Capitolul 4-De ce trebuia sa astept dupa un fraier?
Heii! Am sa povestestesc in continuare
-Este frumoasa? il intreba Ioana pe Doru.
-Da, este!
Atunci tot ce mai auzeam erau doar bataile inimii mele.
Ioana continua:
-Pai atunci de ce pana mea nu vrei sa stai cu ea?
....
Se lasase tacere. Se auzea decat o simpla musca ce bazaia pe acolo. El s-a dus la banca lui, fara sa dea vre-un raspuns.
Alta zi..
Ca orice zi normala, dupa ce am facut orele, am plecat acasa. Si tocmai voiam sa ies din clasa si am simtit cum cineva m-a luat in brate. Acea persoana fiind Doru. M-a luat in brate, m-a intors spre el si mi-a zambit si eu am facut la fel. ( a fost scurt si la subiect)
Alta zi .. :)
Venisem de la cor, dupa am fost la sport, biologie,.... Doru nu se uita la mine deloc. Nu intelegeam. De ce nu voia sa se uite la mine? I-am facut ceva ce sa il supere? Nu stiam . Nu aveam nici-un raspuns.
Iesisem de la ore. Eram in statia de maxi-taxi. Eram cu Denisa, Cami , celelalte fete, si era si Doru. Stateam pe o banca si Cami, ii spunea lui Doru sa ma pupe. Dar nu a facut-o (si ma bucur ca nu a facut-o).
A venit maxi, si am urcat.Cami ii spusese lui Doru sa se puna langa mine si asa a facut. Incepusem sa zambesc. Nu puteam sa ma iuit la el. Zambeam, cu toate ca nu voiam sa o fac.
Am coborat din masina, si el a luat-o cu mine si fetele pe drum. Nu imi amintesc ce am vorbit. Cred ca era ceva ,ca el tot spunea ca nu ma place.
Atunci mi-au venit nervii si l-am intrebat ce sunt cu toate chestiile alea de tot se dadea pe langa mine si alte lucruri. Nu se auzea nici-un cuvant . Parca isi inghitise limba.
Eu fiind enervata de acest lucru, am luat-o inainte si Cami cu Simona au ramas cu el. Nu stiu ce au vorbit, nu stiu ce au facut.
Am ajuns aproape la strada pe care trebuia sa o iau, si ele tot nu se vedeau. Am incercat sa ii dau un mesaj Simonei. Dar nu mi-a dat altul inapoi. Habar n-aveam ce au vorbit ele. Speram sa fie de bine.
Alta zi....:P
Eram in clasa cu Ioana si celelalte fete si ceilalti baieti (colegii). Doru era in spatele meu si ma enerva. Eram in clasa si imi scriam in notite ce se intampla. El tragea cu ochiul la ce scriam. Se uita in continu la mine.
Ziua comica...
Era o zi de joi, eram la scoala si s-a intamplat ceva , parca si acum imi vine sa rad. De ce? Hai sa spun.
Cristi imi daduse cu picaturi de suc pe mine.. Eu m-am enervat si am luat apa Mariei si am aruncat-o pe el si pe Doru. Dar inima mi s-a oprit cand am auzit niste cuvinte pe care nimeni, niciodata nu mi le-a spus. Imi spusese ca eu sunt cea mai proasta counostinta pe care a avut-o. Eram moarta. Pentru acele cuvinte, ma suparasem foarte tare.
Dupa, cand am plecat acasa, Cristi mai avea curajul sa ma bage si in seama.
Ziua in care voiam sa il uit pe Doru, asa cum il uitasem pe Cristi.
Venisem la scoala. Eram in clasa, si vine Ioana la mine si imi sune ca lui Aurelian ii place putin de mine (Aurelian fiind varul ei). Stia asta deoarece, el a intrebat-o daca mie imi pace de cineva. Si iti dai seama. Nu stiam daca sa ii spun lui Doru (de parca l-ar fii interesat de asta/ sau poate ca da).
Era ceva de gandit clar. Ma gandeam la Cristi, la Doru si la Aurelian. Nu eram sigura pentru cine simt acel ceva.
Ma interesam mereu de Aurelian dar nici-odata nu puteam sa vorbesc cu el. Nu stiam daca ma place sau nu.
In plus , era ceva ciudat la Cristi. In timp, el se uita foarte des la mine si ma face sa cred ca ma place si din ce in ce mi se ducea gandul la el. Despre Doru nu stiam ce sa zic. Era dragut, dar nu puteam sa imi mut gandul de la Cristi.
Intr-o zi m-am hotarat! Ii trimisesem un mesaj lui Doru pe facebook, si scria:
"Doru, nu mai simt pentru tine nimic. M-ai pierdut. Am fost o proasta ca ajungeam sa simt ceva serios pentru tine.Pur si simplu doar mi-am pierdut timpul cu tine"
Dupa aceea, o mare prostie facusem.
Imi parea rau ca ii trimisesem mesajul. Speram sa nu il vada. ..
Doamneee.. cum putam sa gandesc asa? Dece nu eram sigura pe mine?
Doua zile mai inainte..
Eram la scoala si Cristi se uita la mine mereu. La fel si Doru....Asa au facut amandoi toata ziua.
Am iesit de la ore, si m-am dus sa prin maxi, era pe punctul de plecare. Am urcat, dupa care m-am dus si m-am pus jos pe un loc liber pe care il ochisem, si Doru langa mine.
Atunci a fost ziua in care a recunoascut.
De fata cu toata lumea. Dar ca sa spuna asta, am stat ceva timp pana sa dea un raspuns concret...
O zi de sambata..
Eram cu Denisa si Cami pe o piatra , si stateam pe jos, ma jucam cu niste pietre. Ma uitaem spre strada lui Cami, si am vazut vreo patru baieti ce veneau spre noi. Eu nu am fost ateanta sa vad cine sunt ei. M-am ridicat si m-am pus mai bine pe piatra, si vorbeam cu, Cami uitadu-ma in jos. Cand am ridicat capul, tot ce am auzit a fost:
-Ce faci , Adina? ma intrebase aceea voce.
- Doru?? ii spun lui cu o voce de parca l-as fi vazut pe Harry Potter.
Nu am mai scos nici-un cuvant, dupa care intervenise Cami:
-Raspunde fata ,baiatului!!
Fara sa stiu ce vorbesc ii zic:
-B-Buna, bine fac... ma balbaiam eu..
Gata..pana aici a fost acest capitol. sper ca ati inteles ceva din el. Sincera sa fiu, nici eu nu am inteles ce am vrut sa zic...dar intelegeti voi...
am sa revin si cu urmatorul capitol...byeee! va pup :*
CITEȘTI
Story of my life!
RomansaPovestea unei fete de 13 ani care va trece prin situatii deferite din cauza sentimentelor ei neclare. De cate ori se va indragostii de un baiat, inima ei se frange. Pana intr-un moment cand fata isi va gasi un baiat care o va putea face fericita. M...