!

"Ramen sıcak dikkat et !! "

Beni ne kadarda düşünüyor. Bana bir şey olmasından korkuyor olmalı. Ayy canımm !! Ahh yine .. !! Se Yi şu rameni ye ve defol burdan yoksa kendimi Jimin' e ihanet etmiş gibi hissedeceğim.

Bi ramen anca bu kadar güzel yapılabilirdi. Mutfaktan beni izliyordu. O anda paniğe kapıldım ve elimde tuttuğum kaseyi eteğime düşürdüm.. tam bir geri kafalıyım !!

"Aahh !! Yandım .. yandım .. yanıyorum .. (puff puff -üflüyorum burda :D) bacağım.. bacağım.. "

Haşlanmıştım... bu kadar sıcak ramen mi yapılır.. taş kafalı işte nerden bilsin ki !!

Elinde ıslak bir bezle koşarak yanıma geldi. Eteğimi sıyırıp bacağıma yapıştırdı. O anda rahatladım. Ama bacağım çoktan kızarmıştı ve çok kötü duruyordu.

Taş kafalı içeriye gitmişti. Bu kadar mıydı?? Sadece bir bez getirdi ve gitti. Boşuna taş kafalı demiyorum ya ona .. adının hakkını veriyor en azından.

"Ben bu şekilde okula nasıl girerim yaa !! Derste başlıyacak birazdan.. aishh !! Sırf sen yaptın diye döküldü... (!)"

Ne.. ! O.. elinde eşorfmanıyla bana doğru mu geliyor ?? (○..●") Demek bunun için içeriye gitmişti... kalbime yine sahip çıkamıyordum.

Bana eşorfmanı verdikten sonra mutfağı işaret etti ve ;

"Orada giyinebilirsin .. merak etme kimse o tarafa geçemez !! Sen giyinene kadar mutfağın önünde beklerim.. hadi !! Ders başlamadan git ve değiştir.. !! "

Ohaa yaa !! Kalbim şimdi daha hızlı atıyor.. !! Kalpçiğim istersen sen bi enerjini at da gel hee !! Ne dersin hem bende biraz nefes alırım .. bu ne yaa !! Bu zamana kadar sadece bir kişi için bu kadar hızlı atmıştı bu velet ..

İçeriye geçtim .. bana verdiği eşorfmanı giyindim. Gerçekten de tam mutfağın önünde, arkasını dönmüş bir vaziyette benim giyinmemi bekliyordu. Arkadan bile yakışıklı görünüyordu. Kalbim yine başladı. Dövücem artık şunu hee !!

¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤

Öğle arası olmuştu. Karnım o kadar açtı ki .. sabah ramenimi de bitiremeden kalkmıştım. Bu eşorfmanda baya rahat... :p

Ellie, ben ve Min De .. üçümüz yemek yemeğe başlamıştık. Ellie ilk defa bana hiç soru sormadan bir günü bitiriyor diyemeden.. açtı yine o mübarek ağzını !!

YIRT AT !! ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin