Capitolul 2-Sentimentele mele nu sunt oarbe

157 8 3
                                    

 CAPITOLUL 2-Sentimentele mele  nu sunt oarbe

Ne-am asezat si noi cum am putut si am stat si am ascultat-o pe diriga.-> Cateva zile mai inainte , m-am imprietenit cu fetele. Ioana era ce mai tare. M-am inteles cu ea foarte bine.

A mai trecut timpul, si am ajuns pe la sfarsitul semestrului si eu eram deja o "Diva". Eu cu acel baiat... ok, hai sa va spun cu se numeste. Pe el il chiama Cristi. Pe la inceputul semenstrului 1 mie imi placea de Andrei. M-am cunoscut cu el cand eram clasa a 3a. Dar dupa nu am tinut legatura. Dar intre timp nu am mai tinut cont de asta.

Odata cu timpul era ceva in neregula cu mine si sentimentele mele. Mi se parea ca ma indragostesc. Dar cine era oare alesul inimi mele?...hmm.. Of..serios? Cristi? Nu prea credeam asta! Dar cu timpul ma obijnuiam de acel lucru. Numai ca era ceva..A , da, era sa uit...Luiza.

Tot in semestrul 1 eram in pauza si eu cu Cristi ne-am dat la vorba. Vorbeam despre cum ne-am cunoscut noi doi. Si noi am vorbit, am vorbit, pana s-a stricat totul cand am auzit:

,,-Cristi ,poti sa vi pana aici?" era Luiza , il chemase pe Cristi la ea.

Atunci mi-a cazut fata.

Au mai trecut zile ,cand a venit o si mult mai speciala. Atunci cand am vrut sa ne jucam Sticluta cu SARUTURI!

Ne-am asezat si noi cum am putut la banca Ioanei, si am inceput jocul. Noi am zis sa fie pe obraz. Si am continuat pana ce Cristi a venit cu ideea se a ne saruta pe gura. Ok. Am fost toti de acord. Am pus mainile unele peste altele si am zis sa o facem. 

Am invartit prima oara, si a cazut a cine nu se credea. Mda.. la mine si la Crisi

Imi era o rusine de nu mai puteam, mi se imuiau picioarele si nu stiam ce sa fac. Eu spuneam ca prima oara sa nu acceptam,dar el tot insista. Toata lumea din clasa striga:"Kiss,Kiss, Kiss" si eu nu voiam sa o fac. In tocmai am mai invartit odata si a cazut tot la mine si la el. Atunci am ramas fara cuvinte. M-am pus pe jos, si imi puneam mainile in cap, ca nu stiam ce sa fac. Dar in momentul ala, a venit doamna de romana. Da..A cam cazut cerul peste mine. El s-a dus la el in banca si isi cam lasase boticul in jos. Eu normal, ca ma simteam destul de prost.

Au mai trecut zile , si am terminat scoala si in sfarsit a venit si vara. El mereu venea  pe la mine...cu Luiza, noemal. Dar totusi ne-am simtit bine impreuna.

Iata a trecut vacanta(cam repede) si am inceput scoala. Eu din pacate nu am putut sa ajung , pentru ca am avut niste probleme. Dar oricum am ajuns eu la scoala.

Timpul trecea, eu ma schimbam, totul era schimbat.

Eram intre colegi si ma tot uitam la Cristi si inima imi batea tot mai tare. Cand ma baga in seama nu puteam sa ma uit in ochii lui.

Era o zi destul de frumoasa. Stateam laga  colegele mele Simona si Georgiana. Niste fete superbe. Super de treaba.

Ma uitam la Cristi si stiam ca nu mai pot face nimic in prezenta Luizei. Totul se destrama, si s-a dus , toate amintirile frumoase , pe apa Sambetei, numai cand ma uit la ei. 

Era langa Luiza. Vedeam ca totul este bine intre ei. Stiam ca nu am sanse.-->

Intre timp m-am schimbat! prin schimbat vreau sa spun de tot. Bucatelele din inima mea se duceau oare spre baietii pe care nu ar trebui sa ii plac? Cam asa!...

Heii! Daca v-a placut povestea din acest capitol ,daca vreti imi puteti da si o apreciere! Sper sa ajung mai departe cu aceasta poveste! Multumesc! Nu uitati sa dati fallow :*

Story of my life!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum