Cine sunt eu?...Cum pot trece peste tot?..Ei bine am sa va spun...Ma numesc Adina Elena si am sa incep a va spune cateva lucruri despre mine...In prezent sunt clasa a VII-a.. Sunt o fire vesela, sociabila si care nu se opreste din a vorbi...Am 13 ani. De aici o sa incep Povestea vietii mele.
Nu stiu ce s-a intamplat cu mine. Viata mea s-a schimbat de cand am venit in clasa a V-a la Mihailesti. In urma cu cativa ani, viata mea era simpla. Tin minte eram cu cei mai buni colegi, eram clasa a-IV-a,eu nici un cuvant rau nu puteam sa zic.
Si iata, povestea mea incepe inainte de toamna anului 2012. Eram pe strada si ma gandeam cum va fi in clasa a 5-a, mai ales la Mihailesti. Imi era atat de frica pentru ca ajungeam in acel mediu de viata pe care nici macar nu il cunosteam. Imi era frica de cei din acea scoala, deoarece eu credeam ca imi va face un rau.
Timpul trecea, toamna a venit si am ajuns sa cunosc scoala din Mihailesti. Nu era cine stie ce. Acolo m.am intalnit cu verisoara mea Florentina, care mai avea putin si dadea BAC-ul. Asa, sa trecem tot la mine. Profesorii au spus numele fiecarui elev din clasele ce urmau sa le faca. Eram cu bunica mea in fata scolii, ma uitam la acei copii pe care nu ii stiam. Am intrat si am asteptat ca profesorii sa strige numele elevilor ,si am asteptat ca sa imi strige si numele meu,sa vad in ce sala de clasa ma voi duce cu acei colegi ce urmau sa fie prietenii mei. S-au strigat elevi de la celelalte clase si urma clasa a 5a. Dar de care? Eu credeam ca voi cadea in clasa a 5a C, ca la ce invatatura mi-am tras sigur eram prima.S-au strigat nume diferite printre care era si colegul meu Doru.
Dar stati! Ma credeti chiar asa? Am mai auzit un nume. Ala era al meu. Adica ala jalinic care nimeni nu putea sa il pronunte (Stochitoiu Adina Elena). Atunci imi venea sa ma duc la Lavinia (fata care se crede desteapta) si sa ii fac in ciuda. EU cazand la clasa a 5a A, ea a cazut la B.
Am urmat-o pe doamna diriginta si am ajuns la mine in casa. Erau cam 27 de elevi care abia asteptau sa isi vada noii colegi. Era o clasa frumoasa si destul de curata. Dar ceva iesea in evidenta..Ceva si anume nu stiu ce! Mi se parea mie sau era baiatul cu care m.am cunoscut in clasa a 4.a in vacanta de vara? Ups! Da, el era. Dar mai era ceva, ceva ce nu era atat de ok. A da, era Luiza, fata rebela...
CITEȘTI
Story of my life!
RomancePovestea unei fete de 13 ani care va trece prin situatii deferite din cauza sentimentelor ei neclare. De cate ori se va indragostii de un baiat, inima ei se frange. Pana intr-un moment cand fata isi va gasi un baiat care o va putea face fericita. M...