Capitolul 5- Am inceput sa gandesc limpede dar nu e de ajuns.
Zilele urmatoare, ceea ce am facut a fost sa ma gandesc la tot ce m-a facut sa sufar si prin ce am trecut si nimic parca nu putea sa rezolve timpul precendent.
Stateam in pat, ascultam muzica, voiam sa imi dau seama ce am facut sa ajung pana aici... De ce am facut greselile astea? Nu puteam sa gandesc macar putin ce va iese din asta?
Asta m-a facut sa gandesc pana ce o zi a fost una speciala doar pentru mine.
Eram cu prietenele mele Cami si Denisa, cu inca niste prieteni si ne jucam noi cu mingea. Tot eram plictisiti..Vietile noastre se cam plictiseau de noi ..
Stateam cu fetele pe banca si iata ca vin 3 baieti. Acei baieti fiind : Razvan, Razvan Visan si inca unul ( nu mai tin minte).
Au venit si ei si s-au jucat cu noi si vietile noastre distruse...
Am jucat , dupa am venit si ne-am pus pe banca. A venit si Visan intre mine si Cami.
Ceea ce am uitat sa spun este ca Denisa l-a placut pe Visan din clasa a II-a pana in a VI-a.
S-a asezat intre noi si a-nceput sa ne gadile pe amandoua.. Hihihi..imi cam placea .. Dupa s-a jucat cu mine si Cami..
Ce gandeam eu era de necrezut.." NU.. Nu puteam sa gandesc asa.... Nu asta..." asta era tot ce gandesc..
Inima mea incepea sa bata cat mai tare posibil...Simteam cum.. Simteam cum ma indragosteasc din nou si de data asta era ceva mult mai serios.
In final au plecat toti copii si eu am ramas cu Denisa si Cami..
Am vorbit cu fetele ce am vorbit si dupa , Cami i-a spus Denisei:
-" Mie imi cam place de Visan"
Atunci am intrervenit eu:
- Fataa ...si miee
Atunci Cami s-a uitat la mine cu o fata de parca as fii fost dusmanul ei .
A doua zi , am venit in acelas loc si m-am intalnit cu fetele si intre timp a venit si Visan .
C-am toata ziua a stat pe langa Cami si eu acolo intr-un colt muream de ciuda . Denisa a venit langa mine si ne uitam amandoua la ei si mi-a spus " Cred ca si el simte ceva pentru ea "
Tot ce voiam era sa nu aud nimic decat respiratia mea.
Era pe inserat. Stateam langa el si il intreb: "Dar tu cu cine ai fost pana acum?"
El mi-a raspuns:
-Am sa iti spun cand plecam.
A venit timpul cand a trebuit sa plecam, si eu am pornit la drum cu el , Denisa acasa, Cami acasa, iar noi , cum am zis, am pornit spre casa impreuna. Am inceput sa imi spuna...
Eram tot mai aproape de strada mea. El era cu bicicleta, iar eu pe jos.
Am ajuns la strada si ne-am oprit acolo. Era randul meu sa ii spun merel iubiri ale mele. I-am spus cam de toti baietii de care am fost indragostita.
Sincera sa fiu, eu l-am intrebat cu cine a fost, doar ca sa ma bag in vorba cu el.. Imi doream sa vorbesc cu el.
Dupa ce i-am zis de cine mi-a placut, trebuia sa ii spun si de cine imi place in prezent. Eu i-am spus ca imi place de Cristi (nu era asa) si de inca cineva. Acea persoana fiind el. I-am spus ca ii voi zice maine.M-am uitat la ceas, i-am spus ca este tarziu, si am plecat.
Era chiar la fel ca in filmele de Hollywood. :3
Urmatoarea zi.
Eram cu fetele si asteptam sa ne vina echipa.Culmea este ca nu a venit echipa, ci decat Visan.Ne-am pus pe banca si am spus sa ne jucam un joc. Adevar Sau Provocare?!
Am inceput. Cami trebuia sa ne intrebe ce alegem. Eu eram prima intrebata.
-Adevar sau provocare?
-Adevar!spun eu.
Se lasase tacere.
- Este adevarat ca iti place de Visan?
Stai, stai , stai! Ce a vrut sa insemne asta??! Ce voia sa imi faca? Vroia sa iasa adevarul la iveala? Voia sa afle toata lumea?
-N..N...DA! raspun eu cu o fata de care parca as fii vrut sa ii dau cu ceva in cap lui Cami.
Atunci Visan isi lasase capul in jos, si isi aranja freza lui , ca asta face mai mereu.
A mai intrebat ea pe altii si a venit timpul meu de a pune aceasta magica intrebare.
Eu o intreb pe Cami:
-Adevar sau provocare?
-Adevar.
-Este adevarat ce iti place de Visan?? o intreb eu
Nu stia ce sa zica
-Nu.adica da..si a inceput sa rada
El s-a uitat la noi si si-a lasat capul in jos.
Stiam ca a fost o prostie sa o intreb..Parca ceva imi spunea sa nu ii pun intrearea asta...
Atat pentru acest capitol! Daca sunt greseli imi cer scuze..nu am avut timp sa le modific.. Sper ca voi revenii mai repede cu urmatorul capitol! bye people :* kiss you!
CITEȘTI
Story of my life!
RomancePovestea unei fete de 13 ani care va trece prin situatii deferite din cauza sentimentelor ei neclare. De cate ori se va indragostii de un baiat, inima ei se frange. Pana intr-un moment cand fata isi va gasi un baiat care o va putea face fericita. M...