Sürpriiz!! (○..●")

194 16 8
                                    

Dün gece boyunca onun sesini dinledim. Anneme milyonlarca kez teşekkür ettim. Eşyalarımı toparlarken bulmuş. Kaybettim diye çok korkmuştum. Hayatımda aldığım en güzel hediyeydi onunki...

¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤

Okula gitmeye hala korkuyordum. Yataktan kalmak istemiyordum ama bugün bursluluk sınavı vardı. Son kez bursluluk sınavına girecektim. Seneye üniversiteye gideceğimden bu sınav çok önemliydi.

Annem bir hışımla odaya girdi ve yorganımı tuttuğu gibi fırlattı. Annemi bu kadar telaşlandıran şey neydi ? Gerçekten korkmaya başladım. Kolumdan tuttu ve beni aşağıya sürükledi.

"Burda ki kolye nerde ?? Hemen söyle .. ne yaptın ona .. benden izinsiz nasıl alırsın !! "

Ahh .. !! Dün okula giderken takmıştım. Galiba lavabodayken kaybettim. Çünkü o zamana kadar boynumda olduğundan emindim.

"Bilmiyorum !! " dememin ardından annem beni yere fırlattı. O kolye annem için en değerli şeydi. Onu ona babam vermişti. Babamın anneme aldığı ilk hediyeymiş galiba...

"Demek bilmiyorsun. Bu evde senden ve benden başka birisi var mı ?? ... konuş .. konuşsana .. niye susuyorsun .. sen aldın dimi !! "

"Anne bilerek olmadı .. gerçekten sadece .."

"Yeter . Ben birşeylere değer verdiğim zaman hep kayboluyor. Şimdi defol odana. Bugün okula gitmiyosun.. !! "

"Amaa !! Ama anne bugün .. "

"Sana odana dedim. Yüzünü görmek istemiyorum. "

Artık birşey desemde bir işe yaramıyacaktı. Anneme karşı gelezdim. Ama .. (-_-")

¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤

Odama çıktım ve müzik çalarımı aramaya başladım. Annem yorganı fırlatınca oda br yerlere uçmuştu ama bulamadım..

Tam yatağın altına bakıyordum ki telefonum çaldı ! Elimi yatağın üstüne uzatıp parmağımın ucuyla telefonu kaptım. Telefonu açmamla başımın dönmesi bir oldu...

"Alo !... Alo ! Se Yi .. cevap ver .. Se Yi orda mısın?? "

¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤

Başım o kadar ağırdı ki kaldıramıyordum. Birden annemin sesini duydum..

"Yeter artık bunları duymak istemiyorum. Bir sonuça varın artık. Bana birşey söyleyin. Kızımı bu halde görmek içimi acıtıyor... "

"Hanımefendi lütfen sakin olun. Bizde bu hastalığı daha önce görmemiştik. Ama yıllardır takip ediyoruz. Size şunu söyleyebilirim ki kızınız çok üzüldüğü zamanlarda bu olay yaşanıyor. Sadece birkaç dakika sürüyor fakat bu ona çok zarar veriyor. Onu mutlu edicek ne varsa elinizden geleni yapın. Bizde bu süreç içinde araştırmamıza devam edelim. "

Kalbime sahip çıkamadım.. olabildiğince hızlı çarpıyordu. Annemi ilk defa bu şakilde ağlarken görüyordum...

Beni birisi aramıştı ? Kimdi o ? ..

Anneme seslendim ve telefonumu istedim. Annem benim uyandığımı görünce panikledi ve hemen yanıma geldi. Klasik anne kontrolleri...ateşime baktı ve "daha iyisin şuan da telaşlanma sakın !! "

Ama telaşlı olan ben değil annemdi. Başımı sallayak iyi olduğumu ifade ettim. Annem telefonumu verdi ve;

"Ellie aramıştı seni .. banada o haber verdi!! Birazdan burda olur oda.. merak etme !! "

Ellie' nin de sınavı var bugün .. ne yaptığını sanıyor bu kız !! (-.-")

¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤

Dün gece boyunca yanımda kaldı. Çok yorulmuş olmalı. Zoru neydi ki bu kızın ?

İşte bu yüzden onu çok seviyorum. Hastaneden taburcu olmama sadece yarım saat kalmıştı. Annem eşyalarımı toparladı ve beni yatakta oturttu. Giysilerimi kucağıma verdi ve ;

"Bunları ben gelene kadar giyin ben taburcu işlemlerini tamamlayıp geliyorum. Hemen dönerim... "

Diyip çıktı. Üstümü giyindikten sonra cama doğru yaklaştım. Dışarıyı izliyordum ve bi anda .. ne !! .. yine mi ?? O .. nasıl bur-ra -ya geldii ?!?!??

¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤

Yolda gelirken sadece onu düşünüyordum. Peki ya hastenede olduğumu nerden öğrendi.. yoksa !! Ellie .. sadece sen söylemiş olmalısın.. ama sen eğer onun burda olduğunu biliyorduysan neden bana söylemedin.. neler dönüyor burda.. !! (○..●")

▪▪▪ 3. Bölümün Sonu ▪▪▪

4. Bölümü en kısa zamanda yazıcam ve yorumlarınız için teşekkür ederim .. (^,^") ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Herhangi bir sorunuz varsa yorumlara bırakın ve bende cevaplıyayım .. (♡..♡")

YIRT AT !! ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin