03.03.14 !!!

120 12 6
                                    

Ona iyice bir baktıktan sonra boynunda ki kolyede isminin yazdığını gördüm. İsmi .. ismi .. inanmıyorum !! Bu kesinlikle Jimin' den olmalı ..

Şaşkınlık senfonim bittikten sonra köpeği kucağıma aldım.. tam oyun oynarken cama bir şey çarptı ve onun sesiyle yachi ve ben bi anda neye uğradığımızı şaşırdık.

( bu arada köpeğin adı yachi .. bu isimi Jimin' le beraber bir gün parkta yürürken karşımıza yaralı bir köpek çıkmıştı ve yarası ㅑ치 şeklindeydi.. bizde ona yachi demiştik. Hergün gidip onu besliyorduk ama bir gün tam biz onun yanına gittiğimizde bizim yanımıza koşarken bir bisiklet onu ezdi ve öldü. Ben bir kaç ay onun ismini sayıklamıştım ve şimdi .. aynı cinsten bir köpek ve boynunda yachi yazıyor !! ) Cama doğru yürüdüm.. camı açtığımda yanağıma küçük bir taş çarptı... !! Ne olduğunu anlayamadan yachi havlamaya başladı. Şu zamana kadar hiç havlamamıştı.. !!

Aşağıya eğildim ve birini görür gibi oldum. Hava karanlık olduğu için tam olarak kim olduğunu çözememiştim , bu yüzden şimşek hızıyla aşağıya indim ve tam kapıyı açıcaktım ki yachi yeniden havlamaya başladı..

Mutfakta camın önüne geçmiş , hem camı tırmalıyor hem de havlıyordu. Bir şey görmüş olmalı..

Hemen yanına gittim. Camda bir silüet vardı ama tam çözemiyordum !!

Tam camı açıcaktım ki elini cama yapıştırdı ve bir kez on parmağını , bir kez dört ve iki kez de üç parmağını vurduktan sonra gitti ..

Onu tam olarak görememiştim ama yaptığı işaret onun kim olduğu sorusunu cevaplamış oldu .. bu kadar romantik bir eski sevgilinizin daha olması imkansız ..

Eski mi dedim .. !! (○..●") onu hala sevdiğimi sanıyordum .. !! Belki sözlerimle ona geri dönmüştüm ama içim nedense kabullenemiyordu daha onu ..

¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤

"Sabah yachi' nin o keskin havlamasıyla uyandım. Galiba köpeği olan insanlar bunlara alışmış olmalı ama ben nasıl alışacağım bilmiyorum !! Pijamamın paçasını ısırdı ve beni çekiştirmeye başladı. O küçücük bedeniyle ne yapmaya çalışıyordu.. ben daha gözümü açamıyordum .. nasıl ayağa kalkayım !!
O anda annemin sesiyle irkildim.
' Evet oğlum , Se Yi o odada .. içeriye girebilirsin !! '
Hıhh !! (○..●") ne diyor bu kadın ..!?!? Oğlum dedi yhaa .. oğlum nedir !! Bu evde şuan bir erkek mi vaarr !??!? (○..●")
Diye düşünmemle kalkıp banyoya koştum. Acele ediyim derken dirseğimi kapının kenarına çarptım... !! Hayatımda ki en acı verici anlardan birini yaşıyorum yhaa .. T..T morarmış mı diye bi kontrol ediyim dedim. Resmen kopmuş yahuu ..!! "

Kolumun acısı tüm vücudumu sarmıştı.. işte o anda uyandım..

Ahh yhaa ben uyuyor muydum .. !! (-_-")

Ama kolum hala acıyordu. Açıp tekrar baktım. Ahh cidden de kopmuş gibi görünüyordu. Vücudum sızlıyordu resmen , acıyı tüm hücrelerimde hissediyordım.

Yanlız bi sn. bu yara nasıl oldu ki !??! Bir yerede çarpmamışım.. yachi zaten odada değildi .. yani o da ısırmış falan olamaz !!

Tekrar bi sn. yachi neden odada değil ?!?! Ne oluyor yhaa .. böyle herşey ters gittiğinde filmlerde hep ana karakter ölüyordu.. ahh !! Hemde acı çektirilerek ..!!

Yhaa .. ben acı çekmek istemiyorum. ! Gözlerim yaşarmıştı bile .. aklıma hep nasıl öldürüldükleri geliyordu.. düşündükçe daha çok ağlıyordum.. hastalığın yan etkileri galiba .. bsjdnxn ;P

YIRT AT !! ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin